Wooyek Napisano 8 Czerwca 2009 Napisano 8 Czerwca 2009 Problem wygląda tak: Czyli wielka przerwa między dwoma częściami sterów (nowe Accent Airplane) spowodowana odstającym pierścieniem centrującym rurę sterową wewnątrz łożysk. Oczywiście same w sobie stery pasują idealnie - ale po złożeniu wszystkiego do kupy na sterówce jest lipa. Co z tym począć? Nałożyłem na szparę O-ringa, który powinien to dość dobrze uszczelnić - ale to raczej rozwiązanie doraźne. Macie jakieś lepsze?
goncik Napisano 6 Sierpnia 2009 Napisano 6 Sierpnia 2009 Ale dziura! Hmmm specem to od tego nie jestem, ale powiem Ci tak.. miałem do czynienia z 2 sterami Cane Creek S2 i Cane Creek S3, na różnych rowerach i szczelinę miałem, ale 1/3 - 1/4 tego co Ty masz. Mocniej skręcić tego nie mogłem bo stery się blokowały, jednak przynajmniej u mnie szczelinka ta nie stanowiła kłopotu, przez wiele lat nie musiałem tego rozbierać... kilka razy psyknąłem WD40 i gitara było zawsze. Wydaje mi się, że stery może nie do końca dobrze są spasowane... fabrycznie.
Bizon Napisano 6 Sierpnia 2009 Napisano 6 Sierpnia 2009 Według powinna tu być uszczelka.Czasem są to specjalnie wyprofilowane albo czasem są to zwykłe gumki , czyli oring.Jak nie masz specjalnej uszczelki daj oringa .Jakby piszczał posmaruj jakimś olejem.
Wooyek Napisano 6 Sierpnia 2009 Autor Napisano 6 Sierpnia 2009 daj oringa. Jakby piszczał posmaruj jakimś olejem. Tak zrobiłem (właściwie to zaraz po napisaniu tego tematu) i w miarę nieźle się spisuje - nie piszczy, ale raz w górach oring się zsunął i naszło do środka trochę błota.
Bizon Napisano 6 Sierpnia 2009 Napisano 6 Sierpnia 2009 Może spróbuj dać troszkę mniejszy oring nie powinien wyskoczyć ze szpary.Ja w swoich sterów mam właśnie takiego oringa ,i spisuje się bardzo dobrze,nie zsuwa się i syf się tam nie dostaje.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.