Skocz do zawartości

[przerzutka tylnia] - konserwacja


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Napisano

wg mnie powinieneś użyć gęstego smaru takiego jak towot. Jego konsystencji sprawia, że sam nie wypłynie z miejsca naniesienia i zapewni dobre smarowanie.

 

PS oczywiście mam na myśli smarowanie tulejek wewnątrz kółeczek :(

  • Mod Team
Napisano

Tulejki możesz potraktować jakimkolwiek smarem do łańcucha. Samych kółeczek absolutnie nie smaruj bo wszystko będzie się do nich lepić i syfić łańcuch.

Temat przenoszę do działu Konserwacja.

  • 2 tygodnie później...
Napisano

Dolne kółeczko jest znacznie prościej zbudowane - jest tam tylko tulejka i dwa metalowe krążki - czyści sie to chwila moment. Gorzej z górnym - sa tam malutkie uszczelki, które strasznie ciężko dokładnie wyczyścić. Mam pytanie ;

próbował ktos z was zamienić górne kółko zębate na identyczne jak na dole? Zdaje się, że mają identyczna średnicę.

Miałoby to jakis wpływ na prace napędu? Poza tym dolne kółko kręci sie luźno, a górne z powodu tych gumek hamuje.

Dlaczego te zębatki różnia sie między soba?

Napisano

Nie powinno sie zakldac dolnego koleczka w miejsce gornego. Gorne jest tak zbudowane aby ruszalo sie w poziomie (na boki) w zakresie 1 mm. Ulatwia to ulozenie lancucha. Dolne kolko nie porusza sie prawie wcale na boki.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...