Vendeur Napisano 11 Maja 2009 Napisano 11 Maja 2009 Witam. Chciałbym zapytać Was o sposób regulacji amortyzatora Reba SL 80 mm. Mam tam 4 elementy w tym celu - blokadę skoku, regulacja odbicia, dopompowywanie oraz "Air -" - chodzi mi o to ostatnie, czy to jest komora negatywna? Przeciwieństwo tej na górze "Air +"? Dopompowanie na górze wiadomo jaki daje efekt, jednak nie wiem co uzyskam przy manipulacjach w komorze "Air -" Proszę o opinię. Pozdrawiam.
premier2 Napisano 11 Maja 2009 Napisano 11 Maja 2009 Rozumiem, że nie zaglądałeś jeszcze tutaj: http://www.forumrowerowe.org/index.php?showtopic=28734 i tutaj: http://www.forumrowerowe.org/index.php?showtopic=51388 Miłej lektury
Vendeur Napisano 12 Maja 2009 Autor Napisano 12 Maja 2009 Dzięki wielkie, poczytam . Choć jest tam tyle tego... A mi chodzi jedynie o działanie negatywnej. Piszą tam, że służy do regulacji skoku, ale wydawało mi się, że od tego jest pozytywna...
Wax Napisano 12 Maja 2009 Napisano 12 Maja 2009 Im więcej powietrza w komorze negatywnej "Air -" tym amor czulszy jest na małe nierówności, ale nie możesz przesadzać bo im więcej powietrza w tej komorze będzie tym bardziej będziesz tracił skok (amor się schowa). Komory powinny być mniej więcej wyrównane jeśli chodzi o ciśnienie. Poczytaj w wyżej wymienionych tematach.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.