Skocz do zawartości

[sklep] Synkros


lajtspid

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pozwolę sobie opisać moje wirtualne zakupy w szczecińskim sklepie Synkros.

 

09.05 - Szukam w sieci kasety szosowej Sram PG-950 12-26. Trafiam na ofertę sklepu Synkros.

10.05 - Rejestracja w internetowym sklepie Synkros.

12.05 - Składam zamówienie (85zł kaseta + 15zł przesyłka pocztowa ekonomiczna) i natychmiast wykonuję przelew.

13.05 - Otrzymuję informację iż przesyłka jest w drodze.

18.05 - Listonosz przyniósł paczkę. Mimo iż w opcjach wysyłki 15zł kosztowała paczka ekonomiczna, wysłana została priorytetem. Otwieram paczuszkę. W środku kaseta PG-950, lecz nie zamówiona przeze mnie 12-26 a 11-32. Piszę maila do obsługi sklepu. Przepraszają, proszą o odesłanie, obiecują wymianę.

19.05 - Odsyłam kasetę 11-32 i piszę kolejnego maila z pytaniem, kto poniesie koszt tej wysyłki (w końcu to nie moja wina że pomylono zamówienia). Obiecują zwrócić koszt przesyłki.

20.05 - Wysyłam maila z moim numerem konta.

02.06 - Dociera kolejna przesyłka. Otwieram pełen obaw... Tym razem w środku jest zamówiona kaseta Sram PG-950 12-26.

05.06 - Do dziś nie otrzymałem obiecanego zwrotu pieniędzy za przesyłkę zwrotną (11zł)...

 

Podsumowując: Koniec końcem otrzymałem towar zgodny z zamówieniem, tyle że trwało to niemal trzy tygodnie i kaseta w sumie kosztowała mnie 111zł...

Napisano

Zadzwoń do szefa Synkrosa, a nie do pracownika.

 

Tzn zadzwoń pod ogólnodostępny numer i poproś z szefem a jeżeli nie będzie to możliwe, to pisz do mnie na PW.

Gość R3surrection
Napisano

dokładnie to samo u mnie załatwiam sprawę z dc xtr od 3 tygodni i jeszcze nie koniec.

Szef miły ale co z tego skoro wychodzi wszystko źle.

Napisano

Z kim się kontaktowałem - nie wiem - maile nie były podpisane nawet imieniem. BTW trochę to razi w oczy, bo sklep znany i wydawało by się profesjonalny - wypadałoby choć dodać automatycznie generowaną sygnaturkę w stylu: "Pozdrawiamy. Sklep Synkros itd". Maile wyglądają jakby je pisał w pośpiechu jakiś mechanik w przerwie miedzy centrowaniem koła, a smarowaniem łańcucha :rolleyes:

Generalnie to zadowolony jestem że wreszcie mam tą kasetę, bo sezon w pełni, a sprzęt w proszku...

Gość R3surrection
Napisano

zrobię potem większy temat.

SZOK:

hamulec zalany brudnym olejem bez uszczelek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nareszcie hamują jak trzeba. ale kosztowało mnie to dodatkowo ok 100zł bo troszkę zwrócili. Po prostu jakiś ponury żart.

Napisano

Aktualizacja:

06.06 - otrzymałem od Synkrosa przelew na kwotę 10zł za przesyłkę zwrotną pomylonego towaru :)

 

Poziom mojego zadowolenia z zakupionej kasety automatycznie wzrósł ;)

Gość R3surrection
Napisano

mi też przelali w końcu zaległą kasę sprawa trwała miesiąc. ogólnie odradzam i omijajcie ich szerokim łukiem. Szkoda mi właściciela bo tam chyba jakieś czopki pracują.

Napisano

Ja sobie kupiłem u nich piaste Ovation na tył. Wybrałem przesyłke za pobraniem po 2 TYGODNIACH dostałem maila że paczka została wysłana. Czekam, Czekam . . . za parę dni gościo dzwoni że nastąpiła pomyłka i że piasta została wystawiona przez przypadek chociaż naprawdę nie mają jej na magazynie a mail informujący o wysłaniu przesyłki został wysłany z powodu awarii systemu :D. Poszedłem sobie do pobliskiego sklepu i kupiłem komplet piast deore pod tarcze w cenie tej tylnej ovation

Napisano

w przypadku netowych sklepów niestety jest tak, że brak kontaktu z żywym klientem który przychodzi i prosi o coś z półki. maile przychodzą, ktos czegos nie otworzy nie doczyta pomyli i robi się burdel... tak to dziala - nie oznacza to ze usprawiedliwiam ich lewe podejscie. specjalizują sie w transakcjach wirtualnych to i trzeba zachować poziom.

  • 10 miesięcy temu...
Napisano

Odnawiam temat.

Zakupiłem w Synkrosie koło na DT240s, DT 4.2d i dt competition.

Koło było wyciągnięte z roweru testowego, o minimalnym przebiegu. Faktycznie na bębenku prawie nie ma śladów po kasecie.

http://www.allegro.pl/item996582065_kolo_dt_swiss_tyl_disc.html

 

Po wsadzeniu koła do ramy wykryłem LUZ na łożyskach. W DT 240 jedno łożysko daje się łatwo wymienić, a drugie jest zasłonięte specjalnym gniazdem zapadki i bez odpowiedniego klucza nie da się tego łożyska wymienić (i tu uwaga - na 15 sklepów tylko 1 posiadał ten klucz - kosztuje on 200zł)

 

Zakupiłem jedno japońskie łożysko NTN i wymieniłem to, do którego miałem dostęp. Luz lekko się zmniejszył, ale to wciąż nie było to.

 

Dzisiaj poszedłem do najlepszego rowerowego w mieście i tam odkręcono mi gniazdo zapadki.

 

Zakupiłem kolejne łożysko NTN, wymieniłem drugie wadliwe i zmontowałem piastę. Nareszcie luz zniknął.

 

Za 2 łożyska zapłaciłem 76zł. Za usługę w rowerowym 10zł. Czyli 86zł poszło w błoto, choć koło miało być w 100% sprawne.

 

Wysłałem maila do Synkrosa z prośbą o refundację. Czekam na odpowiedź.

 

 

========================================================================================

No i już jest odpowiedź. Synkros bardzo przeprasza. Obiecano mi rabat równy cenie łożysk, czyli 76zł.

Faktycznie koło dopóki nie zostało zamontowane w ramie - było idealne.

 

Zaraz coś u nich zamówię. Trzeba skorzystać z rabatu :icon_wink:

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...