muszka Napisano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2009 Po tygodniu w miarę intensywnej jazdy (ok 50-60 km. dziennie) dzisiaj nastąpił nagły spadek formy. Nie wiem czym to jest spowodowane - miałem problem z przejechaniem 8km w miarę prostej drogi, mięśnie po chwili jazdy "drżały" i czułem się wykończony jak po wielogodzinnym treningu. Nie wiecie czym to jest spowodowane? Nie jeździłem ani jakoś dużo ani ostro - głównie drogi raz pod górkę raz z niej. Przepraszam za głupie pytanie jeśli takie zadałem ale jestem nowicjuszem w kolarstwie i swoją przygodę na dobrą sprawę zacząłem jakiś miesiąc temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fifi Napisano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2009 miarę intensywnej jazdy To jest przyczyna. Jak do tego jeździłeś codziennie bez dnia regeneracji to mogiła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
me.wa Napisano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2009 Po prostu orgaizm jest zmeczony, jezdziles codziennie nie dajac mu czasu na porzadna regeneracje. Dodatkowo jesli wczesniej jezdziles duzo mniej/spokojniej to efekt ten dodatkowo sie poglebia. Daj odpoczac swojemu organizmowi! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszka Napisano 10 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2009 no cóż - wcześniej mało co jeździłem a teraz chciałem popracować nad kondycją no i spodobało mi się kolarstwo Odpoczynek - 1-2 dni wystarczą?Chciałbym jak najszybciej wrócić do jeżdżenia bo bez tego praktycznie nie ma co robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...