Mirages Napisano 5 Maja 2009 Udostępnij Napisano 5 Maja 2009 WITAM Nazywam się Maja Busma i jestem studentką Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego (dawnej Akademii Medycznej w Warszawie), II Wydziału Lekarskiego, kierunku Fizjoterapia. Poniższa ankieta stanowi podstawę mojej pracy badawczej na temat: „Rola i miejsce fizjoterapeuty profilaktyce i leczeniu obrażeń wśród osób uprawiających amatorsko kolarstwo górskie.” Zapewniam, że uzyskane od Państwa informacje zostaną wykorzystane tylko i wyłącznie w celach badawczych w mojej pracy magisterskiej. Ankieta jest anonimowa. Bardzo dziękuję za poświęcony czas oraz rzetelne i prawdziwe odpowiedzi. LINK DO ANKIETY: http://www.ankiety.sitehosting.pl/ankieta/740 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gdy Napisano 5 Maja 2009 Udostępnij Napisano 5 Maja 2009 mówisz i masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidszew Napisano 5 Maja 2009 Udostępnij Napisano 5 Maja 2009 ankieta wypełniona wzorowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robek18 Napisano 5 Maja 2009 Udostępnij Napisano 5 Maja 2009 wypełnione kompleksowo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MM85 Napisano 5 Maja 2009 Udostępnij Napisano 5 Maja 2009 Ankieta wypełniona ale mogłaś napisać że to raczej dla ludzi po wypadkach na rowerze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamRadpak Napisano 6 Maja 2009 Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 Wypełniłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sawo Napisano 6 Maja 2009 Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 Witam,tak się składa żę jestem po urazie ktory doznałem na jednym z maratonów, więc ankietka jest wypełniona rzetelnie,pozdrawiam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...