adrian355 Napisano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2009 Witam Mój pierwszy temat w dziale tech. także jeśli sa jakieś niedomagania to przepraszam. Od 2 tyg. mam Rowerek Haro V-zero. I mam w nim nastepujący problem. Wracałem raz do Radomia i czuje ze mi pedał ucieka okazało się że korba sie prawie odkręciła. No to telefon na ,,asistance" do taty.. ustawiliśmy... klucz 14" dokręciliśmy. No i te 3km. dojechałem, prawie. Po 2 km. zajechałem do zakładu wulkanizacyjnego i mi dokręcili... dojechałem do domu. Dokręciłem znowu śrubę i rano do serwisu. W serwisie korbę pod szlifowali przykręcili... i 14km. był spokój. Dzisiaj znowu się odkręciło i w sklepie powiedzieli że korba zeszlifowana w ósemkę. Chciałem ją oddac do gwarancji. Krzyku że nie wiem co. W końcu pan się połapał ze nic go oddania do gwarancji nie kosztuje dostałem zastępcza korbę. Zrobiłem dzisiaj na niej 25km. ostrej jazdy i zero luzu .. moje pytanie jest takie ... czemu tak się działo i dzieje z tą korbą co poszła do gwarancji ?? Czy to moja wina czy wada fabryczna ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QWEY564 Napisano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2009 Fusy z mojej zimnej już herbaty mówią mi że to był Truvativ ze zjechanym gwintem :> trochę mało info... nawet jak na wróżenie.. swoją drogą ciekawe... i ciekawe jaki postawią werdykt w serwisie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrekxc Napisano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2009 Truvatiwy lubiły się tak odkręcać Jak ktoś nie wiedział i zbyt słabo dokręcił, to później była katastrofa. Luzowało się, później wielowpust się wyrabiał i takie bajki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2009 Panowie jakie Truvativy? Przecież tam dawali najniższe Shimano, tak na oko to może być Tourney, no może Altus ale na pewno na kwadrat a nie żaden wielowpust. Wina twoja bo żeś nie sprawdzał czy korba nie jest aby niedokręcona, wina serwisu że nie zafiksowali jej dobrze. Skutek prosty do przewidzenia przy kwadracie, objechane ścianki korby a może i suportu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrian355 Napisano 17 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 Mam korbę Truvativa ... Schwefe no ale co ja mogę zrobić jak jechałem sobie poczułem luzy, stanąłem ale nie wożę ze sobą klucza nasadowego 14". Czekałem na klucz. dokręciłem na maxa... i ujechałem 2km. i już się zluzowało to skręciłem do pierwszego lepszego wulkanizatora gdzoe też mi dokręcili ale tu już miałem luzy po ok. 1km. W serisie powiedzieli że było krzywo to po szlifowali i przykręcili. Miało być wsio dobrze, nie wspomnieli że na 14 km. dalej już się odkręciło ale 100m. od domu poczułem luzy. No i już potem był serwis ten wczorajszy. Zabrali mi korbę dali zastępczą (po sporej aferze) i teraz nic nie zgrzytnie nawet po wczorajszym rajdzie także coś dziwnego się tu dzieje ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.