LamerDoNtej Napisano 4 Czerwca 2009 Napisano 4 Czerwca 2009 Witam Pytanie jest takie: Czym różni się w przeznaczeniu, w jeździe, sylwetce rower z kątami rur: podsiodłowa 73, główki 71 np. w unibike mission podsiodłowa 71, główki 71 np. w unibike fusion? Chodzi głównie o podsiodłową. Myślałem, że te bardziej wyczynowe mają 71, ale następne: podsiodłowa 73, główki 70 unibike np evolution.
Rulez Napisano 4 Czerwca 2009 Napisano 4 Czerwca 2009 Rura podsiodłowa 71* stosowana jest w rowerach turystycznych i zjazdowych, powoduje wypychanie nóg do przodu w czasie pedałowania, a co za tym idzie ciągnięcie kierownicy do siebie i podrywanie przedniego koła na podjazdach. Kąty 73* podsiodłowa i 71 * sterowa , powoduje, że pedałuje się z wyższą kadencją, nie ciągnąc kierownicy do siebie - co znacznie ułatwia podjazdy . 70* rury sterowej powoduje, że rower jest trochę mniej zwrotny.
Rulez Napisano 4 Czerwca 2009 Napisano 4 Czerwca 2009 70* faktycznie stabilniejszy na zjazdach. 71*/71* - na zjazdach niezbyt pewniejszy niż 73*/71* - kąt rury sterowej pozostaje 71* , a przy 73* tyłek za siodełko i na to samo wyjdzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.