hms Napisano 1 Maja 2009 Napisano 1 Maja 2009 Ponieważ jestem TOTALNYM laikiem jezeli chodzi o sprzęt rowerowy - proszę o pomoć w podjęciu decyzji który z poniższych modeli kupić. Mam do wyboru tylko SCHWINNA dwa modele: Sierra GSD w cenie 650 zł i Mesa D w cenie 799. Czy warto dopłożyć parę złoty aby kupić Mese? Czy różnice są raczej kosmetyczne? Będę wdzięczny za pomoc. Schwinn SIERRA GSD Rama Schwinn 'N Litened aluminum with Comfort Tuned 68 geometry, Semi-Integrated head tube, Epicenter seat stays, removable derailleur hanger, rack and WB bosses, rack friendly dics dropout. Low step over Women's. Widelec SR Suntour NEX4100 Alloy crown with one piece alloy lowers, coil spring/ MCU and mini boots. 63mm travel Korba SR Suntour XCC-T302, 42-32-22 with chainguard Suport VP semi-cartridge bolt type with JIS square taper Pedały Nylon dual-compound comfort pedal Przerzutka - przód Shimano C050 31.8 low clamp Przerzutka - tył SRAM SX4 Manetki SRAM ESP 3.0 COMP 8-speed rear, micro-index front Kaseta/Wolnobieg SR Suntour 14-32 8-speed Cassette Łańcuch KMC Z-72 Obręcze Alex AP17 32H Opony 26" x 1.9" smooth rolling all weather Touring Piasta - przód Pro Max alloy disc with CLIX QR Piasta - tył Pro Max cassette alloy disc with alloy QR Szprychy Stainless steel 14 gauge Nyple CP Brass Hamulec - przód Pro Max DB-320 alloy mechanical disc Hamulec - tył Pro Max DB-320 alloy mechanical disc Klamki Pro Max alloy 3-finger with reach adjust and Kraton insert on lever blade Kierownica Alloy, 80mm rise with 30 degree bend Mostek Alloy Adjustable, 55 degree movement with 180mm quill insertion and removable cap. Gripy Bio Tuned Ergonomic Components dual density anatomical design Stery 1 1/8" Zero Stack threaded Siodełko Schwinn Comfort Tuned Plus Super Soft elastomer memory foam with special waterproof stretch cover Wspornik siodełka Alloy suspension with micro adjust head, pre-load adjust with 35mm travel Zacisk Alloy clamp and QR Schwinn MESA D Rama Schwinn N'Litened Silver Label Custom Drawn Aluminum with Trial-Tuned geometry, Epicenter seat stays, replaceable hanger and disc brake mount Widelec SR Suntour XCT Aluminum lowers, Coil Spring with friction damping, pre-load adjustment, bootless, 80mm trave Korba SR Suntour XCC-T202 42,34,24 hardened steel chainrings Suport VP sealed cartridge square taper with chainline stabilizer Pedały ATB Resin body, Boron steel axle, Steel cage. Toe-clip adaptable. Przerzutka - przód SR Suntour XCM202 31.8 dual pul Przerzutka - tył Shimano Alivo RD-M410 Manetki Shimano EF-50 Easy Fire integrated shifter / brake lever Kaseta/Wolnobieg Shimano CS-HG30 8-speed cassette 11-32 Łańcuch KMC Z-72 Obręcze Alex PC-19 double wall alloy, 32H Opony Kenda K 1027 26" x 1.95 Piasta - przód Formula Disc Alloy Weather Sealed with alloy QR Piasta - tył Formula Disc Alloy Weather Sealed QR set with Cassette 8-speed rear Szprychy Stainless steel 14 gauge with brass spoke nipples Hamulec - przód Hayes HMX-4 mechanical disc Hamulec - tył Hayes HMX-4 mechanical disc Klamki Shimano EF-50 Easy Fire integrated shifter / brake lever Kierownica Alloy 6 degree bend, 600 wide Mostek Trail Tuned, cast alloy threadless 15 degree rise with forged front load cap. Gripy Lock-on double density Kraton Stery VP 1 1/8" sealed Siodełko Trial Tuned super soft with two tone cover Wspornik siodełka Forged Alloy, micro adjust 26.8 x 350 Extra Alloy Low-Profile QR with forged clamp Spodziewałem się że temat nię będzie na TOPie tematów dyskutowanych....... ...ale może chociaż jedna rada
Koen Napisano 2 Maja 2009 Napisano 2 Maja 2009 Serra GSD to (patrząc na osprzęt i zdjęcia) porażka, warto dopłacić do Mesa D choćby dlatego że daje jakąś możliwość rozbudowy no i jest to już coś na kształt roweru górskiego, w przeciwieństwie do Sierry. A główne mankamenty Sierry jakie dostrzegam to przedni widelec o bardzo małym skoku i na gwint (od wieeelu lat nie stosuje się tego systemu), dziwna kierownica z kątem 30 stopni, regulowany mostek. W Mesa jest już nawet z tyłu przerzutka alivio która naprawdę daje rade. Szkoda jedynie że manetki są zintegrowane z klamkami, ale póki nie zmieniasz hamulców to nie problem. Nie napisałeś do czego ma Ci służyć rower ale jeśli chcesz troche pojeździć po lasach i jakichś tam szlakach to bierz ten droższy.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.