Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ja kupiłem je jakieś 2 miesiące temu, nie jeździłem za dużo, ale z pewnością mogę Ci powiedzieć że w śniegu całkiem dobrze się jeździ, przynajmniej mi.

 

Właściwie to zamówiłem sobie 2.2, ale przysłali mi 2.0 i jakoś z tego powodu nie rozpaczam, nie mają wielkiego balona i wydaje mi się że rower jest trochę bardziej nadsterowny, wcześniej miałem nobby nic

Napisano

Sorry za opóźnienie.

Od klocka do klocka wyszło mi średnio 4,8 cm a odchyły były minimalne. Oponki mają natłuczone ~1700km.

Opinia?

Opony wyróżniają się za######istą wszechstronnością, jak to RK :) Trzymanie mogłoby być lepsze (zwłaszcza na luźnych, suchych nawierzchniach w zakrętach), ale komfort jazdy jest bardzo fajny, spokojnie na HT jeździłem po Beskidzkich kamulcach bez bólu pewnych części ciała :D

  • 2 tygodnie później...
Napisano

Poprzednio miałem Jakieś Trial Trax i pierwsze wrażenie po przesiadce na RK to "jak one zapier***ają"(po asfalcie oczywiście). Po śniegu nie ma tragedii, ale na niskiej kadencji przy przyspieszaniu lubią buksować trzeba też uważać na zakrętach i delikatnie hamować. Więcej powiem jak śnieg zejdzie i będą warunki żeby je porządnie przetestować.

Napisano

Jaka jest prawdziwa szerokość balona nowych Race Kingów 2.2 Supersonic ?

Widziałem je w rowerze na wystawie i wyglądały na bardzo wąskie. Chyba Continental zmniejszył szerokość, a co za tym idzie legendarne właściwości tłumiące opony pogorszyły się :( .

  • 1 miesiąc temu...
Napisano

Witam, planuje zakup race kingów, ale niewiem co bedzie dla mnie bardziej odpowiednie- 2.0 czy 2.2, jeżdżę 60% asfalt, 40% teren, dzieki za odpowiedzi.

Napisano

spro jezdzisz po asfalcie. Balon 2.2 bedzie dawal na nim wieksze opory, nastomiast w terenie bedzie lepiej na piachach i wygodniej. Sam musisz sobie odpowiedziec. Z drugiej strony jechalem na tych oponach nawet na szosowym maratonie i nie uwazam, zebym duzo stracil w gdybym jechal na wersji 2.0, jak na taka objetosc nawet na asfalcie maja wzglednie male opory.

Napisano

Dokładnie, po asfalcie dość dobrze idą - zwłaszcza jak wbijesz dość dużo powietrza.

Wcześniej jeździłem na Karmach 2.0 to RK 2.2 w porównaniu do nich toczą się zdecydowanie ciszej, czyli opory raczej też są niższe ;)

Jak jeźdisz w takich proporcjach jak napisałeś to raczej bym się zdecydował na wersję 2.0, napisz może jeszcze jak po lesie śmigasz - piachy, kamienie? Jak w większości ubite ścieżki to bierz 2.0 B)

Napisano

Mam takie dwa ciecia ale ze opona z bardzo malym przebiegiem, poszla do cerowania.

Dwa ladne szwy, od srodka podklejone latka do opon.

Wczoraj zalane i ladnie trzyma.

Napisano

Zalaczam foty jak wygladalo przeciecie oraz bieznik na tyle - przebieg ~10.500km

O to zacnie się trzymają, wręcz bardzo. Przy mojej jeździe to będzie ze 2.5 sezonu B)

Po czym głównie na nich jeździłeś?

 

@Stefano88

Pasować na pewno będą - wreszcie to i to jest na 26", a na strasznie wąskie nie wyglądają :)

Napisano

Bieżnik wygląda jakby miał naprawdę dość, nie wiem kiedy ale raczej już nie od wczoraj.Przy mixie 50/50 lub 60/50 można oczekiwać ok 3k do 4k (5 to już dyskusyjne) od RK SS. Oczywiście można jeździć dalej ale właściwości na pewno nie te.

Napisano
Na allegro drutowana kosztuje 48.90 PLN (cena jest kuszaca) natomiast zwijana 83.00 PLN. czy warto doplacic do tej zwijanej czy brac drutowana??

 

Dołączam się do pytania.

 

Czy znajdzie się taka osoba, która jeździła na RK 2.2 w wersji zwijanej i drutowej? Chciałbym wiedzieć czy rzeczywiście warto dopłacać czy też różnica jest tylko widoczna na wadze?

  • 2 tygodnie później...
Napisano

Jasne, że ona nie jest to skakania - jest to model typowo wyścigowy, głównie do XC.

Co do żywotność to przeczytaj wypowiedź parę postów wcześniej - jest tam dobry przykład ile ona potrafi wytrzymać.

  • 3 tygodnie później...
Napisano

A czy mógłby mi ktos wytłumaczyć czym róznią sie opony Race King w wersjach Supersonic i SportRace. Taki sam podział wystepuje przy X-Kingach ,a w opisach sklepowych zupełnie nie moge wyłapac róznicy.

Napisano

RS ma taki rant coś jak Tubeles Ready, chociaż przyznam ze uszczelniają sie tak samo jak supersonic

 

 

pzdr

Napisano

A czy mógłby mi ktos wytłumaczyć czym róznią sie opony Race King w wersjach Supersonic i SportRace. Taki sam podział wystepuje przy X-Kingach ,a w opisach sklepowych zupełnie nie moge wyłapac róznicy.

http://www.conti-online.com/generator/www/de/en/continental/bicycle/themes/mtb/cc_marathon/Race%20King/raceking_en.html

 

Supersonic sa najlzejsze, potem nieznacznie ciezsze sa Racesport, reszta w tabeli na stronie conti.

Tu masz rozpiske do X-King

http://www.conti-online.com/generator/www/de/en/continental/bicycle/themes/mtb/cc_marathon/XKing/XKing_en.html

  • 1 miesiąc temu...
Napisano

Przejechałem w tym sezonie około 1300km na RK 2.2 SS, gdy założyłem RaRa Evo 2.1 to... zaliczyłem glebę. icon_wink.gif

RaRa jak dla mnie są już do sprzedaży, w prawdzie wagowo tak samo stoją te opony ale właściwościami jezdnymi RK zwyciężają o 3 długości... roweru. Dodatkowo bardzo przyjemnie amortyzują pod tyłkiem. ;)

Szkoda tylko, że nie można ich uszczelnić.

Napisano

Na RK 2.2 SS zrobiłęm jakieś 1200km, miałem je na przodzie i tyle.

Wrażenia były bdb ale w 80%. Niestety w błotnistym terenie ślizgają się, lubią się ślizgać na wilgotnych korzeniach. Na asfalcie idą jak złoto ale dopiero jak mają 2,5bar.

W terenie 2 bary i jest lux.

Od jakichś 300km mam na przodzie XK 2.4 RS. Powiem Wam że 2.4 to jedyna opcja jeśli chcecie progresu po 2.2. W zamian otrzymałem poprawę trzymania i pewność w zakrętach. Asfalt - to pewnie wrażenie subiektywne ale strat nie zauważyłem.Dla mnie istotne jest też to że taki komplet jest bardzo cichy. Czasami jak śmignie obok mnie kto na RoRo to mam wrażenie jak bym na semi-slickach jechał.

Zatem podsumowując - wszędzie tam gdzie nie ma głazów i zjazdów w pełnum błocie taki zestaw da sobie radę, stromy podjazd może się skończyć lekkim uślizgiem dlatego jeśłi jest ich wiele w Waszej okolicy to polecam komplet XK 2.4.

Acha XK pompuję pomiędzy 1.8-2.0bar - łyka wszystkie patyki i szyszki - tego mi brakowało jako uzupełnienia reby.

Napisano

A ja mam rk 2.2 ss. zrobione jakies 700km. plusami tej opony sa niskie opory. uniwersalność. wysoki profil ktory fajnie amortyzuje. niska waga. minusem jest wrazliwosc na łapanie laczka. 700 km i już 2kapcie. pozdrawiam

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...