Orzech89 Napisano 10 Kwietnia 2009 Napisano 10 Kwietnia 2009 Przedstawiam rower na którym będę się ścigał w sezonie 2009r. Rower jest zbudowany tak, aby był możliwie wytrzymały przy zachowaniu jak najniższej masy. Stąd też można było oszczędzić oczywiście 400g na oponach. Pytania, uwagi, sugestie... ? Bar Ends: Tune Bar Plugs: Syntace ( ujęte w wadze kierownicy ) Bottle Cage: Elite Patao Brake (Front): Hope Mono Mini Pro 321g Brake (Rear): Hope Mono Mini Pro 323g Brake Levers: Hope Mono Mini Pro Cables: Nokon 70g Cassette: Shimano XTR 12-32 222g Chain: Campagnollo Record 268g Crankset: FSA K-Force Light Carbon MTB + BB30 672g Derlr (Front): Shimano XTR Down Swing 149g Derlr (Rear): SRAM XO + Kółeczka KCNC 186g Fork: Rock Shox SID World Cup 2007 - 1370g Rear Shock: Brak Frame: LOOK 986 - 1397g Handlebar: Syntace Duraflite Carbon 142g Handlebar Tape: Bontrager 19g Headset: FSA 88g Pedals: Crank Brothers Egg Beater 4Ti 168g Seat: Selle Italia SLR białe 145g Seatpost: Zintegrowana z ramą Seatpost clamp: Zintegrowane z ramą Shifters: SRAM XO 228g Skewers: KCNC Gold 45g Spacers: 1x10mm + 1x5mm 5g Starnut: Ujęte w wadze amortyzatora Stem: Syntace F99 105mm + Ti śruby 103g Tire (Front): Geax Saguaro White 560g Tire (Rear): Geax Saguaro White 562g Top Cap: Ujęty w wadze sterów Tubes: Maxxis Ultra Light 2x95g Wheel Front: 610g -Hub: DT Swiss 240 -Rim: DT Swiss XRC 330 -Spokes: DT Swiss Aerolight -Nipples: DT Swiss -Rim tape: NoTubes Wheel Rear: 740g -Hub: DT Swiss 240 -Rim: DT Swiss XRC 330 -Spokes: DT Swiss Aerolight -Nipples: DT Swiss -Rim tape: NoTubes Misc : 20g Total: 8788g Zdjęcia pod adresem: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/72f77f77cb28dce4.html Cytuj
grzegorz1974paszek Napisano 10 Kwietnia 2009 Napisano 10 Kwietnia 2009 Ładniutki. Sugestie ? Zmień sztyce Cytuj
KosteQ Napisano 10 Kwietnia 2009 Napisano 10 Kwietnia 2009 Świetny!! Nie ma się do czego przyczepić. Maxxis ultralight waży ~125g/sztuka więc na pewno nie możesz mieć tych dętek:) Mógł byś dać lepsze foto i podać wagę samych tarcz? Cytuj
Orzech89 Napisano 10 Kwietnia 2009 Autor Napisano 10 Kwietnia 2009 Świetny!! Nie ma się do czego przyczepić. Maxxis ultralight waży ~125g/sztuka więc na pewno nie możesz mieć tych dętek:) Mógł byś dać lepsze foto i podać wagę samych tarcz? Zdjęcia są w bardzo wysokiej rozdzielczości, na chwilę obecną nie dysponuję innymi. Sama tarcza waży 85g ( 160mm ) Cytuj
KosteQ Napisano 10 Kwietnia 2009 Napisano 10 Kwietnia 2009 Może źle się wyraziłem, bo jakościowo jest dobra, chodziło mi o to żeby było np. z boku roweru robione. Cytuj
Orzech89 Napisano 10 Kwietnia 2009 Autor Napisano 10 Kwietnia 2009 Może źle się wyraziłem, chodziło mi o to żeby było np. z boku roweru robione. Po prawej stronie masz coś takiego jak galerię użytkownika. Tam jest więcej zdjęć. Cytuj
Wax Napisano 10 Kwietnia 2009 Napisano 10 Kwietnia 2009 Przecież są tam inne zdjęcia, wystarczy spoglądnąć na stronie fotosika na prawo... Fajna fura ! Cytuj
KosteQ Napisano 10 Kwietnia 2009 Napisano 10 Kwietnia 2009 Sory mój błąd, nie spojrzałem dokładnie. Dzięki!! Cytuj
Skiba_TG Napisano 10 Kwietnia 2009 Napisano 10 Kwietnia 2009 Rower boski poprostu! Szkoda tylko, ze te opony nie bede takie biale zawsze... Cytuj
Mod Team bogus Napisano 10 Kwietnia 2009 Mod Team Napisano 10 Kwietnia 2009 Piękny, oponki trochę za białe jak dla mnie, ale poza tym wszystko jest na miejscu. Cytuj
1415chris Napisano 10 Kwietnia 2009 Napisano 10 Kwietnia 2009 crank 672g hmm.. fsa podaje 750 z bb? oponki i cala maszyna zarabista ps cos sie nam fsa dzisiaj/wczoraj namnozylo Cytuj
mloody Napisano 10 Kwietnia 2009 Napisano 10 Kwietnia 2009 Gdzie kupiles oponki?? A rowerek ladny Cytuj
Orzech89 Napisano 11 Kwietnia 2009 Autor Napisano 11 Kwietnia 2009 Opony - Polsport. Dojdzie jeszcze tuning złotymi śrubami. Mam problem z uszczelnieniem tej obręczy, muszę póki co na dętkach jeździć niestety. Nie bardzo mi się to uśmiecha, przyzwyczaiłem się do Tubeless. Cytuj
Robert Napisano 11 Kwietnia 2009 Napisano 11 Kwietnia 2009 Nie podobają mi się te opony pod względem praktyczności. Ale po za tym sprawiają że bardzo oryginalny jest ten rower i z pewnością niepowtarzalny. Cytuj
Nawrotek Napisano 11 Kwietnia 2009 Napisano 11 Kwietnia 2009 A w ogóle to śmigasz może w intersporcie? I te geaxy to tubeless czy dętkowa? Cytuj
Orzech89 Napisano 11 Kwietnia 2009 Autor Napisano 11 Kwietnia 2009 A w ogóle to śmigasz może w intersporcie?I te geaxy to tubeless czy dętkowa? Tak, śmigam. Dętkowe. Nie mogłem uszczelnić niestety opony, ale będę kombinował z tym. Opony mi się osobiście podobają, ale perspektywa siedzenia ze szmatą i czyszczenie ich co drugi dzień, to już zdecydowanie mniej mi się podoba. Aczkolwiek często siedzę i grzebię coś przy rowerze, tak więc 5 minut w tę czy w tamtą można poświęcić Cytuj
Nawrotek Napisano 11 Kwietnia 2009 Napisano 11 Kwietnia 2009 No to jesteśmy w jednym teamie A z wagi to jeszcze można na hamulcach albo FRM albo formula R1 zejść... Tak to już chyba niżej się nie da Cytuj
Orzech89 Napisano 11 Kwietnia 2009 Autor Napisano 11 Kwietnia 2009 jak z ta waga korby i bb? Korby mi się nie udało wrzucić na wagę, posiłkowałem się w tym innym projektem. Waga jest na pewno zaniżona. Będę miał informację ile waży razem z BB30, to zmienię. Nawrotek: Wiem od dawna, widziałem Cie na spotkaniu teamowym. A co do hamulców, to jest full części na których wagowo mogę zejść poniżej 8kg spokojnie i to na tarczach. Wstępnie miał ważyć 7,4kg na kartce, ale wolę mieć sprzęt do ścigania wytrzymał, niż papierowy 7,4kg. Projekt był tworzony nie mając na uwadze przede wszystkim wagi, ale funkcjonalność. Można się równie dobrze przyczepić, dlaczego nie dałem karbonowych śrub do koszyka bidonu oraz manetek i hamulców... Generalnie odbyłem już tym rowerem nie jeden trening, bo miałem poskładany rower "do nauki roweru". W obecnej konfiguracji dziś po raz pierwszy. Rower szybko się wspina, trzyma podjazdu jak przyklejony. Łatwy do kontrolowania na podjeździe. Na zjazdach idzie jak po sznurku. Szkoda tylko, że nie udało mi się z opon zrobić Tubeless kitu. Cytuj
1415chris Napisano 11 Kwietnia 2009 Napisano 11 Kwietnia 2009 i to sporo, twoj bb to normalny system nie bb30, ciekawi mnie tylko ile rzeczywiscie wazy twoj crankset w porownaniu z waga podawana przez fsa, moje fsa komponenty (kiera i mostek) wiecej niz dane fsa ile wazysz, stoje przed zmiana kolek a te twoje to niezly wypas, tzn wygladaja fajnie Cytuj
lukas_t1 Napisano 13 Kwietnia 2009 Napisano 13 Kwietnia 2009 bardzo ładnie Ci to wyszlo...daj znac jak z wygladaja opony po blocie i czy da sie je do jakiegos rozsadnego stanu potem doprowadzic Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.