Skocz do zawartości

[bajk] merida carbon flx team-D


Beton

Rekomendowane odpowiedzi

Bottle Cage: (Koszyk na bidon) merida

Brake (Front): (Hamulec przedni) AVID JUICY ULTIMATE tarcza 185

Brake (Rear): (Hamulec tylny) AVID JUICY ULTIMATE tarcza 160

Cables: (Pancerze i linki) niewiem

Cassette: (Kaseta) SRAM PG-990, 11-34T

Chain: (łanńuch) X0 PC-991

Crankset: (Korby) FSA K-FORCE LITE CARBON, 44 / 32 / 22

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) SRAM X.9

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) SRAM X.0

Fork: (Widelec) MANITOU R7 CARBON

Frame: (Rama) MERIDA FLX CARBON

Grips: (Gripy) ACCENT LITE

Handlebar: (Kierownica) FSA PRO CARBON

Headset: (Stery) FSA

Pedals: (Pedały) CRANK MRX

Seat: (Siodło) SLR TT 135g

Seatpost: (Sztyca) FSA K-FORCE LITE CARBON

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy)

Shifters: (Manetki) SRAM X.0 TRIGGER

Skewers: (Zaciski koł) MAVIC titan

Spacers: (Podkładki pod mostek) FSA

Stem: (Mostek) FSA OS 99

Tire (Front): (Opona przednia) ROCKET RON

Tire (Rear): (Opona tylna) ROCKET RON

Top Cap: (Top cap) FSA

Tubes: (Dętki) NO-FLATS

Wheel Front: (Koło przednie) MAVIS CROSSMAX SLR 2009

Wheel Rear: (Koło tylne) MAVIS CROSSMAX SLR 2009

 

 

wreszcie co porządnego co nie wymaga zmian ;pp.

wszystkie sruby sa Ti w rowerze nawet te 4 do bidonu

waga roweru ~9kg waze dokładnie jak dorwę wagę rowerowa.

 

w weekend pierwsze jazdy foty z domu roweru.

 

http://radwb.fotosik.pl/zdjecia/1.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no no... ladny

pozmieniac mozna jeszcze troche ;)

jedne z najladniejszych kolek :D gdyby jeszcze byly lzejsze hmmmm

 

teraz tylko powalczyc z waga i wrzucaj projekt... no i musisz zmienic swoj opis sprzetu, to juz nie cube :)

 

jaki masz bottom bracket, oby nie megaexo ceramic.......

myslalem kiedys o tym kranku jak byl do dostania za £250

 

aaa jeszcze jedno te przewody musisz skrocic

 

ogolnie super maszyna, jak jeszcze popracujesz nad nia to bedzie uhhhhhhh zaje....fajna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis wylazlem na pierwsza jazde testowa :).

wyjechalem z domciu rogal od ucha do ucha :) po 30min smigania w terenie klapnol amor calkiem. podjechalem do domu bylo 1bara w amorze dopompowalem do 4 i dalej pojechalem. i za 30min to samo :/. r7 to porazka pod tym wzgledem. a dopiero we wtorek sa serwisy otwarte i jak amor oddam na gware to pewnie go wysla do manitou a w niedziele wroclaw maraton ;///////

 

porazka ogolnie

 

mimo iz waze 90kg rama 1,192kg i jest sztywna w miare jesli chodzi o pedaowanie natomiast przy ostrych zakretach mam wrazenie jak by tyl sie wyginal jak na kapciu. z przzesiadki z cuba 10,7kg na 9kg czuc spoa roznice na wiekszosci podjazdow gdzie cubem musialem wrzucac na najmniejszy blat z przodu meridka zostaje na srodkowym. ogolnie przyspiesza genialnie to jak przesiadniecie sie z jakiegos GTI do ferrari.

 

pomijajac ten amor najwieksza porazka to sa juicy unlimited sila hamowania o wiele nizsza od XT. te avidy mozna porownac do Vek w suchych warunkach.

 

miejmy nadzieje ze sie pojawie we wroclawiu 19stego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bylem w bike aterier w gliwicach naszczescie mechanik okazal sie kompetenty i niepowiedzial ze odrazu go wysylaja. zaczol kombinowac i wymienil wentyl w amorze bo cos tam mu byl podejzany. czy to bylo to obadamy dzis na testach.

 

rowerek zwarzony 9150 z koszykiem i neopranem :DD

 

i tu prozba do administarorow o przeniesienie tematu doprojektow i zmiana tytulu [9150] merida flx carbon team-d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze jestem glupi i sie nie znam...:P Ale zawsze się zastanawiam po co kupowac takie lekkie rowery jak się waży 90 kg. W sumie na wadze roweru zaoszczedzi sie z 5 kg, a na masie netto (roweru z jezdzcem) straci 20 kg. Po drugie jak sie tyle wazy i sie na takim rowerku (czytaj bardzo lekkim) szaleje na maratonach to mimo wszystko skraca sie wydajnie jego zywotnosc. Inna sprawa, gdy ktos lubi drogi sprzet (bo jazda na takim to niewatpliwe przyjemnosc) i ma duzo kasy na modernizacje, a starty w maratonach traktuje turystycznie... Wtedy do ma jakis sens:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie na wadze roweru zaoszczedzi sie z 5 kg, a na masie netto (roweru z jezdzcem) straci 20 kg

Beton kolega chyba lekko sugeruje ze tracisz 20kg :P

 

glupi nie jestes, rozsadne pytanie, tylko my juz o rozsadku to juz dawno zapomnielismy

i masz racje jazda na czyms takim to niewatpliwa przyjemnosc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

imo to jednak niebyl wentyl ;p r7 wymontowalem przy okazji z wazylem i 1350g ;p lepiej niz nowe sidy.do meridy zalorzylem starego marcoka maraton sl z 2003r amor niedozarabania i z genialna kultura pracy.

 

tak waze 90kg ale latwiej z roweru niz z siebie ;p. a roznice czuc jak cholera wagowa z cuba 10,7 na meride 9,1kg.

 

jak na moje 90kg ja niejestem wlace taki wolny przynajmniej mi sie tak wydaje wszysko sie okaze we wroclawiu :P

 

co do zywotnosci roweru to marida ma limit 90kg czyli w normnie chyba ;p. jak cos jest gwarancja a merida nierobi problemu z wymiana ram.

 

 

PS: po co tunningowac auta jezeli sie niescigasz na torze itp?? to to samo jak zwaga roweru wieksza frajda z jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...