DooMsDaY Napisano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2009 Witam. Mam zamiar kupić sobie rower w okolicy 2000 zł, dlatego chciałem model z roku 2008. Jednak u mnie w mieście (Częstochowa) nie ma rowerów z 2008r, jak są to ceny i tak są droższe niż w innych sklepach np. Kross A6 u mnie: http://www.nartyrowery.pl/produkt/zobacz/7..._wysylka_gratis --> 2400 zł Sklep w Krakowie: http://www.mudserwis.com/kross-level-a6-2008-p-175.html lub http://rowery.shop.pl/index.php?m=ass&id_ass=75599 --> 2100 Myślałem jeszcze o Terrago 3: http://rowery.shop.pl/index.php?m=ass&id_ass=76037 Podałem 2 sklepy, które są oddalone odemnie o 200km i zastanawiałem się jak będzie wyglądał serwis w razie awarii oraz czy już ktoś tak kupował rower. Oczywiście jak ktoś zna te sklepy to chęcią przeczytałbym co o nich sądzicie. Także czy nie będzie problemów u mnie w mieście ze zrobieniem przeglądu po miesiącu dla przedłużenia gwarancji. Dzięki wszystkim z góry za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michalek Napisano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2009 Również mieszkam w Częstochowie i miałem ten sam problem co Ty - uparłem się na Levela A2 2008 (wg mnie 2009 z wyglądu jest beznadziejny), ale nigdzie w mieście go nie było. W końcu zdecydowałem się na kupno w internecie na www.mudserwis.com i naprawdę polecam ten sklep Możliwość negocjacji, już wyjściowo niska cena (w porównaniu do sklepu Krossa w Cz-wie różnica kilkuset zł) i szybka wysyłka. Gwarancja podbita, tak więc rower można ew. reklamować w dowolnym autoryzowanym punkcie na terenie Polski. Jedynym minusem jest konieczność złożenia roweru - u mnie przerzutki są niewyregulowane i jak znajdę chwilę czasu to muszę się z nimi trochę pomęczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rejkz Napisano 6 Maja 2009 Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 Jesli chodzi o sam sklep i kupno to naprawde mi sie podobalo, negocjacja ceny i szybka przesylka. Ale niestety kwestia wyregulowania roweru pozostawia wiele do zyczenia. Regulacja hamulcow, krzywo przykrecony ster(jak na zdjeciu) oraz zle zalozona przednia opona. Choc gosc ze sklepu sie upiera, ze tak zaleca producent, i majac 2 takie same opony jedna zaklada sie zgodnie ze wskazaniem na oponie a druga odrotnie, dla mnie to niedorzeczne, no chyba ze jestem w powaznym bledzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 6 Maja 2009 Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 Rejkz - kwestia wyregulowania chyba należy do kupującego. Nigdy nie da się idealnie wszystkiego ustawić bez jazd testowych. Poza tym dopieszczanie nowo zakupionej maszyny to sama przyjemność. Co do opony - tylną gumę zakłada się w kierunku odwrotnym(lepszy ciąg) lub normalnie(lepsze hamowanie i lżejsze toczenie) a przednią zawsze normalnie. Moim zdaniem powinieneś obrócić przód i będzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rejkz Napisano 6 Maja 2009 Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 W pewnym sensie masz racje, ale do tego trzeba miec troche wiedzy i doswiadzenia. Ja mialem przerwe w jezdzeniu, i to i owo nie jest dla mnie takie banalne, dlatego zgupialem z tymi oponami, ale w koncu znalazlem na stronie producenta konkretna informacje. Z regulacja hamulcow mysle ze sobie poradze jak kupie odpowiedni klucz, najgorzej to z tym sterem, bo tego chyba nie jestem w stanie samemu poprawic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.