Skocz do zawartości

[amortyzator] amor w rowerze z marketu

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam jeszcze raz.. przepraszam za niedostosowanie sie do reg. mam nadzieję, że teraz ok :D

a więc...

Mój młodszy brat dostał na urodziny nowy rower (taa z marketu ale prosze powstrzymać się od głupich komentarzy wink.gif )

Co mnie w nim niepokoi to przedni amortyzator. Z tego co się orientuję powinien on się uginać a tak nie jest. Sztywny niczym... no po porostu sztywny.

Wyczytałem w necie, że w amorkach znajdują się sprężyny, w tym nie ma niczego takiego. Zobaczcie sami na zdjęciach.

Czyżby ten rower był amortyzowany tylko w nazwie sklepowej? a może trzeba coś wyregulować? Nie znam się, ja mam zwykłego górala. Proszę o poradę

oto fotki:

1

2

3

Napisano

Abstrahując od tego czy amor działa czy nie (jak nie to i tak nie będzie). Zmieńże hamulce w tym rowerze na dowolne z metalowymi ramionami.

Napisano

jaka cena taka jakość, ja bym na taki wynalazek nie wsiadł, v-ki z tworzywa sztucznego od razu dyskwalifikują taki "rower" z użytkowania. poza tym amortyzator nie będzie działał, skoro już nie działa, ale czego się spodziewać od roweru za 300zł gdzie za tyle to można co najwyżej działający amortyzator kupić.

Napisano

Sprężyna jakaś tam pewnie jest tylko jej nie widać. Jak masz kogoś kto potrafi go rozłożyć i złożyć to warto spróbować. Może w środku jest zardzewiały i się zastał więc trzeba go rozruszać i mocno nasmarować. Takie wynalazki i tak są w sumie tylko po to aby ładnie w sklepie wyglądać więc nie ma co od niego za wiele oczekiwać.

Napisano

Ja tak że kupiłem rower w markecie i jestem z niego zadowolony chociaż musiałem jeszcze do niego trochę dołożyć a co do widelca u mnie po jakimś czasie się wyrobił i teraz amortyzuje ale na początku moje widełki też były sztywne. A amortyzatory marketowe nie są najlepsze ja mam zamiar wymienić swój. (Mój widelec ZOOM ESCAPE 327)

Napisano
A amortyzatory marketowe nie są najlepsze