emotif Napisano 24 Maja 2009 Napisano 24 Maja 2009 myslałem o zakupie ramy i złożeniu roweru do enduro, ale patrząc na rozmiary dostępne tych tańszych ramek to zamykają się w przedziale od 14 do 17", a standardem jest romiar 16" czy to przypadkiem nie za mało do roweru dla osoby o wzroście 180 cm? i takie odbiegające pytanie ... czy w ramach rowerowych już totalnie się zapomina o uzytkownikach hamulców v-brake? szukam własnie ramy wraz z piwotami pod vki, i szczerze mówiąc to jestem rozczarowany, co mi sie jakaś ramka spodoba to brak piwotów albo za mały rozmiar doradzicie coś? mam do wydania tak mniej wiecej 700 zł i mam dołka, bo nic nie mogę znaleźć ;/
Schwefel Napisano 24 Maja 2009 Napisano 24 Maja 2009 Totalny bezsens pchać v'ki do enduro. Do XC to jeszcze rozumiem, zbicie wagi itp ale w enduro nie ma potrzeby zbijania wagi a tarcze przydają się w błocie i na ściegu. Dasz konkretne ramy to się będzie rozmawiać o rozmiarach, bo rama ramie nierówna a teoretyzowanie niema sensu.
emotif Napisano 24 Maja 2009 Autor Napisano 24 Maja 2009 myslalem o vkah klasy xt, ale glownie chodzi mi o oszczednosc. jezdzilem juz w kombinacji - przod hydraulik/ tyl vka i bardzo bylem zadowolony. oczyiwcie chodzi mi o hardtaila
Rulez Napisano 24 Maja 2009 Napisano 24 Maja 2009 No to weź Duncona , ma mocowanie pod V-ki i w rozm. 18 powinien podeść : http://rowerowy.com/czesci/ramy/amstaff_2007
Schwefel Napisano 24 Maja 2009 Napisano 24 Maja 2009 Tych ram nie ma od dawna, tak samo jak Amstaffa Hydro.
Rulez Napisano 24 Maja 2009 Napisano 24 Maja 2009 Tam napisali że oczekują, więc może warto poczekać (ja na swoją czekam już miesiąc)
Schwefel Napisano 24 Maja 2009 Napisano 24 Maja 2009 W terminowość Duncona bym nie wierzył. Amstaff Hydro też miał obsuwę z dostawą.
Rulez Napisano 24 Maja 2009 Napisano 24 Maja 2009 Generalnie wszystko co z Chin ma obsuwę, nie tylko u nas (problemy Canyona, czy moja kupiona w Reichu).
mastha212 Napisano 25 Maja 2009 Napisano 25 Maja 2009 To moze i ja sie podlacze do pytania. Szukam ramki pod all mountain, docelowo amor 100-130mm z regulacja. Rozpatruje generalnie 3 ramy: NS Society, DM Funbike i wymieniony juz wyzej Amstaff. Pomijajac dostepnosc i cene, podstawowe pytanie brzmi: ktora z nich bedzie najlepsza na wzrost 187cm. Jak kolega wyzej zauwazyl, wszystko sie zatrzymalo na 16", a tutaj przydaloby sie jednak cos wiecej. Przy Society niby podaja, ze L (majaca 16,5") w realu pasuje jak 18". Niestety nie wiem na ile jest to prawdziwe stwierdzenie, a nie marketingowe naciaganie klienta. Ewentualnie jaka propozycje innej firmy mozna rozwazyc? Rower ma sie tez sprawdzac na niewymagajacych trasach 30-50km oraz do zwyklego poruszania sie po sciezkach w miescie. Natomiast wazne jest zeby zachowac charakter AM. Z gory dzieki za pomoc. pozdrawiam
dervan Napisano 26 Maja 2009 Napisano 26 Maja 2009 Natomiast wazne jest zeby zachowac charakter AM Czyli znaczy się tylko dla szpanu? Tak serio, to mam pytanie: czy jest sens kupować rower na ramie 14" cali do enduro? (mam ~175cm) W niektórych dyscyplinach ramy powinny być małe i zwrotne, ale czy w enduro też, i czy 14" to nie będzie przesada?
Schwefel Napisano 26 Maja 2009 Napisano 26 Maja 2009 Będzie przesada. Na twój to 16-17" zależnie od producenta.
mastha212 Napisano 26 Maja 2009 Napisano 26 Maja 2009 A co ma szpan do rzeczy? Chce po prostu rower AM, ktorym jednoczesnie da sie zrobic to o czym wspomnialem. Charakter AM ma byc zachowany, bo mozna miec rower AM, ktorym mozna pojechac w krotka trase czy w niedziele dla relaksu, a druga strone to juz nie bedzie raczej dzialac, bo crossowym rowerkiem na AM sie raczej nie rzuce. Tlumaczyc dalej czy wystarczy? Odwiedzilem dzis pare miejsc i wnioski sa takie, ze jesli cos brac to albo DM Funbike albo GT Ava, niestety zarowno z jednym jak i z drugim jest problem jesli chodzi o dostepnosc. Chyba, ze ktos ma namiary na sklep gdzie je maja/moga sprowadzic.
dervan Napisano 26 Maja 2009 Napisano 26 Maja 2009 Rower ma sie tez sprawdzac na niewymagajacych trasach 30-50km oraz do zwyklego poruszania sie po sciezkach w miescie. Natomiast wazne jest zeby zachowac charakter AM Przepraszam, szczerze mówiąc przeoczyłem to "też". I wyszło że chcesz rowerek do AM kupować by jeździć po mieście, ale musi koniecznie wyglądać jak taki AM
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.