kamfan Napisano 21 Maja 2009 Napisano 21 Maja 2009 Napisalem jakis czas temu maila do organizatora czy w tym roku bedzie organizowany ten maraton. Po wymianie paru maili okazalo sie, ze istnieje taka TEORETYCZNA szansa! Oczywiscie wtedy maraton odbywalby sie pozniej - lipiec lub sierpien, ale musialoby sie zglosic duzo uczestnikow - w co organizator watpi i pewnie nawet nie podejmie proby... A wiec moze my go zachecimy Proponuje aby kazdy chetny ktory chce wziac udzial w tym maratonie/rajdzie wyslal do organizatora maila z pytaniem czy maraton sie odbedzie i ze jest chetny wziac w nim udzial. Moze jak zapchamy mu skrzynke takimi wiadomosciami to wezmie sie do roboty:P Mail: biuro@compass.krakow.pl Info o rajdzie: www.maratonrowerowy.pl Wielka bylaby szkoda dla swiata bikerow, gdyby taka perelka umarla... P.S. Piszcie te maile szybko i duzo...
Sime Napisano 21 Maja 2009 Napisano 21 Maja 2009 Mnie kilka osób prosiło o reaktywację lecz nie mam na tyle doświadczenia. Ale jak Compass się coś ruszył to zaproponowałem im współpracę i może Jura MTB 2009 ruszy. Nie ukrywam że uczestniczyłem w edycji 2007 i była naprawdę udana moim zdaniem i aż szkoda że ją ktoś uwalił. Ale są szanse na reaktywację. Tylko IMO lepszy jest kierunek Kraków - Częstochowa ( tak jak miało być w 2008 ).
Kamiill Napisano 21 Maja 2009 Napisano 21 Maja 2009 Też posłałem, miejmy nadzieję, że coś się ruszy tym razem i impreza się odbędzie.
Kamiill Napisano 22 Maja 2009 Napisano 22 Maja 2009 Koniec końców impreza w tym roku się nie odbędzie, taką inf. dostałem dziś od pana Romana, porażka
Sime Napisano 22 Maja 2009 Napisano 22 Maja 2009 Po wstępnej korespondencji doszedłem do wniosku że w tym roku jest za mało czasu bo imprezę się zrobi ale za mało czasu na promocję i ludzie już mają ułożony plan startów. Ale w 2010 roku jest całkiem realne zaoferowałem pomoc w imprezie i powinno się udać. Impreza była naprawdę fajna i aż szkoda żeby umarła.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany