Skocz do zawartości

[rower] Giant Rainier, Kross A4 czy Kelly's Neos?

Rafalwind

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

siema,

Jak można się domyślić z tematu chcę kupić rower za ok. 2000zł.

na rowerze będę jeździć różnie: asfalt lub droga gruntowa/las (nie musi być "stworzony do lasu" wystarczy mi jak rower będzie się przyzwoicie sprawował w lesie)

zastanawiałem się nad Giant Rainier Disc, Kross A4 i Kelly's Neos(z hamulcami typu V).... jako że na rowerach znam się na tyle że wiem że Shimano są dobre, proszę was o pomoc w wyborze roweru wink.gif jeśli miał bym teraz wybierać teraz to chyba wybrał bym Kross-a... ze względu na 27 biegów i tarczowe hamulce... ale jak widać jestem laikiem i chciał bym poznać wasze zdanie na ten temat <_<

Dodam że mam 17 lat (176cm i 76kg jeśli to ma znaczenie) i na tym rowerze chciał bym jeździć mniej więcej 2 razy w tyg po ~50-60 km (w wakacje oczywiście dużo więcej)

Napisano

Ten Kellys trochę nie pasuje do pozostałych rowerów, bo jest to rower crossowy na kołach 28". Musisz zatem się poważnie zastanowić nad tym, który będzie dla Ciebie najlepszy - MTB czy Cross. Może to Ci pomoże:

http://www.kross.pl/572-rowery_2009.html

Tak jak jest tam napisane crossowe są przeznaczone do rekreacji w niezbyt trudnym terenie. Więc jeśli zamierzasz jeździć w lesie (interwały, korzenie, itp) to lepiej żebyś wybrał MTB imo.

Porównując teraz tego Gianta i Krossa to zdecydowanie lepiej wypada ten drugi - ma lepszy amortyzator i osprzęt (właśnie 9sp).

Napisano

dzięki :)

ja potrzebuję rower przeważnie do jeżdżenia po asfalcie ale taki żeby jak wjadę na drogę gruntową lub leśną żebym się nie zabił od razu :P żeby można było przejechać w miarę komfortowych warunkach te km po piachu (ubitym :D )

Napisano

Miałem podobny problem z wyborem roweru i ramy.Wreszcie zdecydowałem sie na kross a6 disc na ramie 18',mam 176 cm i wage 86.Po zrobieniu pierwszych kilometrow,wszelkie wątpliwości zostały rozwiane.Jestem zadwolony z a6.

Napisano