niedzielny Napisano 29 Maja 2009 Napisano 29 Maja 2009 Witam jeszcze raz.. przepraszam za niedostosowanie sie do reg. mam nadzieję, że teraz ok a więc... Mój młodszy brat dostał na urodziny nowy rower (taa z marketu ale prosze powstrzymać się od głupich komentarzy wink.gif ) Co mnie w nim niepokoi to przedni amortyzator. Z tego co się orientuję powinien on się uginać a tak nie jest. Sztywny niczym... no po porostu sztywny. Wyczytałem w necie, że w amorkach znajdują się sprężyny, w tym nie ma niczego takiego. Zobaczcie sami na zdjęciach. Czyżby ten rower był amortyzowany tylko w nazwie sklepowej? a może trzeba coś wyregulować? Nie znam się, ja mam zwykłego górala. Proszę o poradę oto fotki: 1 2 3
Huhu Napisano 29 Maja 2009 Napisano 29 Maja 2009 Abstrahując od tego czy amor działa czy nie (jak nie to i tak nie będzie). Zmieńże hamulce w tym rowerze na dowolne z metalowymi ramionami.
Ślawus Napisano 30 Maja 2009 Napisano 30 Maja 2009 jaka cena taka jakość, ja bym na taki wynalazek nie wsiadł, v-ki z tworzywa sztucznego od razu dyskwalifikują taki "rower" z użytkowania. poza tym amortyzator nie będzie działał, skoro już nie działa, ale czego się spodziewać od roweru za 300zł gdzie za tyle to można co najwyżej działający amortyzator kupić.
Paweł-Sz Napisano 30 Maja 2009 Napisano 30 Maja 2009 Sprężyna jakaś tam pewnie jest tylko jej nie widać. Jak masz kogoś kto potrafi go rozłożyć i złożyć to warto spróbować. Może w środku jest zardzewiały i się zastał więc trzeba go rozruszać i mocno nasmarować. Takie wynalazki i tak są w sumie tylko po to aby ładnie w sklepie wyglądać więc nie ma co od niego za wiele oczekiwać.
niedzielny Napisano 30 Maja 2009 Autor Napisano 30 Maja 2009 hmm a do czego służą te śrubki w środku? czy może lepiej ich nie ruszać? a co do hamulców, to takie będą lepsze? http://www.allegro.pl/item643621162_hamulc...caly_rower.html jakoś nie mam zaufania do używek