luki4ever Napisano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2009 witam, kupiłem bez zastanowienia Kellys Magnus green z 2009 o specyfikacji: rama HYDROFORMING Aluminum alloy triple butted wielkość ramy 17.5" widelec SR SUNTOUR XCR LO, 100mm, coil / Lockout stery RITCHEY Logic Zero integrated suport TRUVATIV Power Spline (113mm) korby TRUVATIV ISOflow Power Spline (44x32x22T) przerzutka przód SHIMANO Deore M531 (34.9mm) przerzutka tył SHIMANO SLX (09) M662 manetki SHIMANO Deore SL-M530 Rapidfire Plus ilość biegów 27 kaseta SHIMANO (09) CS-HG61-9 (11-34T) łańcuch KMC Z 9000 (108 links) hamulce SHIMANO M486 Hydraulic Disc dżwignie hamulcowe SHIMANO BL-M486 Disc piasty SHIMANO RM65 Disc Center Lock (32 holes) szprychy stainless steel obręcze KELLYS Draft Disc 559x19 (32 holes) opony SCHWALBE Racing Ralph Evolution 26x2.10 wspornik kierownicy RITCHEY O/S (diam 28.6mm/ bar bore 31.8mm/ angle 6°) kierownica RITCHEY Comp O/S (31.8mm) chwyty KELLYS LockOn gel sztyca RITCHEY (diam 30.4mm/ length 350mm) siodło fi'zi:k Nisene III Sport pedały VP alloy / steel waga kg 13,20 (19.5") jak zobaczyłem, że mogłem dołożyć 600-700zł do lepszego roweru to myślałem, że mnie szlag trafi, ale do rzeczy; pomyślałem, że zmienię poniższe podzespoły: koła na MAVIC CROSSRIDE DISC (Przód 885 g, tył 1035 g (wersja CL)) lub koła na DT Swiss X1800 (przód 780g, tył 1020g) oraz amor na Rock Shox Reba SL czy jest w ogóle się w to bawić ? czy lepiej sprzedać Kellysa i kupić coś innego? z góry dziękuję i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszs Napisano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2009 jeżeli możesz to lepiej sprzedać rower. jeżeli wymienisz te wszystkie ww części rower nabierze charakteru. to jeszcze zależy jak zamierzasz eksploatować rower? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luki4ever Napisano 6 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2009 kupiłem go z myślą o: jeździe do pracy jeździe po szutrze od czasu do czasu trochę po lesie (tylko trochę ze względu na brak czasu) jeśli się bawić w zmiany to które koła lepiej wybrać ? i czy ta rama aluminiowa potrójnie cieniowana ustępuje tym które są w Scott'ach, KTM, Kona w cenie do 4-5 tys ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elo78 Napisano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2009 Jeśli chodzi o zmiany to na pewno amortyzatro, możesz spróbwac poszukać jakiegoś skareba , lub marsa jesli nie wazysz zbyt dużo, do tego korba np. Shimano XT, kaseta (Xt najlepiej). Jeśli lubisz kombinować to przerzutke przednia możesz wymienic na jakiegoś xtra lub równiez xt, hwyty piankowe np authot i wymiana manetek na gripy srama. Tyle przychodzi mi do głowy , oczywiście warto najpierw zrobic sobie kosztorys i sprawdzić czy takie zabiegi sie opłacają. Jedyna granica to wyobraxnia i budżet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hiv Napisano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2009 Do twojego zastosowania apsolutnie bym nic nie zminiał! Mam ten sam rower - tak samo go używam - jest wystarczający do tego a wręcz nie korzystam ze wszystkich jego możliwości! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bizon Napisano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2009 Dokładnie zgadzam się z przedmówcą nie ma sensu zmieniać nic.Do twoich potrzeb w 100 % Ci wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.