Fifi Napisano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2009 Te 27g to można na samych zaciskach zejść, także do roboty! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2009 Nie wiem dlaczego do rozpiski wliczyłeś uchwyt do pompki i neopren ? Anyway, gripy na bratnie Accenty Light. Dalej pedały, chyba że chcesz zostać przy SPD. No i dla samej rozpiski możesz dodać w projekcie kondomy FF czy FW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiOtRaS9000 Napisano 2 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2010 Chciałem zakomunikować, że odkręciłem podstawkę pod pompkę i 2 śruby do mocowania drugiego koszyka na bidon, co ulżyło mu o 20 gram. Tym samym nowa waga mojej Ukochanej wynosi 10,006 kg, teraz można już oficjalnie powiedzieć, że waży równo 10 kg prosiłbym o aktualizację mojej wagi w nazwie tematu a jednocześnie chłopaki chciałbym was prosić o podpowiedź, co by tu dalej pozmieniać myślę teraz nad oponami... Te są piękne, ale ciężkie, myślałem nad Kendą SBE, ale nie da wagi tyko da trakcji (bo są cięższe). W najbliższych planach budżetowych jest też przewidziana nowa nakrętka kasety KCNC (niebieska oczywiście) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2010 (edytowane) Ja bym się wziął za sztycę, mostek, zaciski kół, rogi i jak będziesz już musiał to łańcuch. Na sztycy jakbyś się spiął możesz spokojnie 80g zyskać, na mostku około 15/20g - zależy od budżetu, na zaciskach około 40g albo lepiej no i na łańcuchu około 15g, na rogach nic nie zyskasz, ale pokusiłbym się o coś ładniejszego... . Do tego jakoś mało racing'owo wygląda ten rower, mostek na "-" i zamiast robić laurkę, to bym został przy czerwonych dodatkach i koniecznie czarnych oponach. Masz za dużo czerwonego na obręczach, hamulcach i amorze by pchać tam niebieski - ale co kto lubi. Dodatkowo myślę, że złoto by lepiej wyglądało - do ramy. Edytowane 2 Stycznia 2010 przez Wax Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiOtRaS9000 Napisano 2 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2010 Właśnie tu jest problem, bo specjalnie wybrałem sobie taki mostek, bo jest ładny i w miarę lekki a on juz jest ustawiony "-" ma 6 stopni. Zaciski kół są wypasione i specjalnie je wybrałem, bo mają naprawdę ciekawy system działania, jest w sumie lżejsza wersja, Tytanowa (ja mam alu), ale to troszkę drogi biznes... Łańcuch wybrałem dlatego że jest genialny w swoim działaniu i świetnie współpracuje z resztą napędu a dodatkowa jest straaasznie twardy. Rogi w rzeczywistości troszkę skatowane mają chyba jeden sezon są super lekkie a naprawdę zapewniają dobre trzymanie, ani za małe ani za duże. sztyca w zasadzie to jest dobry pomysł, bo są lżejsze od tego WCS'a a jakieś konkretnie propozycje ?? Co do koloru hmm masz w zasadzie rację czerwony i złoty były by naprawdę spoko, ale ten niebieski ma taki powalający kolor chociaż może i racja hmm zielony czy złoty... złoty czy zielony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2010 Jaki zielony człowieku...jeden kolor - albo czerwień albo złoto, teraz to już jesteś umoczony w czerwonym, więc się tego trzymaj. Mostek masz na "-", bo na zdjęciu widać inaczej ? Śrubki możesz sobie na Ti zmienić. Dla niektórych liczy się wygoda a dla innych gramy, ja koła ściągam okazjonalnie, także imbusy mi starczają. Łańcuch XTR'a też jest twardy, wspaniale pracuje i może ważyć nawet 263g po małej ingerencji, ew. można by kiedyś kupić KMC z tej wyższej półki. Nie no, WCSy nie są super lekkie... . Propozycje względem sztycy ? Alu, carbon ? Średnica ? Cena ? Długość ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiOtRaS9000 Napisano 3 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 (edytowane) Tfuuu ten zielony to przejęzyczenie za późno było już jak dla mnie i takie głupoty wypisałem złoty albo czerwony fakt w sumie ciekawie mogą się prezentować. Pomyślę nad tym, a co do łańcucha to niestety XTR nie ma porównania do Campagnolo Record'a c9, waga może i lepsza ale trwałości jest znacznie większa (na korzyść dla Campa ofkors) a co do sztycy to raczej obstaję przy aluminiowej, długość 400mm i co najważniejsze rozmiar 31,6. A bolt ony nie wchodzą w ogóle w grę.. Ja rowerku uzywam na wyścigach a nie do jazdy do sklepu. Jak każdy wie na zawodach czas się baardzo liczy więc jeśli przy złapaniu gumy miał bym jeszcze szukać ampula do okręcenia koła to ja dziękuję działam na systemie dętkowym więc takie usterki dość czesto mogą się trafiać. Edytowane 3 Stycznia 2010 przez PiOtRaS9000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 Zauważ jednak, że twardy łańcuch jest sam w sobie żywotny, gorzej z kasetą i blatami - no ale nie o tym... Pomyśl nad tym złotym/czerwonym. Jak masz 31,6mm to masz duże pole do manewru, gorzej z 400mm, ale mimo wszystko to nie 30,9mm.... - znajdziesz coś. Cenę podaj jakąś to coś doradzimy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiOtRaS9000 Napisano 3 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 Cena hmm no nie wiem taka w miarę do zaakceptowania, własnie nabyłem drogą kupna nowy pulsometr Timexa IronMen'a hehe... ale powiedzmy że tak hmm 300/400zł to absolutny max latam po górach więc nie do końca jestem przekonany do sztycy carbonowej, a poza tym sztyca carbonowa do aluminiowej ramy to tak nie do końca chyba pasuje. Ale nie wiem naprawdę nie wiem może mnie przekonacie na mojej liście jużsą te tytanowe śruby aczkolwiek jeszcze kolor nie wybrany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2010 Z tytanowych śrub to sobie kolorów nie powybierasz...blady złoty, bady niebieski i tęcza...to by było na tyle co innego aluminiowe. Ja mam alu ramę i sztycę carbonową i nie ma problemu żadnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiOtRaS9000 Napisano 26 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2010 kolejne zmiany dętki: Schwalbe XX light 201g (98/103) koło tył: Tuning tylnej piasty -10 gram wyszło 818g. Waga 9943. Już szykują się kolejne zmiany. nowa sztyca Bontrager Carbonowa (ok 190 gr.) opnki Maxxis Flyweight (ok 650 gr. kpl.) top cap Carbonowy (ok 6 gr.) po tych zmianach przeiwdywana waga w granicach 9,6 kg puźniej zostanie wymiana śrubek na tytanowe Tubes: (Dętki) Schwalbe XXlight 201 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KosteQ Napisano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2010 Na czym polegał tuning piasty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiOtRaS9000 Napisano 26 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2010 zostały w niej zmienione zapadki z 18(24 gr.) na 36(14 gr.) punktów podparcia. http://www.youtube.com/watch?v=w19kww0WgYA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2010 Ratchet Kit ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiOtRaS9000 Napisano 26 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2010 egzakli a co proponujecie jeszcze zmienić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2010 Może już czas na rame ? Nokon/Alligator ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiOtRaS9000 Napisano 26 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2010 Rame ?? hmm powiem szczeże że o tym też myślaem co prawda dopiero co tą kupiłem w zeszłym roku ale chodzi juz za mną karbonowa Orbea lub Merida. A co do pancerzy to pomysł ciekawy ale zysk wagowy znikomy tak naprawdę, tym bardziej że w mojej Meridze pancerze są pocięte a nie uszczelnione na całej długości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2010 Mini I-link, lzej sie juz nie da chyba ze wyczarujesz skads tune plastic ale roznica bardzo mala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2010 Rame ?? hmm powiem szczeże że o tym też myślaem co prawda dopiero co tą kupiłem w zeszłym roku ale chodzi juz za mną karbonowa Orbea lub Merida. A co do pancerzy to pomysł ciekawy ale zysk wagowy znikomy tak naprawdę, tym bardziej że w mojej Meridze pancerze są pocięte a nie uszczelnione na całej długości. Zysk tak naprawdę największy. Nie wysilając się spokojnie 200 - 300 gram. Jeżeli pancerze też byś zmieniał to i od razu do manetki amorka(jeżeli takową posiada) Ile ważysz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiOtRaS9000 Napisano 28 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2010 teraz 74 w sezonie ok 70 Te 200/300 gram to rozumiem że na nowej ramie?? Ale zaraz zaraz skoro mój zestaw linek i tak jest w sumie lekki to ja wiem czy jest sens zmieniać je na I-linka ?? Manetkę do amorka też mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2010 Te 200/300 gram to rozumiem że na nowej ramie?? Tak zakładając, że nowa nie będzie zupełną wydmuszką. Ewentulanie nawet 500 g No Saintem Maxari . . . Ale tak jak mówie 200-350 gram na luzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiOtRaS9000 Napisano 31 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2010 (edytowane) Wczoraj pod wpływem ogromnej nudy postanowiłem rozebrać mój rowerek. Zważyłem wszystko jeszcze raz dokładnie i waga poszczególnych komponentów trochę się mieniła nie wiedzieć czemu :/ najbardziej zadziwiła mnie waga linek i pancerzy przerzutek, amortyzatora z manetką, siodła,manetek. Wagi które są podane w tej rozpisce są najdokładniejszymi jakie mogłem zrobić Wiem że to głupie że dopiero teraz zrobiłem taką mega dokładną z każdą śrubką włącznie ale lepiej późno niż wcale a waga ostateczna różni się tylko o 1 gram czyli jest taka sama, myślę że margines błędu na całym rowerze będzie gdzieś w granicach 10/25 gram, ponieważ do rozpiski nie są uwzględnione smary. Chciał bym też dodać że waga ramy jest większa ponieważ jest oklejona aż dwoma taśmami ochronnymi BBB o długości 50cm wiec myślę że ich waga też jest znacząca (ok 10/15 gram) Bar Ends: (rogi) Ritchey WCS SL + korki 66 Bottle Cage: (Koszyk na bidon) X Mission 25 Bottom bracket: (suport) Accent EX-1 107 Brake (Front): (Hamulec przedni) Magura Marta SL Carbon 231 Brake (Rear): (Hamulec tylny) Magura Marta SL Carbon + adapter 274 Cables: (Pancerze i linki) XTR + nierdzewki 60 Cassette: (Kaseta) Shimano XT CS-M770 11-32 263 Chain: (łanńuch) Campagnolo Record + spinka Sram 279 Crankset: (Korby) Shimano XT 44 / 32 / 22 FC-M770 775 Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XTR FD-M971 147 Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Sram X.0 2005 212 Fork: (Widelec) Magura Durin Race 100mm (manetkaRS(linka),gwaizdka,bieżnia) 1492 Frame: (Rama) Merida Matts HFS 3000-V (naklejki ochronne BBB,śrubki do koszyków,bieżnie,hak) 1598 Grips: (Gripy) Accent Jet 25 Handlebar: (Kierownica) BBB Fibertop 25,4 108 Headset: (Stery) FSA ZS-3 80 Pedals: (Pedały) Shimano XT PD-M770 350 Rotors: (tarcze) Shimano XTR 273 Seat: (Siodło) Selle Italia SLR XC Gel Flow 182 Seatpost: (Sztyca) Ritchey WCS 31,6 400mm 261 Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) BBB 34,9mm 25 Shifters: (Manetki) Sram X.0 Gripshift 180 Skewers: (Zaciski koł) DT Swiss 100 Spacers: (Podkładki pod mostek) KCNC 8 Stem: (Mostek) Boplight Race White 100mm 25,4 125 Tire (Front): (Opona przednia) Mezcal White 1,9 475 Tire (Rear): (Opona tylna) Mezcal White 1,9 455 Top Cap: (Top cap) no name 11 Tubes: (Dętki) Schwalbe XXlight 201 Wheel Front: (Koło przednie) DT Swiss XR 1540 709 Wheel Rear: (Koło tylne) DT Swiss XR 1540 818 neopren: BBB 29 9944 jak zobaczycie zaraz na zdjęciach waga samych hamulców bez śrub i adaptera (20 g.) wynosi 215 i 225 gram. Zestw śrub, które do nich posiadam (do klamek i do zacisków) to łącznie dla przodu 17 gram i dla tyłu 29 gram. Już mam znalezione nowe tytanowe i waga spadnie na całym komplecie ok 18 gram. fotki. http://piotras9000.fotosik.pl/ Edytowane 31 Stycznia 2010 przez PiOtRaS9000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2010 Fajny rower, ale zupełnie nie pasują mi te czerwone Marty, srebrne ładniej by się komponowały z całością. Za to kolor kół świetny, to mi się podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiOtRaS9000 Napisano 5 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2010 parę "małych" zmian Seatpost: (Sztyca) Use Allien Aluminium 31,6/350mm 170g Tire Front: (Opona przednia) Maxxis Flyweight 330 317g Tire Rear: (Opona tylna) Maxxis Flyweight 330 319g waga 9559 g jeszcze w planach top cap boplight'a(-6gr), śruby tytanowe do hamulców(-20gr), rogi KCNC (-12) (?) i ciągle pod jeszcze WIęKSZYM znakiem zapytania tytanowe ośki do pedałów (-45gram) zdjęcia na "normlanych" czarnych oponkach będa koło przyszłego weekendu jak amorek z serwisu wróci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiOtRaS9000 Napisano 11 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2010 Kolejne cenne gramy w dół. suport odmówił posłuszeństwa i łażyska poszły na śmietnik a na nowych łożyskach waga odziwo pokazała 99 gram tak że 8 gram do przodu. Bottom bracket: (suport) Accent EX-1 99g. Total: 9551gr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi