Skocz do zawartości

[rama] kąty rury podsiodłowej


LamerDoNtej

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Pytanie jest takie: Czym różni się w przeznaczeniu, w jeździe, sylwetce rower z kątami rur:

podsiodłowa 73, główki 71 np. w unibike mission

podsiodłowa 71, główki 71 np. w unibike fusion?

Chodzi głównie o podsiodłową. Myślałem, że te bardziej wyczynowe mają 71, ale następne:

podsiodłowa 73, główki 70 unibike np evolution.

Napisano

Rura podsiodłowa 71* stosowana jest w rowerach turystycznych i zjazdowych, powoduje wypychanie nóg do przodu w czasie pedałowania, a co za tym idzie ciągnięcie kierownicy do siebie i podrywanie przedniego koła na podjazdach.

Kąty 73* podsiodłowa i 71 * sterowa , powoduje, że pedałuje się z wyższą kadencją, nie ciągnąc kierownicy do siebie - co znacznie ułatwia podjazdy .

70* rury sterowej powoduje, że rower jest trochę mniej zwrotny.

Napisano

70* faktycznie stabilniejszy na zjazdach.

71*/71* - na zjazdach niezbyt pewniejszy niż 73*/71* - kąt rury sterowej pozostaje 71* , a przy 73* tyłek za siodełko i na to samo wyjdzie.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...