makkaveli Napisano 4 Czerwca 2009 Napisano 4 Czerwca 2009 Jestem początkującym miłośnikiem rowerków więc proszę o wyrozumiałośc heee Ostatnio sprawiłem sobie MTB Meride i chciałbym poznac wasze zdanie na temat tego roweru i sprzętu w nim. śmigam ile moge tu i tam (szosa, las) i zależy mi na dobrym sprzęcie wiec jestem otwarty na propozycję co w nim mogłbym zmienic i modyfikowac. Ciekawy jestem z tego względu ponieważ bardzo mało pisze sie o rowerach Meridy na tym forum... dlaczego? Rama: MATTS TFS-COMP-V Amortyzator/widelec: SR XCM-H-D-LO 80 LOCKOUT Wkład suportu: SHIMANO UN26 Korby: SHIMANO M311 42-32-22 CG Przerzutka przód: SHIMANO M310 34.9 T-SWING Przerzutka tył: SHIMANO DEORE TOP NORMAL Manetki: SHIMANO EF50-3 / 8 Hamulce: AVID SD3 Dźwignie hamulców: ZINTEGROWANE Piasta przód: ALLOY QR Piasta tył: SHIMANO RM30-8 Obręcze: ALEX ADVENTURER BLACK / CNC Opona przód: MERIDA RACE 26 x 2.1 Opona tył: MERIDA RACE 26 x 2.1 Pedały: XC STEEL Kierownica: XM SPEED CEN 31.8 FLAT 600 Mostek: XM SPEED CEN 31.8 17 Siodło: TFS Sztyca: M SPEED CEN SB20 31.6 Błotniki: SKS SHOCKBOARD
Mod Team Franio Napisano 4 Czerwca 2009 Mod Team Napisano 4 Czerwca 2009 Jak nie startujesz w maratonach czy wyścigach, a po prostu jeździsz rekreacyjnie, to taki sprzęt na razie powinien Ci wystarczyć. Ja bym na twoim miejscu wymieniał poszczególne komponenty wtedy, gdy już będą mocno wyeksploatowane Chyba, że się przymierzasz do startów albo taki sprzęt Ci nie wystarcza Na kołach powinieneś dużo zyskać. Wszystko zależy od tego, ile masz funduszy na zmiany
Bizon Napisano 4 Czerwca 2009 Napisano 4 Czerwca 2009 Ja tam twierdze ,że na takim sprzęcie można śmiało startować i na maratonie.Miałem o wiele gorszy sprzęt i jeździłem -acera.A co do zmian to tak jak kolega wspomniał w miarę zużywania się sprzętu wymieniać go.Póki co nic tylko jeździć