wastedqba Napisano 27 Kwietnia 2009 Napisano 27 Kwietnia 2009 Chciałbym się dowiedzieć jak ustawić Marathona SL aby działał przyzwoicie. Bo na razie to po dłuższej jeździe mi ręce odpadają. Ważę 80-85 kg. Skok (sądząc po wysokości) idealnie jeśli by wynosił 110mm. Na razie amortyzator pracuje dość nierówno. To znaczy niby wszystko wybiera ale jak się robi gęsto to nadgarstki bolą. Takich akcji nie było na MXie PRO (sprężyna + preload na powietrze) nie wspominając już o 66RC2X (sprężyna + preload air) które pracuje idealnie. Ponieważ ten amortyzator oferuje dużo możliwości ustawień trochę się gubię w tym. Na razie znalazłem informację na mtbr że należy ustawić niższe ciśnienia. http://www.mtbr.com/cat/older-categories-b...71_1539crx.aspx Ale nie jestem pewny czy ktoś pisał o tym samym modelu. Czy ja nie umiem go ustawić? Czy to wina Marathona? Czy powietrze po prostu nie nadaje się do amortyzacji dla ludzi którzy lubią żeby amortyzator działał?
Sarove Napisano 29 Kwietnia 2009 Napisano 29 Kwietnia 2009 Witam, Mam Corse Maraton LT z 2008, ustawienia powinny byc podobne (pod 85-90kg), a wiec: Cisnienie w komorze do 60 PSI i ustawienie prawej goleni TST (na pokretle pierwsza kropka - najmiększy - tzw. ustawienie zjazdowe), na ktorym to ustawieniu wybiera doslownie wszystko. Gdy jade w typowy teren, to ustawiam miedzy ostatnim lub przedostatnim (krecac w prawo) i tez wybiera bardzo dobrze wszystkie nierownosci i obchodzi sie bez bolu rak. Ustawienie pokretla dolnego w prawej goleni na 8 klikniecie (wszystkich jest 16, czyli na polowie). Zaliczone mam +- 10 maratonow gorskich i jak na razie wszystko jest ok.
wastedqba Napisano 29 Kwietnia 2009 Autor Napisano 29 Kwietnia 2009 Hmm.. 60 to za dużo nawet wg instrukcji. Tam jest 42-52 w pozytywnej, 40-50 w TST. W negatywnej jak pasuje (70-210) i w PAR też (0-30). Ja jeździłem na 40, 40, 150, 0. I nie było dobrze. Teraz napompowałem 32, 30, 100, 5-10 (nie mam pompki niskociśnieniowej). Będzie co prawda skok 120mm ale zobaczymy jak to się sprawuje. Tłumienie mam na 13 z 19 kliknięć. TST na otwartym (czyli na DS) w terenie. Niestety rozwaliłem koło (rower mi spadł przy ustawianiu przerzutek ze stojaka i hak stojaka poszedł w szprychy) więc nie mam jak sprawdzić jutro przerzucę koło z roweru do FR i zobaczę co i jak.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.