Xynox Napisano 28 Maja 2009 Udostępnij Napisano 28 Maja 2009 Siema. Chciałem zaprezentować Wam gotowy rower poskładany przeze mnie. Pierwsze jazdy mam już za sobą i jestem pod dużym wrażeniem Przejdźmy do rzeczy Przedstawię Wam osprzęt który udało mi się skompletować. Rama: Accent El Nino 19" Sztyca: Accent Amortyzator: Rock Shox Dart 3 + Poplock Koła: Mavic Crossride DISC Hamulce: Shimano SLX Tarcze hamulcowe: Shimano Deore XT SM-RT79 Klamki hamulcowe: Shimano SLX Manetki: Shimano SLX Przerzutka tylna: Shimano Deore XT RD-M770 Przerzutka przednia: Shimano Deore XT FD-M771 Kaseta: Shimano LX CS-M580 Siodełko: Selle Italia Shiver Kierownica: Pro Cross Country Rogi: Pro SL Gripy: Ritchey WCS Ergo Korba: Shimano SLX FC-M660 Pedały: Shimano M505 (chwilowo, później przesiadka na 520) Mostek: Pro LT 120mm Opony: Michelin XC A/T Dętki: Bontrager Zacisk sztycy: Pro Wagowo żadna rewelacja, ale jeździć po lesie się da i to jest ważne Porcja zdjęć: Jeśli ktoś chce zdjęcia z bliska jakichś części to mówcie to zrobię i wstawię na forum. I proszę zamieszczać wszystkie pytania (oprócz wagi, ponieważ nie mam jak zważyć ). Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ma4Ti Napisano 28 Maja 2009 Udostępnij Napisano 28 Maja 2009 Przygarnąłbym napęd od Ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xynox Napisano 29 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 29 Maja 2009 Czemu tak mówisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 29 Maja 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 29 Maja 2009 Fajny rowerek. Użycz mi hamulców, ale już nie oddam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ma4Ti Napisano 29 Maja 2009 Udostępnij Napisano 29 Maja 2009 Xynox-bo lepszy od mojego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lextalionis Napisano 29 Maja 2009 Udostępnij Napisano 29 Maja 2009 Sprzęt całkiem fajny, tylko ten amortyzator średnio pasuje do całej reszty (tak żeby nie było że do niczego się nie przyczepie)... Ale ogólnie całkiem sympatycznie złożony, sam po wakacjach będę miał sporo podobnych części Co do pedałów to dorzuć do 540... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xynox Napisano 30 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 30 Maja 2009 Warto dokładać? "Drastycznie" różni się 520 od 540? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 30 Maja 2009 Udostępnij Napisano 30 Maja 2009 520 mają za dużo plastiku :/ Ja za rok jak mi noga przestanie rosnąc kupuje 540-stki i butki M086. Rower piękny i kolorystycznie nawet ten dart tu pasuje. Zmień bebechy na te od reby, ale dolne golenie zostaw, bo mi jakoś reba ani 2008 ani 2009 się nie widzi. Ślicznie. Pozdrawiam Ubotek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
c1ach Napisano 30 Maja 2009 Udostępnij Napisano 30 Maja 2009 Mam tą samą ramkę, tylko że w odwrotnym malowaniu Ja do swojego zaczynam powoli szukać jakiś fajnych kółek za 500 - 600 zł, szukam jakiejś alternatywy dla Crossride'ów. A pedałki 520 sam mam i żaden plastik podczas jazdy nie przeszkadza, dużo osób rozsyła jakieś brednie. Konstrukcja ta sama co 540, z tą różnicą że przy serwisie potrzebny jest specjalny klucz do odkręcenia owej plastikowej śruby. W rzeczywistości można sobie poradzić szmatą i kombinerkami/francuzem. Po 1500 km zero śladów zużycia, oprócz rysek oczywiście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lextalionis Napisano 30 Maja 2009 Udostępnij Napisano 30 Maja 2009 To c1ach jesteś szczęśliwym posiadaczem 520'ek... Moje złapały luzy po niecałych 600km więc należę do tych nieszczęśliwych... Na razie udało mi się to jakoś skręcić więc jest wporządku ale ich czas powoli mija... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xynox Napisano 30 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 30 Maja 2009 Ja też jestem szczęśliwym posiadaczem 520-ek, mam je w drugim rowerze (Trek 4400) i startowałem nim w wielu zawodach gdzie było błota od groma, mają przebieg ok. 2000km i nie dzieje się z nimi nic, wszystko ok. Dlatego zapytałem czy warto dokładać, ponieważ konstrukcyjnie są podobne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madek Napisano 30 Maja 2009 Udostępnij Napisano 30 Maja 2009 Warto jak zalezy ci na tych 30g wagi. 520`tki sa nie do zdarcia, tylko chyba niektorzy maja jakies pechowe egzemplarze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Timon92 Napisano 30 Maja 2009 Udostępnij Napisano 30 Maja 2009 Rower piękny i kolorystycznie nawet ten dart tu pasuje.Zmień bebechy na te od reby, ale dolne golenie zostaw, bo mi jakoś reba ani 2008 ani 2009 się nie widzi. Co? Ciekawe jak tłumik MC i komora powierzna zmieści się w goleniach 28mm... Co to wogóle za pomysł składać amora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 30 Maja 2009 Udostępnij Napisano 30 Maja 2009 CYTAT(Ubotek @ 30.05.2009, 13:06) Rower piękny i kolorystycznie nawet ten dart tu pasuje. Zmień bebechy na te od reby, ale dolne golenie zostaw, bo mi jakoś reba ani 2008 ani 2009 się nie widzi. Co? Ciekawe jak tłumik MC i komora powierzna zmieści się w goleniach 28mm... Co to wogóle za pomysł składać amora? A DART nie ma przypadkiem lagów 32mm( jeżeli nie to sory ) Ogólnie jakoś ten dart mi tu pasuje. P.S. Kup rebę i zmień naklejki <joke> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madek Napisano 30 Maja 2009 Udostępnij Napisano 30 Maja 2009 Dart ma gorne golenie 28mm, nie wiem skad w ogole wymysliles takie rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 30 Maja 2009 Udostępnij Napisano 30 Maja 2009 To sorka za zamieszanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xynox Napisano 31 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2009 Za ile można najtaniej dostać Rebę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 31 Maja 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 31 Maja 2009 Nową widziałem najtaniej za niecałe 1200 w sklepie stacjonarnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xynox Napisano 31 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2009 Opłaca się zmieniać w ogóle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 31 Maja 2009 Udostępnij Napisano 31 Maja 2009 REBY 2009 podobno są gorsze od tych z 2008 roku. REBA jest tępa ze względu na to, że jest amorem sportowym (nie wybiera liści). Wszystko zależy ile ważysz i jaki masz budżet. Od siebie polecam R7 tylko nie wersję z MRD z tym ......... tłumikiem. Ma ona jakąś inną progresję dzięki czemu jest czulsza. Pozostaje nam jeszcze jakiś FOX i BOMBER. FOX- droższy, ale lepszy i ma pełno regulacji. BOMBER- jak dla mnie to sprzęt dla ludzi >100kg. Ja jak będę zmieniał amorka to będzie to albo jakiś FOX albo R7 tylko, że bez MRD. Czy warto? Różnica w wadze, sztywności, jakości pracy na pewno będzie. Na moje pytanie musisz odpowiedzieć sobie sam, gdyż ja nie siedzę w twoim portfelu. Pozdrawiam i życzę miłej jazdy. Ubotek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madek Napisano 31 Maja 2009 Udostępnij Napisano 31 Maja 2009 Ubotek skad ty takie brednie bierzesz? Reba tepa, nie wybiera lisci? To wlasnie Reba słynie z tego ze jest az zbyt komfortowa, i ma tyle mozliwosci regulacji ze kazdy ustawi ja pod siebie. Ale jak piszesz ze Dart ma golenie 32 mm to czego tu wymagac. Uwielbiam takie wypowiedzi, podobno, ponoc, slyszalem ze, bla bla bla. Ludzie KONKRETY, inaczej siedziec cicho bo odechciewa sie czytac tego forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xynox Napisano 5 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2009 Cześć Mały bump tematu. Mam pytanie do Was. Czy warto zmienić gripy (Ritchey WCS Ergo) na jakąś fajną żelową owijkę? Np. Pro Handlebar Tape Adhesive With Gel w kolorze carbonu. Czy wygodnie się jeździ, czy trudno zepsuć taką owijkę w ogóle? Naszła mnie chęć zmiany z powodu lekko poruszających się gripów, nie ukrywam że podczas jazdy jest to lekko denerwujące. Proszę o odpowiedzi:) Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xynox Napisano 6 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2009 Postanowiłem wrzucić jakieś nowe fotki ponieważ tamte były nie wyraźne i zamazane W przyszłości może przyjdzie jeszcze czas na lekkie zmiany. W planach jest zmiana sterów i gripy, ew. na owijkę. Pozdrawiam gorąco. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kezcuzj Napisano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2009 A co ci nie pasuje w wcs ergo, że chcesz je wymienić na owijkę? I jak się sprawują hamulce? Masz może porównanie do J3? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xynox Napisano 9 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2009 Hmm... No więc tak Raz jechałem i nie wiedząc jak redukując bieg z tyłu zahaczyłem o gripa i rozerwał mi się lekko. No i właśnie tu mam pytanie co do wytrzymałości owijki Czy lepiej się jeździ z owiniętą kierą? Czy wytrzymałość takiej owijki z Pro jest większa niż gripa? Co do hamulców mam niestety złą wiadomość. W mojej okolicy wszyscy jeżdżą na hamulcach Shimano. I niestety od SLX w górę (SLX, XT, XTR). Także tutaj nie mogę porównać tych hampli do Avidów a nie będę walił ściemy w ciemno ponieważ widziałem je jedynie w sklepie i na zdjęciach oraz na forum. Możesz jednak wywnioskować po wypowiedzi właścicieli. Pare tematów chyba jest na tym forum, bo coś tam czytałem o nich. Co do moich hampli-jak dla mnie cud miód i orzeszki Po przesiadce z v-brake'ów Tektro teraz wiem co to prawdziwe hamowanie. Klamki super, hamulce super, super także jest to że da się regulować odległość klamki od kiery. Niby takie "g#$@o", a przydatne i fajne. Cóż mogę więcej powiedzieć. Popytaj po forum, idź do jakiegoś sklepu rowerowego, poproś o jazdę próbną na rowerze z J3 i na rowerze z SLX. To na pewno pomoże Ci wybrać właściwe, lepsze Twoim zdaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.