Beton Napisano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2009 Bottle Cage: (Koszyk na bidon) merida Brake (Front): (Hamulec przedni) AVID JUICY ULTIMATE tarcza 185 Brake (Rear): (Hamulec tylny) AVID JUICY ULTIMATE tarcza 160 Cables: (Pancerze i linki) niewiem Cassette: (Kaseta) SRAM PG-990, 11-34T Chain: (łanńuch) X0 PC-991 Crankset: (Korby) FSA K-FORCE LITE CARBON, 44 / 32 / 22 Derlr (Front): (Przerzutka przednia) SRAM X.9 Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) SRAM X.0 Fork: (Widelec) MANITOU R7 CARBON Frame: (Rama) MERIDA FLX CARBON Grips: (Gripy) ACCENT LITE Handlebar: (Kierownica) FSA PRO CARBON Headset: (Stery) FSA Pedals: (Pedały) CRANK MRX Seat: (Siodło) SLR TT 135g Seatpost: (Sztyca) FSA K-FORCE LITE CARBON Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Shifters: (Manetki) SRAM X.0 TRIGGER Skewers: (Zaciski koł) MAVIC titan Spacers: (Podkładki pod mostek) FSA Stem: (Mostek) FSA OS 99 Tire (Front): (Opona przednia) ROCKET RON Tire (Rear): (Opona tylna) ROCKET RON Top Cap: (Top cap) FSA Tubes: (Dętki) NO-FLATS Wheel Front: (Koło przednie) MAVIS CROSSMAX SLR 2009 Wheel Rear: (Koło tylne) MAVIS CROSSMAX SLR 2009 wreszcie co porządnego co nie wymaga zmian ;pp. wszystkie sruby sa Ti w rowerze nawet te 4 do bidonu waga roweru ~9kg waze dokładnie jak dorwę wagę rowerowa. w weekend pierwsze jazdy foty z domu roweru. http://radwb.fotosik.pl/zdjecia/1.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2009 no no... ladny pozmieniac mozna jeszcze troche jedne z najladniejszych kolek gdyby jeszcze byly lzejsze hmmmm teraz tylko powalczyc z waga i wrzucaj projekt... no i musisz zmienic swoj opis sprzetu, to juz nie cube jaki masz bottom bracket, oby nie megaexo ceramic....... myslalem kiedys o tym kranku jak byl do dostania za £250 aaa jeszcze jedno te przewody musisz skrocic ogolnie super maszyna, jak jeszcze popracujesz nad nia to bedzie uhhhhhhh zaje....fajna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Beton Napisano 10 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2009 tak suport mam FSA K-FORCE MEGAEXO ale czy ceramic to niewiem ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dlisek Napisano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2009 No nie da sie ukryc ze jest urocza. Zawsze mi sie podobaly te meridy, lecz kolka sa srednio ladne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Beton Napisano 10 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2009 dzis wylazlem na pierwsza jazde testowa . wyjechalem z domciu rogal od ucha do ucha po 30min smigania w terenie klapnol amor calkiem. podjechalem do domu bylo 1bara w amorze dopompowalem do 4 i dalej pojechalem. i za 30min to samo :/. r7 to porazka pod tym wzgledem. a dopiero we wtorek sa serwisy otwarte i jak amor oddam na gware to pewnie go wysla do manitou a w niedziele wroclaw maraton ;/////// porazka ogolnie mimo iz waze 90kg rama 1,192kg i jest sztywna w miare jesli chodzi o pedaowanie natomiast przy ostrych zakretach mam wrazenie jak by tyl sie wyginal jak na kapciu. z przzesiadki z cuba 10,7kg na 9kg czuc spoa roznice na wiekszosci podjazdow gdzie cubem musialem wrzucac na najmniejszy blat z przodu meridka zostaje na srodkowym. ogolnie przyspiesza genialnie to jak przesiadniecie sie z jakiegos GTI do ferrari. pomijajac ten amor najwieksza porazka to sa juicy unlimited sila hamowania o wiele nizsza od XT. te avidy mozna porownac do Vek w suchych warunkach. miejmy nadzieje ze sie pojawie we wroclawiu 19stego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2009 Co do R7 musiałeś mieć jakiś felerny egzemplarz (teraz wiemy czemu po przecenie ) Tak, w tej Medzi jest ceramiczny suport (z resztą jest on seryjnie dodawany do tej korby), łatwo rozpoznać przez czerwone miski Jestem ciekawy ile waga wskaże... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Beton Napisano 11 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2009 bylem w bike aterier w gliwicach naszczescie mechanik okazal sie kompetenty i niepowiedzial ze odrazu go wysylaja. zaczol kombinowac i wymienil wentyl w amorze bo cos tam mu byl podejzany. czy to bylo to obadamy dzis na testach. rowerek zwarzony 9150 z koszykiem i neopranem :DD i tu prozba do administarorow o przeniesienie tematu doprojektow i zmiana tytulu [9150] merida flx carbon team-d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DC Napisano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2009 i jak po testach ,wszystko ok z tym amorkiem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2009 ...musialbys zrobic rozpiske wagowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuku Napisano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2009 rama piękna Crossmaxy na ten sezon tragicznie wyglądają... witamy w gronie użytkowników Merid, przyjemnego użytkowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2009 Crossmaxy na ten sezon tragicznie wyglądają kwestia gustu, jak dla mnie sa bardzo coolfajne, do momentu jak nie zaczna sie mnozyc w innych rowerach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamfan Napisano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2009 Moze jestem glupi i sie nie znam... Ale zawsze się zastanawiam po co kupowac takie lekkie rowery jak się waży 90 kg. W sumie na wadze roweru zaoszczedzi sie z 5 kg, a na masie netto (roweru z jezdzcem) straci 20 kg. Po drugie jak sie tyle wazy i sie na takim rowerku (czytaj bardzo lekkim) szaleje na maratonach to mimo wszystko skraca sie wydajnie jego zywotnosc. Inna sprawa, gdy ktos lubi drogi sprzet (bo jazda na takim to niewatpliwe przyjemnosc) i ma duzo kasy na modernizacje, a starty w maratonach traktuje turystycznie... Wtedy do ma jakis sens:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2009 W sumie na wadze roweru zaoszczedzi sie z 5 kg, a na masie netto (roweru z jezdzcem) straci 20 kg Beton kolega chyba lekko sugeruje ze tracisz 20kg glupi nie jestes, rozsadne pytanie, tylko my juz o rozsadku to juz dawno zapomnielismy i masz racje jazda na czyms takim to niewatpliwa przyjemnosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Beton Napisano 11 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2009 imo to jednak niebyl wentyl ;p r7 wymontowalem przy okazji z wazylem i 1350g ;p lepiej niz nowe sidy.do meridy zalorzylem starego marcoka maraton sl z 2003r amor niedozarabania i z genialna kultura pracy. tak waze 90kg ale latwiej z roweru niz z siebie ;p. a roznice czuc jak cholera wagowa z cuba 10,7 na meride 9,1kg. jak na moje 90kg ja niejestem wlace taki wolny przynajmniej mi sie tak wydaje wszysko sie okaze we wroclawiu co do zywotnosci roweru to marida ma limit 90kg czyli w normnie chyba ;p. jak cos jest gwarancja a merida nierobi problemu z wymiana ram. PS: po co tunningowac auta jezeli sie niescigasz na torze itp?? to to samo jak zwaga roweru wieksza frajda z jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ma4Ti Napisano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2009 Brak mi słów aż Maszynka godna pozazdroszczenia Btw- i odpisz mi na pw heheh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kogucik1912 Napisano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2009 Aż sie prosi o zieloną R7!! no chyba że nie lubisz spv ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.