darec2 Napisano 23 Maja 2009 Udostępnij Napisano 23 Maja 2009 Może coś podpowiecie lub doradzicie bo nie powiem ale się wystraszyłem tą sytuacją. Wszedłem praktycznie bez rozgrzewki w duszny dosyć dzionek w terenie lekkie górki na wysokie tętna rzędu 160-165 i nie mogłem się uspokoić. Jadąc spacerowo miałem 140-150, przyśpieszyłem i patrze a tu 180 przy moim maxie 181 (wiek 39). Zszedłem z roweru i spacerek a tu 130 i jakieś zasłabnięcie. Poczułem jak mi się nogi uginają i klap na dupę. Kolega wezwał karetkę. Jak przybyli po 20 min. wszystko wróciło do normy ciśnienie 120-90, tętno 80. W szpitali EKG super, krew super, cukier też czyli wszystko dobrze. Co do wytrenowania to chyba jest wystarczające. Jeżdżę od 7 lat. Maratony, wyścigi etapowe, góry. Radę daję sobie całkiem dobrze. Tętno spoczynkowe 50. No a tu taki klops. Już tak sobie kombinuje i się pocieszam, że może to jakieś chwilowe przemęczenie. 2 tygodnie wcześniej delegacja – praktycznie tydzień beż żarcia w samochodzie, od 8 do 21 zapieprz. Po nocnym powrocie 600 km. jazdy do domu poranna jazda z kumplami (już nie mogłem się doczekać) no i cały tydzień praktycznie ostrej jazdy (tak mi tego brakowało). Czułem zmęczenie ale co tam jechało się dalej i z dnia na dzień. Odpocząłem 2 dni i zrobiłem interwały, dzień po nich przerwa no i następnego dnia stało się. Jak myślicie? Jakiś poważny problem czy po prostu moja głupota. Nigdy nie maiłem czegoś takiego. Maratony przez 3 godz. z tętnem 160 bez problemu. Się rozpisałem trochę ale chciałem podać jak najwięcej szczegółów. Dzięki za cierpliwość w czytaniu i ewentualne porady. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...