Skocz do zawartości

[rama] enduro pod v-ki


emotif

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

myslałem o zakupie ramy i złożeniu roweru do enduro, ale patrząc na rozmiary dostępne tych tańszych ramek to zamykają się w przedziale od 14 do 17", a standardem jest romiar 16"

 

czy to przypadkiem nie za mało do roweru dla osoby o wzroście 180 cm?

 

i takie odbiegające pytanie ... czy w ramach rowerowych już totalnie się zapomina o uzytkownikach hamulców v-brake?

 

szukam własnie ramy wraz z piwotami pod vki, i szczerze mówiąc to jestem rozczarowany, co mi sie jakaś ramka spodoba to brak piwotów albo za mały rozmiar

 

doradzicie coś?

 

mam do wydania tak mniej wiecej 700 zł i mam dołka, bo nic nie mogę znaleźć ;/

Napisano

Totalny bezsens pchać v'ki do enduro. Do XC to jeszcze rozumiem, zbicie wagi itp ale w enduro nie ma potrzeby zbijania wagi a tarcze przydają się w błocie i na ściegu.

 

Dasz konkretne ramy to się będzie rozmawiać o rozmiarach, bo rama ramie nierówna a teoretyzowanie niema sensu.

Napisano

myslalem o vkah klasy xt, ale glownie chodzi mi o oszczednosc. jezdzilem juz w kombinacji - przod hydraulik/ tyl vka i bardzo bylem zadowolony.

 

oczyiwcie chodzi mi o hardtaila

Napisano

To moze i ja sie podlacze do pytania. Szukam ramki pod all mountain, docelowo amor 100-130mm z regulacja. Rozpatruje generalnie 3 ramy: NS Society, DM Funbike i wymieniony juz wyzej Amstaff. Pomijajac dostepnosc i cene, podstawowe pytanie brzmi: ktora z nich bedzie najlepsza na wzrost 187cm. Jak kolega wyzej zauwazyl, wszystko sie zatrzymalo na 16", a tutaj przydaloby sie jednak cos wiecej. Przy Society niby podaja, ze L (majaca 16,5") w realu pasuje jak 18". Niestety nie wiem na ile jest to prawdziwe stwierdzenie, a nie marketingowe naciaganie klienta. Ewentualnie jaka propozycje innej firmy mozna rozwazyc? Rower ma sie tez sprawdzac na niewymagajacych trasach 30-50km oraz do zwyklego poruszania sie po sciezkach w miescie. Natomiast wazne jest zeby zachowac charakter AM. Z gory dzieki za pomoc.

 

pozdrawiam

Napisano
Natomiast wazne jest zeby zachowac charakter AM

Czyli znaczy się tylko dla szpanu?

 

Tak serio, to mam pytanie: czy jest sens kupować rower na ramie 14" cali do enduro? (mam ~175cm) W niektórych dyscyplinach ramy powinny być małe i zwrotne, ale czy w enduro też, i czy 14" to nie będzie przesada?

Napisano

A co ma szpan do rzeczy? Chce po prostu rower AM, ktorym jednoczesnie da sie zrobic to o czym wspomnialem. Charakter AM ma byc zachowany, bo mozna miec rower AM, ktorym mozna pojechac w krotka trase czy w niedziele dla relaksu, a druga strone to juz nie bedzie raczej dzialac, bo crossowym rowerkiem na AM sie raczej nie rzuce. Tlumaczyc dalej czy wystarczy? Odwiedzilem dzis pare miejsc i wnioski sa takie, ze jesli cos brac to albo DM Funbike albo GT Ava, niestety zarowno z jednym jak i z drugim jest problem jesli chodzi o dostepnosc. Chyba, ze ktos ma namiary na sklep gdzie je maja/moga sprowadzic.

Napisano
Rower ma sie tez sprawdzac na niewymagajacych trasach 30-50km oraz do zwyklego poruszania sie po sciezkach w miescie. Natomiast wazne jest zeby zachowac charakter AM

 

Przepraszam, szczerze mówiąc przeoczyłem to "też". I wyszło że chcesz rowerek do AM kupować by jeździć po mieście, ale musi koniecznie wyglądać jak taki AM :)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...