DAMIAN24 Napisano 24 Maja 2009 Udostępnij Napisano 24 Maja 2009 RAMA - Giant Reign WIDELEC - Marzocchi XC 600 TST2 TYLNY AMORTYZATOR - Fox Float RP2 MANETKI - Shimano XTR PRZERZUTKA PRZEDNIA - Shimano XTR PRZERZUTKA TYLNA - Shimano XTR Shadow HAMULCE - Hayes Stroker Ryde 178mm/152mm DŹWIGNIE HAMULCA - Hayes Stroker KASETA - Shimano HG93 11-34 ŁAŃCUCH - Shimano HG93 MECHANIZM KORBOWY - Shimano SLX OBRĘCZE - WTB Laser Disc Trail PIASTY - Formula OPONY - Schwalbe Nobby Nic 26x2,4 KIEROWNICA - RaceFace Ride XC WSPORNIK KIEROWNICY - RaceFace Ride XC WSPORNIK SIODŁA - RaceFace Ride XC SIODŁO - WTB Silverado PEDAŁY - Shimano XT Waga: myślę, że coś w okolicach 13,2 - 13,4 Rower kupiłem w najtańszej wersji jako bazę do rozbudowy i teraz do wymiany pójdzie przedni amor na Fox-a Talas-a 32 RLC, nowe koła i sztyca na teleskopową KS i900r. Rower spisuje się świetnie, można nim sprawnie podjeżdżać i całkiem szybko zjeżdżać z niemałymi skokami. A tutaj fota: http://www.pinkbike.com/photo/3094006/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 24 Maja 2009 Udostępnij Napisano 24 Maja 2009 nie wiem ile wazysz, ale zaatakowalbym hamulce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DAMIAN24 Napisano 24 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2009 hamulce będą w następnej kolejności i to prawdopodobnie na Avid Elixir CR, jak na razie starczą mi Hayesy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DAMIAN24 Napisano 21 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 21 Lipca 2009 sztyca teleskopowa Specialized Command Post zamówiona za 1-2 tygodnie powinna być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 21 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2009 Co, spodobało się ? ale Spec to się będzie gryzł z Giantem ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DAMIAN24 Napisano 21 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 21 Lipca 2009 a może się polubią , a spodobać spodobało się bardzo >>> szczęście, że mam dobrą średnice rury podsiodłowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 21 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2009 Teraz juz robią nawet na 27.2 mm. + adapter : http://sport.shop.ebay.de/items/?_nkw=kind...p;_osacat=77607 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DAMIAN24 Napisano 21 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 21 Lipca 2009 wiem, ale Spec ma tylko jeden rozmiar a dokładnie 30.9 mm i raczej się to nie zmieni bo to standard w ich rowerach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 21 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2009 Z wyższych rozmiarów zawsze można zredukować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DAMIAN24 Napisano 21 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 21 Lipca 2009 fakt, ale jednak jak nie trzeba kombinować z redukcjami to jest najlepiej , ale jeżdżąc dzisiaj na tej sztycy w rowerku testowym trochę się boje o męskość bo dosyć ostro wystrzela w górę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 21 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2009 Nie wiem jak Spec bo Maverick bez obciążenia też, ale jak się na nim siedzi, to już nie tak ostro. A jak luz boczny w Specu, występuje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DAMIAN24 Napisano 21 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 21 Lipca 2009 Spec dosyć mocno strzela ale można w nim regulować ciśnienie więc może się trochę uspokoi, jak na twojej sztycy się przejechałem to była dużo "spokojniejsza" luz boczny nie, jest za to lekki przód tył >> niewyczuwalny przy jeździe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 21 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2009 Jakieś luzy muszą być Luz przód/tył można zlikwidować dokręcając nakrętkę na górze dolnej rury (nakretka dociska pireścień prowadzący) , przynajmniej tak jest w Mavericku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DAMIAN24 Napisano 21 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 21 Lipca 2009 będę kombinował jak już będzie w moim rowerze, a na razie po jednej jeździe niewiele mogę o niej powiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 21 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2009 No ja rozumiem, że wszystko będzie wiadoma za 1-2 tygodnie, i w nowej żadnego luzu może nie być Jedno co zauważyłem, Spec ma dużo solidniejsze zaciski prętów siodełka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DAMIAN24 Napisano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2009 a więc sztyca już w rowerze, Rulez miałeś racje nowa nie ma żadnych luzów , po pierwszych jazdach napisze jakąś opinie>>> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DAMIAN24 Napisano 4 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 no to po pierwszej jeździe: sztyca chodzi płynnie i przyjemnie, faktycznie przydaje się podczas jazdy; jedyną wadą o ile można to tak nazwać jest odczuwalne przejście przez poziom pośredni, luzu nie ma żadnego, manetka jest wygodna i nie ma problemów z obsługą podczas jazdy >>> na razie tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DAMIAN24 Napisano 28 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2009 wymieniłem chwyty na ODI Rouge 130mm, grubsze, wygodniejsze, ładniejsze i przede wszystkim całe bo stare zaczęły się przecierać na bokach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
titikoles Napisano 12 Września 2009 Udostępnij Napisano 12 Września 2009 A jak AMOR? Sam GIANT ze swoim MAestro podobno najlepiej wypada w testach sztywności z VIRTUALI. W ogóle REIGN jest doskonały. Lekki. Bije większość XC a szczególnie w nowej ramce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DAMIAN24 Napisano 16 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2009 amor jest bardzo dobry, niby to najniższy model Fox-a ale daje radę, na SAGu 30% jest bardzo czuły a zawiecha nie buja. Reign też faktycznie się nadaje do XC bo z powodzeniem startuje w nim w maratonach gryfa, jedyne co mu słabo wychodzi to szybka jazda po asfalcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DAMIAN24 Napisano 24 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2009 dziś przyszła nowa część do rowerku a konkretnie 32 FOX TALAS 150 RLC ze sztywną ośką 15mm, jeszcze tylko jakaś tania piasta na przejście na sztywną ośke i można zakładać , czyli może za 2tyg. będzie w rowerze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubus18 Napisano 24 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2009 Jak się spisują Nobby Nic? Osobiście miałem przyjemność jeździć z kilkoma osobami na tych oponach i nie wyrażali się o nich w superlatywach. Widziałbym tutaj coś pokroju Maxxis Ardent/Hihr Roller na miękkiej mieszance, Schwalbe Fat Albert albo wtb prowler xt 2,3 52a. Ogólnie warto zainwestować w gumy na miękkiej mieszance, która jest lekceważona, a wg. mnie tak samo ważna jak bieżnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DAMIAN24 Napisano 24 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2009 Kubus18 Nobby Nic spisuje się bardzo dobrze w tym terenie co jeżdżę na co dzień >>> bo na nizinach niestety lepsza jest twarda mieszanka, żeby zrobić miłą trasę i nie męczyć się z oporami toczenia(i zawsze dłużej oponka pożyje). Ale przy przypływie gotówki myślałem o kupnie innych opon a dokładnie Continental Rubber Queen 2.4(świetne opony w góry ale w Szczecinie i okolicach raczej nie miały by racji bytu), ewentualnie myślałem jeszcze o Fat Albertach(ale jakoś schwalbe do mnie nie przemawia jako opona górska). Wracając jeszcze do NN byłem na nich kilka razy w górach(np. zlot FR) i przy odrobinie umiejętności można spokojnie na nich łykać każdy podjazd i zaliczać każdy nawet najostrzejszy zjazd. Na zjazdach nawet mniej na nie narzekam bo łatwo je wprowadzić w poślizg i poczuć dużo frajdy z długiego driftu , jedyne co denerwuje przy NN to to,że na mokrym nie dają rady czyli korzenie, mostki, kładki itp. po prostu dla nich nie istnieją(nieraz po ostrym deszcze prawie zaliczyłem glebe bo tylne koło pojechało w bok) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubus18 Napisano 24 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2009 jedyne co denerwuje przy NN to to,że na mokrym nie dają rady czyli korzenie, mostki, kładki itp. po prostu dla nich nie istnieją(nieraz po ostrym deszcze prawie zaliczyłem glebe bo tylne koło pojechało w bok) Bo właśnie w takich warunkach ważna jest twardość gumy, Nobby Nic to plastiki, minimum przyzwoitości w takich warunkach to 50-60 a. W górach wiadomo, wszystko da się zjechać na byle gumie, ja osobiście cały sezon przejeździłem na Xc Dry 2(w tym co najmniej 1000 km w górach) i się DAŁO, jednak teraz przeżywam mały oponiarski zachwyt po zamontowaniu MAxxis Ardent, naprawdę różnica kolosalna, szczególnie w przyczepności. Chociaż faktycznie, w okolice Szczecina NN powinien wystarczyć, aczkolwiek warto pomyśleć nad drugim kompletem opon np na 2 Zlot Właśnie czytam sobie recenzję Reigna z BB, całkiem pozytywnie go oceniają, szkoda że tak ciężko dostać nowsze rocznikowo ramki, bo pewnie byłby już mój. Btw. nie sprzedajesz ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DAMIAN24 Napisano 24 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2009 Ja swoją ramę sprzedam dopiero jak Giant wypuści karbonowego Reigna , a na II Zlot FR może już będę miał Conti Rubber Queen 2.4, bo znam korzyści płynące z miękki oponach(miałem w posiadaniu Kende Nevegal - ale był to taki kloc, że ją znienawidziłem i WTB MotoRaptor 2.35 - które wspominam bardzo dobrze i jeżeli waga by nie zabijała to bym używał ich do dzisiaj) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.