almaster Napisano 10 Czerwca 2009 Napisano 10 Czerwca 2009 Witam! Wiem że pewnie było gdzieś takie porównanie. Jednakże zapytam ponownie, bo nie znalazłem tamtego tematu. Slx czy juicy three?. Ja jestem bardziej skłonny do juicy three gdyż są o wiele tańsze, lecz powstaje pytanie czy nie czasem dużo gorsze od slx. Warto dokładać do slx, czy brać juicy three? I jeśli brać juicy three, to zestaw z tarczami czy tarcze kupować osobno? Jeśli tak, to jakie? Shimano? brać 160mm na oba koła? (jeżdżę czasem na amatorskich maratonach). Bardzo proszę o odpowiedź. Pozdrawiam!
pawel1315 Napisano 10 Czerwca 2009 Napisano 10 Czerwca 2009 Ja ogólnie bardziej wolę Avidy, niż shimano Dla nie są lepsze. Najlepiej wziąć z oryginalnymi tarczami g2cs. Jeśli jeździsz w maratonach to na przód 185, a na tył 160
almaster Napisano 10 Czerwca 2009 Autor Napisano 10 Czerwca 2009 http://allegro.pl/item648625498_hamulce_hy...e_2x_160mm.html Czyli brać to, tak? Tarczę na przód 185 najwyżej dokupię. Proszę też innych o opinie czy brać te juicy three, czy dokładać do slx.
pawel1315 Napisano 11 Czerwca 2009 Napisano 11 Czerwca 2009 Jeśli chcesz zaoszczędzić: http://allegro.pl/item659081228_tylni_hamu...drauliczny.html http://allegro.pl/item659069506_przedni_ha...drauliczny.html tylko to bez tarcz, ale skoro chcesz 185 i tak dokupić, no to się opłaci (trzeba tylko poszperać w internecie) EDIT: http://allegro.pl/item651844467_tarcze_avi...85mm_160mm.html już coś znalazłem
almaster Napisano 11 Czerwca 2009 Autor Napisano 11 Czerwca 2009 Dzięki wielkie za pomoc! póki co, kupię te tarcze;) a 185 z przodu i 160 z tyłu nie będzie jakoś brzydko wyglądało? przyzwyczaiłem się do 160tek na obu kołach;p No ale skoro ma być skuteczniej z 185 na przód to ok. Ps.: http://allegro.pl/item655539254_nowa_tarcz...nt_blade_6.html a te tarcze też są dobre, czy jednak ustępują avidom? Bo strasznie mi się podobają a nie są znowuż takie drogie:P. Wiem, powiedziałeś "Najlepiej wziąć z oryginalnymi tarczami g2cs", ale pytam się z czystej ciekawości czy dużo gorsze jeśli w ogóle gorsze.
Andrew Napisano 11 Czerwca 2009 Napisano 11 Czerwca 2009 almaster - na Twoim miejscu kupiłbym tarcze Blade. Oryginalne G2CS mają tendencję do abs'owania i indyczenia (turkey warbling). Sam to niestety przerabiam u siebie i szukam nowych tarcz (non-avid)
TocaS Napisano 11 Czerwca 2009 Napisano 11 Czerwca 2009 Jeżdżę na blade w parze z hydr. LXami i jest ok. Ostatnio zmieniłem właśnie z przodu tarcze ze 160 na 180 też blade, kilkanaście hamowań dotarta no i w końcu tyłek podnosi Nie zapomnij, że musisz dokupić reduktor, aczkolwiek wczoraj słyszałem o pomyśle by zamiast reduktora dać tulejki.
almaster Napisano 11 Czerwca 2009 Autor Napisano 11 Czerwca 2009 Jaki reduktor? Tarcza przód 180 tył 160 plus hamulce i? Podajcie linka prosze jeśli można do aukcji z reduktorem, bądź chociażby kosztem jego i sposobem jak go zamontować. Niestety jestem dosyć zielony a swoje hayes sole najchętniej bym wyrzucił xF.
Andrew Napisano 11 Czerwca 2009 Napisano 11 Czerwca 2009 weź na przód 160mm to nie będziesz musiał kupować dodatkowego adaptera.
TocaS Napisano 11 Czerwca 2009 Napisano 11 Czerwca 2009 miałem napisać adaptera http://www.cyklotur.pl/czesci_hamulce_tarc...adaptery,0.html
almaster Napisano 11 Czerwca 2009 Autor Napisano 11 Czerwca 2009 To może wezmę na przód i tył 160mm, mam nadzieję że da rade na prostych maratonach:)
Gość R3surrection Napisano 11 Czerwca 2009 Napisano 11 Czerwca 2009 140też da radę na tyle. Ja mam 90kg i na gównianych klockach hamuję 1 palcem przy oponie 2.25
TocaS Napisano 12 Czerwca 2009 Napisano 12 Czerwca 2009 140też da radę na tyle. Ja mam 90kg i na gównianych klockach hamuję 1 palcem przy oponie 2.25 Przód też ?
almaster Napisano 12 Czerwca 2009 Autor Napisano 12 Czerwca 2009 160 przód i tył też da radę czy nie na maratonach ? Ważę 76kg.
pawel1315 Napisano 12 Czerwca 2009 Napisano 12 Czerwca 2009 Z dobrymi klockami powinno dać radę Najlepiej metaliki albo spieki.
almaster Napisano 12 Czerwca 2009 Autor Napisano 12 Czerwca 2009 A dokładniej jakie klocki zarówno na tył i przód mam wziąć? ( nie drogo , lecz by były lepsze od tych w zestawie). Proszę o linki jeśli można.
TocaS Napisano 12 Czerwca 2009 Napisano 12 Czerwca 2009 Sam się również zastanawiam jakie wsadzić do moich LXów. Na tył mam LX żywiczne i dają rade koło się blokuje, z przodu zjechałem tego typu klocki jednym zjazdem. No i teraz z przodu mam półmetaliczne Accenty, musze powiedzieć, że zauważyłem różnice są moim zdaniem w miarę dobre. Nie mniej teraz zastanawiam się nad spiekanymi klockami Hayesa. Wracając do tematu myślę, że jakieś spiekane Accenty w cenie powinny dać radę.
pawel1315 Napisano 12 Czerwca 2009 Napisano 12 Czerwca 2009 Najlepiej na tył żywiczne, a na przód spiekane http://allegro.pl/item636895856_klocki_avi...7_spiekane.html
Gość R3surrection Napisano 12 Czerwca 2009 Napisano 12 Czerwca 2009 mi koolstopy ładnie hamują. o dziwo w J3 klocki były świetne na starcie. Albo o wiele mocniejszy hampel?
almaster Napisano 12 Czerwca 2009 Autor Napisano 12 Czerwca 2009 A gdzie można dorwać spiekane? (jakieś dobre w miare). Prosze o link. Chyba że w slx są od razu jakieś dobre, to się opłaci, bo wyjdzie 500zł za slx, a za avidy z nowymi klockami wyjde ponad 500;p
Mod Team durnykot Napisano 12 Czerwca 2009 Mod Team Napisano 12 Czerwca 2009 A gdzie można dorwać spiekane? (jakieś dobre w miare). Prosze o link. Chyba że w slx są od razu jakieś dobre, to się opłaci, bo wyjdzie 500zł za slx, a za avidy z nowymi klockami wyjde ponad 500;p W SLX są żywiczne- szału nie ma, ale nie jest żle. Chociaż w górach przy zjazdach czasami chciałoby się więcej .
Schwefel Napisano 12 Czerwca 2009 Napisano 12 Czerwca 2009 Spiekane Accenty dostaniesz w każdym sklepie partnerskim Velo : http://velo.pl/www/sklepy.php?w=6&m=68
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.