w2b Napisano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2009 Hey Przymierzam się do kupna roweru i po przeczytaniu trochę postów wybór padł na 2 modele które umieściłem w temacie. Różnią się one nieznacznie i właściwie prawie tylko przerzutkami i teraz mam pytanie który jest lepszym wyborem ? Niestety jestem laikiem i cyferki przy nazwach mi wiele nie mówią, może wy coś doradzicie ? Ewentualnie może jakiś inny Author w tym przedziale cenowym, raczej markę bym zostawił miałem kiedyś jednego i służył 8 lat (i pewnie z tamtych czasów pochodzi moja wiedza na temat sprzętu ) bez usterek dopóki mi go nie ukradli. Tutaj link porównujący te 2 modele http://www.velo.com.pl/www/comp.php?ch14=221&ch27=34 Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2009 Jak słusznie zauważyłeś różnią się nieznacznie. Lepsze przerzutki ma Basic i to by było tyle różnic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
netta1987 Napisano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2009 jeśli chcesz to bede miał Authora SOLUTION 2008 z przebiegiem 200km po mieście po mojej dziewczynie do roweru dołączone jest oświetlenie i błotniki jak jesteś zainteresowany to pisz na gg albo na pw. cene będe znał jutro jak ją spotkam i zdjęcia moge porobić :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
w2b Napisano 21 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2009 Hey Spoko ale już zakupiłem Basica z 2008 - okazało się że już nie ma 2007 .... Dzięki za ofertę Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darth Napisano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2009 Ja żałuję że kupiłem Basica, trza się go pozbyć. Ogólnie do jazdy turystycznej bardzo dobry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany