Skocz do zawartości

[Rower]Opinia na temat sprzętu: Merida Matts TFS Comp V...

makkaveli

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jestem początkującym miłośnikiem rowerków więc proszę o wyrozumiałośc heee

Ostatnio sprawiłem sobie MTB Meride i chciałbym poznac wasze zdanie na temat tego roweru i sprzętu w nim.

śmigam ile moge tu i tam (szosa, las) i zależy mi na dobrym sprzęcie wiec jestem otwarty na propozycję co w nim mogłbym zmienic i modyfikowac. Ciekawy jestem z tego względu ponieważ bardzo mało pisze sie o rowerach Meridy na tym forum... dlaczego?

Rama: MATTS TFS-COMP-V

Amortyzator/widelec: SR XCM-H-D-LO 80 LOCKOUT

Wkład suportu: SHIMANO UN26

Korby: SHIMANO M311 42-32-22 CG

Przerzutka przód: SHIMANO M310 34.9 T-SWING

Przerzutka tył: SHIMANO DEORE TOP NORMAL

Manetki: SHIMANO EF50-3 / 8

Hamulce: AVID SD3

Dźwignie hamulców: ZINTEGROWANE

Piasta przód: ALLOY QR

Piasta tył: SHIMANO RM30-8

Obręcze: ALEX ADVENTURER BLACK / CNC

Opona przód: MERIDA RACE 26 x 2.1

Opona tył: MERIDA RACE 26 x 2.1

Pedały: XC STEEL

Kierownica: XM SPEED CEN 31.8 FLAT 600

Mostek: XM SPEED CEN 31.8 17

Siodło: TFS

Sztyca: M SPEED CEN SB20 31.6

Błotniki: SKS SHOCKBOARD

• Mod Team
Napisano

Jak nie startujesz w maratonach czy wyścigach, a po prostu jeździsz rekreacyjnie, to taki sprzęt na razie powinien Ci wystarczyć. Ja bym na twoim miejscu wymieniał poszczególne komponenty wtedy, gdy już będą mocno wyeksploatowane :D Chyba, że się przymierzasz do startów albo taki sprzęt Ci nie wystarcza :)

Na kołach powinieneś dużo zyskać. Wszystko zależy od tego, ile masz funduszy na zmiany :)

Napisano

Ja tam twierdze ,że na takim sprzęcie można śmiało startować i na maratonie.Miałem o wiele gorszy sprzęt i jeździłem -acera.A co do zmian to tak jak kolega wspomniał w miarę zużywania się sprzętu wymieniać go.Póki co nic tylko jeździć :)

Napisano