berec Napisano 24 Maja 2009 Napisano 24 Maja 2009 Witam, od pewnego czasu zauważyłem w mojej rebie problem, otóż kompletnie nie działa blokada tłumienia. Niezależnie od ustawień pokrętła i od tego w jakiej pozycji znajduje się manetka kompletnie nie ma żadnej różnicy w działaniu amora. Wszystko inne działa idealnie. Czy miał ktoś taki problem lub wie coś o takim przypadku? Mój amor to Reba Race U-turn 2008.
berec Napisano 25 Maja 2009 Autor Napisano 25 Maja 2009 Okazało się, że jest jeszcze gorzej. Coś się musiało w nim uszkodzić, bo po maksymalnym ugięciu zostaje jeszcze 55 mm skoku nawet po spuszczeniu powietrza
gerus Napisano 25 Maja 2009 Napisano 25 Maja 2009 Prawdopodobnie olej uciekl na dol goleni (oring do wymiany) co by sie zgadzalo bo brak oleju w komorze oznacza brak blokady a jak jest na dole dolnych goleni to sie caly nie chowa. - patrz temat o rebie ten 17-nasto stronicowy i przeczytaj ostatnie 5 stron. Bylo o niechowaniu sie calych goleni bez powietrza, a blokade mialem tak jak mi sie zamalo oleju nalalo przy serwisie to nie chwytala tez. Pozdrorower;]
skydancer Napisano 25 Maja 2009 Napisano 25 Maja 2009 Okazało się, że jest jeszcze gorzej. Coś się musiało w nim uszkodzić, bo po maksymalnym ugięciu zostaje jeszcze 55 mm skoku nawet po spuszczeniu powietrza Mam dokładnie to samo - jutro odbieram Rebę z serwisu, to Ci powiem co było nie tak. Ale zapewne kolega powyżej ma rację. Nie Ty pierwszy i pewnie nie ostatni.
Housik Napisano 26 Maja 2009 Napisano 26 Maja 2009 Zapewne puścił oring, prawdopodobnie 12xXX lub 21xXX (XX bo nie pamiętam jakie to były). Olej zleciał na dół i zrobiła się "poduszka olejowa" dlatego straciła się połowa skoku.
berec Napisano 26 Maja 2009 Autor Napisano 26 Maja 2009 Dzięki za odpowiedzi, trochę się uspokoiłem, bo już myślałem że to coś poważniejszego. Tak sobie myślę czy by nie spróbować samemu wymienić te oringi, bo z tego co piszecie to chyba nie jest bardzo skomplikowane a może udałoby się zaoszczędzić ze 2 stówki bo pewnie tyle kosztowałaby mnie naprawa w serwisie. Tylko pojawia się problem, skąd wziąć te oringi? i jakie one muszą być?
Housik Napisano 27 Maja 2009 Napisano 27 Maja 2009 koszt w serwisie to jakies 100-140zł. Możesz próbować sam. Hurtownia uszczelnień lub łożysk w hurt. łoż. zwykle maja też uszczelnienia.
skydancer Napisano 27 Maja 2009 Napisano 27 Maja 2009 Zapewne puścił oring, prawdopodobnie 12xXX lub 21xXX (XX bo nie pamiętam jakie to były). Olej zleciał na dół i zrobiła się "poduszka olejowa" dlatego straciła się połowa skoku. Dokładnie to się u mnie stało. Teraz Reba działa tak jak nigdy. Żyłem pół roku w nieświadomości :) Koszt w Kazoora 113 PLN.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.