Skocz do zawartości

[przerzutka tył] przerzuttka na 8 przełożeń ok. 100 zł

kijek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chciałbym wymienić tylną przerzutkę w swoim rowerze. Budżet jest okrojony bardzo, max 100 zł. I mam pytanie. Czy jeśli kupie coś takiego http://allegro.pl/item607296685_przerzutka...io_rd_m410.html to nie będe musiał niczego dokupywać? Z tyłu mam teraz Altusa i 7 przełożeń na zębatce. Z przodu mam zwykłe C050 - nadaje się też do wymiany? Jeżdżę głównie po asfalcie (asfalt:las w stosunku mniej więcej 3:1). Brakuje mi troche tego 8. przełożenia... Ile mniej więcej kosztuje wymiana na właśnie 8-biegową zębatkę? Jestem zielony w temacie...

http://www.probikes.pl/index.php?item=98 i http://www.probikes.pl/index.php?item=472 - która lepsza?

W przypadku zakupu którejś z tych przerzutek ne musisz wymieniać kasety ani niczego dodatkowego kupować. Gdybyś jednak chciał zmienić liczbę biegów na 8 - czeka cię, oprócz kasety, wymiana piasty, a więc i szprych (czyli właściwie całego tylnego koła), łańcucha, manetek, a skoro tak - to lepiej od razu wymienić linki z pancerzami... sporo wydatków.

Moim zdaniem najsensowniej byłoby wymienić jedynie przerzutkę - i spokojnie wystarczy Alivio; choć, skoro Deore jest niemal w tej samej cenie, możesz wziąć Deore. W twoim przypadku różnicy w działaniu nie odczujesz. Do zastosowań, o jakich piszesz, obie nadają się równie dobrze.

• Mod Team
Gdybyś jednak chciał zmienić liczbę biegów na 8 - czeka cię, oprócz kasety, wymiana piasty, a więc i szprych (czyli właściwie całego tylnego koła), łańcucha, manetek, a skoro tak - to lepiej od razu wymienić linki z pancerzami... sporo wydatków.

Moim zdaniem najsensowniej byłoby wymienić jedynie przerzutkę - i spokojnie wystarczy Alivio; choć, skoro Deore jest niemal w tej samej cenie, możesz wziąć Deore. W twoim przypadku różnicy w działaniu nie odczujesz. Do zastosowań, o jakich piszesz, obie nadają się równie dobrze.