Grelax Napisano 10 Czerwca 2009 Napisano 10 Czerwca 2009 Ostatnio za często muszę naprawiać dętkę tylną i teraz kombinuję jak zrobić pancerną oponę. Mam jeszcze całkiem dobrą oponę CST 2.1 i zauważyłem, że idealnie w nią wchodzi Maxxis Larsen TT 1.9. Tak sobie pomyślałem, dlaczego by nie założyć 2 opon na jedną felgę? Ze złożeniem tego nie było by problemów, ale nie wiem czy to dobry pomysł. Może się trochę przekrój opony zrobić za płaski, bo starta wewnętrzna opona ma jeszcze bieżniki po bokach albo coś się może fałdować w środku, ale coś takiego było by zapewne dosyć ciężko przebić. Co wy o tym sądzicie? Do motorów widziałem kiedyś takie gumowe obręcze, które wkłada się zamiast dętki i nie ma wtedy problemów z przebiciami. Może da się coś takie zrobić z dętki rowerowej np. napuścić do środka czegoś (piankę montażową? ) albo takie coś w spray'u czego używa się, aby dało się gdzieś dojechać z przedziurawiona oponą i spróbować na tym cały czas jeździć?
Niedzwiedz1 Napisano 10 Czerwca 2009 Napisano 10 Czerwca 2009 Wow, a ile taki zestaw będzie ważył? Jeśli już bawić się w coś takiego to chyba lepiej wewnątrz opony przykleić starą dętkę, raczej rozciętą wzdłuż żeby była jedna warstwa. No i oczywiście bez wentyla
Grelax Napisano 10 Czerwca 2009 Autor Napisano 10 Czerwca 2009 Taką dętke już sobie przygotowałem ale i tak korci mnie żeby wepchnąć do środka tą oponę A waga mnie wali bo i tak mam czołg ze stalową ramą
adas651 Napisano 13 Czerwca 2009 Napisano 13 Czerwca 2009 Tego Larsena to masz wersje kevlarową czy drutowaną? przy drutowanej to zmasakrujesz dętkę możesz jeszcze miedzy Larsena a CST wsadzić kawałek miękkiej gumy (albo jakąś dętkę) a, poza tym go tam wsadzisz (jakimś cudem) i napompujesz koło to podczas jazdy bedzie wyglądało jak mocno scantrowane masz sztywną ramę? Bo przy takiej twardości "ogumienia" nie będziesz miał komfortu jazdy, chyba że mało napompujesz, ale to mija sie z celem, do motorów może i są jakieś cuda utwardzające, ale one mają inne zawieszenie niz rower Takie coś w sprayu jest drogie (te tańsze są do niczego) i nie sprawia ze dętka nie będzie sie przebijać, działa to na małe uszczerbki na gumie i głównie chodzi o to żeby dało sie dojechać do domu i zmienić dętkę Jak dla mnie najlepszy anty snake system to dętka DH przy dobrej oponie drutowanej i przy wyższym ciśnieniu
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.