rukgb Napisano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 Witam, jestem raczej laikiem w temacie rowerowego sprzetu, kupielm dzisiaj korbe jakas no-name 42zeby, jak sie okazalo nie pasuje do przedniej przerzutki, nie ma bata zeby lancuch zszedl na najmniejsze trybko, przerzutka nie wychli sie dalej. Korba wczesniejsza to shimano lx FC-M570 Na nowa korbe lx nie chce kasy wydawac. Co moge w takim przypadku zrobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 22 Kwietnia 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 Sproboj przestawić przerzutke. Masz inna korbe wiec i ustawienie bedą inne. Mi tez zabardzo 1 z przodu nie chiało wskakiwac. Zrzuc łańcuch na 2 pozniej staraj sie wrzucic jeden. Jak nie wchodzi sproboj odkrecić srobke regulacji od najnizszej pozycji, jezeli jest miejsce cały pantograf zejdzie nizej i pozwoli na wrzucenie jedynki. Pamietaj ze w ten sposob bedziesz misiałna nowo ustawiać linke. Jak nie pomoze to mozesz lekko obrocić przerzutke wzgledem ramy w strone w ktora sie łańcuch zrzuca, chodzi mi tu o końcówke koszyka w strone ramy lekko przesunąc. Ale delikatnie 1* gora 2* (stopnie). Sprawdz tez jaka odległość jest miedzy łańcuchem a krawerdzią koszyka przerzutki kiedy łańcuch jest na 3 blacie. ma to być chyba od 1-3mm o ile dobrze pamietam. Zajzyj sebie do FAQ odnośnie ustawiania przerzutek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skjaatel Napisano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 No i możliwość niepasującej osi suportu mamy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...