Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Przedstawiam rower na którym będę się ścigał w sezonie 2009r. Rower jest zbudowany tak, aby był możliwie wytrzymały przy zachowaniu jak najniższej masy. Stąd też można było oszczędzić oczywiście 400g na oponach. Pytania, uwagi, sugestie... ?

 

Bar Ends: Tune

Bar Plugs: Syntace ( ujęte w wadze kierownicy )

Bottle Cage: Elite Patao

Brake (Front): Hope Mono Mini Pro 321g

Brake (Rear): Hope Mono Mini Pro 323g

Brake Levers: Hope Mono Mini Pro

Cables: Nokon 70g

Cassette: Shimano XTR 12-32 222g

Chain: Campagnollo Record 268g

Crankset: FSA K-Force Light Carbon MTB + BB30 672g

Derlr (Front): Shimano XTR Down Swing 149g

Derlr (Rear): SRAM XO + Kółeczka KCNC 186g

Fork: Rock Shox SID World Cup 2007 - 1370g

Rear Shock: Brak

Frame: LOOK 986 - 1397g

Handlebar: Syntace Duraflite Carbon 142g

Handlebar Tape: Bontrager 19g

Headset: FSA 88g

Pedals: Crank Brothers Egg Beater 4Ti 168g

Seat: Selle Italia SLR białe 145g

Seatpost: Zintegrowana z ramą

Seatpost clamp: Zintegrowane z ramą

Shifters: SRAM XO 228g

Skewers: KCNC Gold 45g

Spacers: 1x10mm + 1x5mm 5g

Starnut: Ujęte w wadze amortyzatora

Stem: Syntace F99 105mm + Ti śruby 103g

Tire (Front): Geax Saguaro White 560g

Tire (Rear): Geax Saguaro White 562g

Top Cap: Ujęty w wadze sterów

Tubes: Maxxis Ultra Light 2x95g

Wheel Front: 610g

-Hub: DT Swiss 240

-Rim: DT Swiss XRC 330

-Spokes: DT Swiss Aerolight

-Nipples: DT Swiss

-Rim tape: NoTubes

Wheel Rear: 740g

-Hub: DT Swiss 240

-Rim: DT Swiss XRC 330

-Spokes: DT Swiss Aerolight

-Nipples: DT Swiss

-Rim tape: NoTubes

Misc : 20g

 

Total: 8788g

 

Zdjęcia pod adresem:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/72f77f77cb28dce4.html

Napisano

Świetny!! Nie ma się do czego przyczepić.

 

Maxxis ultralight waży ~125g/sztuka więc na pewno nie możesz mieć tych dętek:)

 

Mógł byś dać lepsze foto i podać wagę samych tarcz?

Napisano
Świetny!! Nie ma się do czego przyczepić.

 

Maxxis ultralight waży ~125g/sztuka więc na pewno nie możesz mieć tych dętek:)

 

Mógł byś dać lepsze foto i podać wagę samych tarcz?

 

Zdjęcia są w bardzo wysokiej rozdzielczości, na chwilę obecną nie dysponuję innymi. Sama tarcza waży 85g ( 160mm )

Napisano
Może źle się wyraziłem, chodziło mi o to żeby było np. z boku roweru robione.

 

Po prawej stronie masz coś takiego jak galerię użytkownika. Tam jest więcej zdjęć.

Napisano

Opony - Polsport.

Dojdzie jeszcze tuning złotymi śrubami.

Mam problem z uszczelnieniem tej obręczy, muszę póki co na dętkach jeździć niestety. Nie bardzo mi się to uśmiecha, przyzwyczaiłem się do Tubeless.

Napisano

Nie podobają mi się te opony pod względem praktyczności. Ale po za tym sprawiają że bardzo oryginalny jest ten rower i z pewnością niepowtarzalny.

Napisano
A w ogóle to śmigasz może w intersporcie?:D

I te geaxy to tubeless czy dętkowa?

 

Tak, śmigam.

Dętkowe. Nie mogłem uszczelnić niestety opony, ale będę kombinował z tym.

Opony mi się osobiście podobają, ale perspektywa siedzenia ze szmatą i czyszczenie ich co drugi dzień, to już zdecydowanie mniej mi się podoba. Aczkolwiek często siedzę i grzebię coś przy rowerze, tak więc 5 minut w tę czy w tamtą można poświęcić :P

Napisano
jak z ta waga korby i bb?

Korby mi się nie udało wrzucić na wagę, posiłkowałem się w tym innym projektem. Waga jest na pewno zaniżona. Będę miał informację ile waży razem z BB30, to zmienię.

 

Nawrotek: Wiem od dawna, widziałem Cie na spotkaniu teamowym. A co do hamulców, to jest full części na których wagowo mogę zejść poniżej 8kg spokojnie i to na tarczach. Wstępnie miał ważyć 7,4kg na kartce, ale wolę mieć sprzęt do ścigania wytrzymał, niż papierowy 7,4kg. Projekt był tworzony nie mając na uwadze przede wszystkim wagi, ale funkcjonalność. Można się równie dobrze przyczepić, dlaczego nie dałem karbonowych śrub do koszyka bidonu oraz manetek i hamulców...

 

Generalnie odbyłem już tym rowerem nie jeden trening, bo miałem poskładany rower "do nauki roweru". W obecnej konfiguracji dziś po raz pierwszy. Rower szybko się wspina, trzyma podjazdu jak przyklejony. Łatwy do kontrolowania na podjeździe. Na zjazdach idzie jak po sznurku. Szkoda tylko, że nie udało mi się z opon zrobić Tubeless kitu.

Napisano

i to sporo, twoj bb to normalny system nie bb30, ciekawi mnie tylko ile rzeczywiscie wazy twoj crankset w porownaniu z waga podawana przez fsa, moje fsa komponenty (kiera i mostek) wiecej niz dane fsa ;)

ile wazysz, stoje przed zmiana kolek a te twoje to niezly wypas, tzn wygladaja fajnie :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...