Skocz do zawartości

[Rower] Dual Northec Blade II za 2000zl czy bedzie dobry?

VipRoxor

Rekomendowane odpowiedzi

Wieć witam chciałbym sobie kupić rower w granicach 1000-2000zl Duala do jazdy po lesie , dirt (np bunny hop,pivot itp) i czasami street :D:P . Jestem zielony w tych sprawach wieć prosze o pomoc zobaczyłem na allegro ten rower ;)

http://allegro.pl/item617159641_nowy_rower_dual_northtec_blade_ii_licznik_0zlwys.html

Amorek 130mm , hamulce tarczowe rama alu 6061 i zastanawiam sie czy nie lepiej składać ;):P Kupić rame dragstar alu 7005(lepsza) amorek 130mm , tarczówki itp ;)

PS. nie usuwajcie tego tematu , prosze :P:D

za 2000pln nie złożysz niczego opłacalnego... a przynajmniej złożenie roweru w tej cenie będzie ciężkie(rama, amor i tarczówki to tylko część wydatków... zrób sobie wizualizację kosztów i oceń czy znajdziesz gdziekolwiek wszystkie części za te 2tysie)

a ten rower jest nic nie wart..

zobacz ofertę Krossa... jeszcze nie tak dawno temu była "ciekawa" i były pozycje budżetowe

Czemu "nic nie wart"??? Ma to co wszystkie rowery w tej cenie (i nie tylko w tej cenie) czyli Duracza, przerzutki klasy Alivio, Hussefelta i... parę miejsc gdzie trzeba oszczędzić :002:

Od siebie powiem że składałem jakiś czas temu rower do podobnego celu - ramka Darmoor SS, Duracz, korby na ISIS, hamulce Freezer, osprzęt Authora A-Gang, Alivio... i wyszło koło 2200, ale wtedy dular był o 1/3 tańszy, a do tego części robilem w znajomym sklepie ze zniżkami... Obecnie nie masz 2500-3000, nie baw się w składanie bo nie podołasz...

Oferty Krossa nie znam, ale i tak trzeba szukać czegoś na wyprzedażach + lekkie używki z kategorii "napaliłem się na skakanie ale nie daję rady" i wyhaczyć sprzęt złożony za 4 kafle w cenie <2 :)