Skocz do zawartości

[hamulce hydrauliczne] SLX vs Juicy 3


almaster

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam! Wiem że pewnie było gdzieś takie porównanie. Jednakże zapytam ponownie, bo nie znalazłem tamtego tematu. Slx czy juicy three?. Ja jestem bardziej skłonny do juicy three gdyż są o wiele tańsze, lecz powstaje pytanie czy nie czasem dużo gorsze od slx. Warto dokładać do slx, czy brać juicy three? I jeśli brać juicy three, to zestaw z tarczami czy tarcze kupować osobno? Jeśli tak, to jakie? Shimano? brać 160mm na oba koła? (jeżdżę czasem na amatorskich maratonach). Bardzo proszę o odpowiedź. Pozdrawiam!

Napisano

Ja ogólnie bardziej wolę Avidy, niż shimano :wub: Dla nie są lepsze. Najlepiej wziąć z oryginalnymi tarczami g2cs. Jeśli jeździsz w maratonach to na przód 185, a na tył 160

Napisano

Dzięki wielkie za pomoc!:) póki co, kupię te tarcze;) a 185 z przodu i 160 z tyłu nie będzie jakoś brzydko wyglądało?:P przyzwyczaiłem się do 160tek na obu kołach;p No ale skoro ma być skuteczniej z 185 na przód to ok. Ps.: http://allegro.pl/item655539254_nowa_tarcz...nt_blade_6.html a te tarcze też są dobre, czy jednak ustępują avidom? Bo strasznie mi się podobają a nie są znowuż takie drogie:P. Wiem, powiedziałeś "Najlepiej wziąć z oryginalnymi tarczami g2cs", ale pytam się z czystej ciekawości czy dużo gorsze jeśli w ogóle gorsze.

Napisano

almaster - na Twoim miejscu kupiłbym tarcze Blade. Oryginalne G2CS mają tendencję do abs'owania i indyczenia (turkey warbling). Sam to niestety przerabiam u siebie i szukam nowych tarcz (non-avid)

Napisano

Jeżdżę na blade w parze z hydr. LXami i jest ok. Ostatnio zmieniłem właśnie z przodu tarcze ze 160 na 180 też blade, kilkanaście hamowań dotarta no i w końcu tyłek podnosi :D Nie zapomnij, że musisz dokupić reduktor, aczkolwiek wczoraj słyszałem o pomyśle by zamiast reduktora dać tulejki.

Napisano

Jaki reduktor? Tarcza przód 180 tył 160 plus hamulce i? Podajcie linka prosze jeśli można do aukcji z reduktorem, bądź chociażby kosztem jego i sposobem jak go zamontować. Niestety jestem dosyć zielony a swoje hayes sole najchętniej bym wyrzucił xF.

Gość R3surrection
Napisano

140też da radę na tyle. Ja mam 90kg i na gównianych klockach hamuję 1 palcem przy oponie 2.25

Napisano

A dokładniej jakie klocki zarówno na tył i przód mam wziąć? ( nie drogo , lecz by były lepsze od tych w zestawie). Proszę o linki jeśli można.

Napisano

Sam się również zastanawiam jakie wsadzić do moich LXów. Na tył mam LX żywiczne i dają rade koło się blokuje, z przodu zjechałem tego typu klocki jednym zjazdem. No i teraz z przodu mam półmetaliczne Accenty, musze powiedzieć, że zauważyłem różnice są moim zdaniem w miarę dobre. Nie mniej teraz zastanawiam się nad spiekanymi klockami Hayesa.

 

Wracając do tematu myślę, że jakieś spiekane Accenty w cenie powinny dać radę.

Gość R3surrection
Napisano

mi koolstopy ładnie hamują. o dziwo w J3 klocki były świetne na starcie. Albo o wiele mocniejszy hampel?

Napisano

A gdzie można dorwać spiekane? (jakieś dobre w miare). Prosze o link. Chyba że w slx są od razu jakieś dobre, to się opłaci, bo wyjdzie 500zł za slx, a za avidy z nowymi klockami wyjde ponad 500;p

  • Mod Team
Napisano
A gdzie można dorwać spiekane? (jakieś dobre w miare). Prosze o link. Chyba że w slx są od razu jakieś dobre, to się opłaci, bo wyjdzie 500zł za slx, a za avidy z nowymi klockami wyjde ponad 500;p

W SLX są żywiczne- szału nie ma, ale nie jest żle. Chociaż w górach przy zjazdach czasami chciałoby się więcej .

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...