bobiik Napisano 16 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2011 Faktycznie trzymanie boczne tej opony nie należy do najlepszych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackrain Napisano 24 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2011 Do panów, którym opona nie trzyma na zakrętach: jakie macie ciśnienie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MartinH Napisano 25 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2011 Ja mam 1.9-2.0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stefan2810 Napisano 26 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2011 Jak ze zużywalnością tej opony? Ile km. wytrzyma 50%asfalt 50%teren, bez kresek przy hamowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 26 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2011 Stefan to zależy od tego jak kto jeździ, jeżeli chcesz to wrzuce później fote swoich po około 2000km. Sent from my HTC Magic using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stefan2810 Napisano 27 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2011 Stefan to zależy od tego jak kto jeździ, jeżeli chcesz to wrzuce później fote swoich po około 2000km. Wiem, wiem, każdy ma inną jazdę, ale chodzi mi właśni aby kilka osób podało ile na nich przejechało, w jakich warunkach i jak wygląda opona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yeti1232 Napisano 27 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2011 ja mam klocki clarksa czerwone i rce kinga 2.0 i jest lipa z ustawieniew juz w paru miejscach mam przetarcia na oponie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Conquistador Napisano 31 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2011 no więc kiepskie trzymanie na zakrętach mogę potwierdzic. Oponki RK są absolutnie stworzone do szybkich prostych! Zdecydowanie na plus mozna dać duzy balon, który swietnie amortysuje korzenie, drobne nierównosci etc. Kolejnym plusem bedzie niska waga - moje Supersonic ważą ok 460g w wersji 2.2 . Trwałość opon jak na moje oko jest tez bardzo przyzwoita - po dwoch sezonach i paru tys.km zuzycie moich kapci to ok 50%. Minusy: kupujac wersje zwijane trzeba zwrocic uwage czy oponki nie mają sneaków - u mnie obydwie oponki są jakby krzywe, co prawda nie ma to wpływu na jazdę, ale to dosc irytujące gdy opona za 130zeta kreci sie tak, iz mamy wrazenie jakby koło miało mega centre... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Buksu Napisano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2011 Na RK 2.2 zwijaną przesiadłem się z ciężkich Kenda Nevegal E-stick 2.1. Powiem, że opory toczenia trochę lepsze . Rower to Giant Trance 3. Jednak gdy tylko rano na treningu nie odparuje rosa to trzeba uważać - szczególnie na korzeniach. Jednak może i Nevegale ciężkie były lecz miało się więcej pewności. Na podjazdach już tak ochoczo nie wstaje na pedały. Jednym słowem opona dobra na suche warunki. Średnio trzyma w zakrętach i szybko zapycha się błotem. Z tymi rewelacyjnymi opiniami byłbym ostrożny. Race Kingi dobrze radzą sobie w piachu. Co do zużycia to ważę 78kg. Jazda to xc,am. Nie jeżdżę po asfalcie. Cały czas to lasy w których to zawsze wybieram największe knieje . Opony mam ok 1000km i większych śladów zużycia nie widzę. Martwi mnie tylko ilość kapci jakie łapie i to przy 3,5 atm. Cena powinna być trochę niższa. Teraz dylemat powraca czy Maxxis Crossmark 2.1 czy Racing Ralph 2.1, a może Rocket Ron . Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
supergdynia Napisano 2 Września 2011 Udostępnij Napisano 2 Września 2011 (edytowane) ja w moich RK 2.2 supersonic widze same plusy, nie zgodze sie ze na zakretach slabo trzyma. Z odpowiednim cisnienem idzie jak burza nawet lepiej mi sie smiga na zakretach niz na Rocket Ronach i to o niebo lepiej Edytowane 2 Września 2011 przez supergdynia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MartinH Napisano 5 Września 2011 Udostępnij Napisano 5 Września 2011 (edytowane) supergdynia, na jakim ciśnieniu śmigasz ? U mnie 1.9-2.0 i na szybkich wirażach z dużą ilością sypkiego nie mam zaufania do tych opon. Po zrobieniu ok. 1000 km na Race Kingach uważam, że jeśli ktoś jeździ nie tylko w terenie, ale i po mieście to jest to dobry wybór, opory toczenia nawet na ciśnieniu 1.9-2.0 są satysfakcjonujące Tylna opona już daje znaki zużycia, ale powinna śmiało jeszcze wystarczyć na 2000-3000 km. Edytowane 5 Września 2011 przez MartinH Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Conquistador Napisano 13 Września 2011 Udostępnij Napisano 13 Września 2011 u mnie przy cisnieniu 1.9- 2 bara wszystko włazi w opone jak w masło - łapałem kapec za kapciem, rowniez ze względu na 'skaszane' przez przesuwającą sie oponę wentyle... Jak na ironię wczoraj złapałem kolejnego kapcia, rower stał dłuzszy czas nieuzywany, a wiec i cisnienie w oponach spadło do ok 2 barów, zanim dojechałem na stację(kilkaset metrów) wbiło mi sie małe szkiełko w oponę :/ Jak pisałem oponka dobra na szybkie proste, jakies szutrowo piaszczyste czy asfaltowe drogi. Nie ma co dorabiac teorii do dobrego trzymania na zakretach, bo przy takim jajowatym balonie i niziutkich klockach bocznych, branie ostrych zakretów nie wchodzi w rachubę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adpol Napisano 21 Października 2011 Udostępnij Napisano 21 Października 2011 Po przejechaniu ponad 5kkm na RK 2.2 Supersonic i przesiadce na Schwalbe NN 2.1 Evo mogę powiedzieć jedno w końcu w zakręcie moge pozwolić sobie na bardzo dużo, jakbym na nowo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klosiu Napisano 29 Października 2011 Udostępnij Napisano 29 Października 2011 Co do trzymania w zakrętach to pewnie kwestia techniki. Race Kingi 2.2 zawsze zakładam na płaskie wyścigi i prawie nigdy nie miałem problemów z trzymaniem w zakrętach. No chyba że jakimś cudem było błoto, po prostu trzeba wtedy uważać. Po piachu idą cudownie, nie miałem lepszych i stabilniejszych opon na piach i szuter. Ale nie wiem jak komuś te opony mogą nie wystarczyć na płaskim terenie. I nie wiem jak można Nobby Nice zakładać na płaskie, toż one i w górach w większości przypadków są za ciężkie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rybciasum Napisano 31 Października 2011 Udostępnij Napisano 31 Października 2011 (edytowane) Moim RK stuknęło 2kkm , także pokaże zdjęcia jak to u mnie wygląda 70% szosa, 30% teren, coś koło tego Tylnia Tylna (przez pierwsze 1500km była przednią Przednia (analogicznie do tylniej ;P) Jak widać na zdjęciach, po bokach znajdują się jeszcze włoski , jestem pewien że gdy zajadę jedną z opon jej następczynią będzie też RK 2.2, może się o wersje zwijaną pokuszę nawet @Edit by Franio: Tylna, nie tylnia! Edytowane 31 Października 2011 przez Franio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klosiu Napisano 1 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2011 Dosyć mocno zjechane. Moje Supersoniki wyglądają dość podobnie, ale po dwóch sezonach. Nie wiem ile mogłem na nich przejechać, 6-7 tyś km? Co prawda ja na nich jeżdżę tylko w terenie w Wielkopolsce, na szosę mam szosówkę, w góry zakładam NNy. Może ta inna guma trochę szybciej schodzi, może to przez asfalt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
supergdynia Napisano 8 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2011 nie polecam tej wersji do mleczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
after Napisano 8 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2011 A czemóż to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Patryke Napisano 9 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2011 Supersonic'i mają cienkie ścianki boczne i jest je ciężko uszczelnić. Wtedy to już lepiej brać wersję RaceSport - jest trochę cięższa, ale już lepiej przystosowana do mleczka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 9 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2011 Uszczelnienie nowych RK SS 2.2 Caffelatexem zajęło mi tydzień. :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumperator Napisano 11 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2011 (edytowane) REGULAMIN 2i A potem będą płakać, ze im SS puszcza powietrze. Ehhh... Edytowane 19 Listopada 2011 przez ulvgar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 12 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2011 Jest jeszcze protection - bez problemów się uszczelnia, waży niestety ~550g ale przynajmniej nie muszę się martwić, że byle kolec przebije ją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaraczz Napisano 29 Marca 2012 Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 Tak właśnie czytam o tej oponie i wszyscy zachwalają a co powiedzie o samej oponie Continentala RK ale bez SS ? Warto kupować ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iMyOne Napisano 28 Maja 2012 Udostępnij Napisano 28 Maja 2012 Nie no, ta opona to mistrzostwo świata, patrząc na cenę, jakość mieszanki gumy, zachowanie na błocie, lepszej opony o takiej ciszy podczas jazdy ciężko znaleźć ! Ten kto nie jest pewny a chce kupić, to naprawdę radzę wybrać tą oponke. W sumie to bardzo mało na niej zrobiłem (bo dopiero co kupiłem), ale już widzę jej zalety ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
YgreK Napisano 30 Maja 2012 Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 Ja opisałem trochę szerzej swoje odczucia dot. oponki na swoim blogu http://tomek-mtb.blogspot.com/2012/05/continental-race-king.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi