VipRoxor Napisano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2009 Wieć witam chciałbym sobie kupić rower w granicach 1000-2000zl Duala do jazdy po lesie , dirt (np bunny hop,pivot itp) i czasami street . Jestem zielony w tych sprawach wieć prosze o pomoc zobaczyłem na allegro ten rower http://allegro.pl/item617159641_nowy_rower_dual_northtec_blade_ii_licznik_0zlwys.html Amorek 130mm , hamulce tarczowe rama alu 6061 i zastanawiam sie czy nie lepiej składać Kupić rame dragstar alu 7005(lepsza) amorek 130mm , tarczówki itp PS. nie usuwajcie tego tematu , prosze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QWEY564 Napisano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2009 za 2000pln nie złożysz niczego opłacalnego... a przynajmniej złożenie roweru w tej cenie będzie ciężkie(rama, amor i tarczówki to tylko część wydatków... zrób sobie wizualizację kosztów i oceń czy znajdziesz gdziekolwiek wszystkie części za te 2tysie) a ten rower jest nic nie wart.. zobacz ofertę Krossa... jeszcze nie tak dawno temu była "ciekawa" i były pozycje budżetowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...