Paweł-Sz Napisano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2009 Jak lepiej poprowadzić pancerz tylnego hamulca, puścić cały pancerz od klamki aż do hamulca czy dzielić na dwie części i mocować w oczkach ramy? W którym przypadku klamka będzie pracowała lżej, mniej gumowato i jaki dobry pancerz oraz linkę polecacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Veldrinn Napisano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2009 Ostatnio coraz więcej ludzi puszcza jeden pancerz. Ja tez tak robię. Jeden długi pancerz i mniejsza szansa na zasyfienie jeśli masz przelotkę na przewód hamulca hydraulicznego to możesz puścić 1 długi pancerz. Jak puścisz dobrze to nic nie będzie obcierać czy zgrzytać Co do samego pancerza i linki to zależy jaki styl preferujesz i ile chcesz na to wydać. niektórzy ozywają linek za 2 zł\,a inni gotowych kompletów jagwire za 70 i więcej zł Ja używam linek Accenta. Są szlifowane i wstępnie naciągnięte, a kosztują coś ok 6 zł + pancerz zwykły Shimano ok 4 zł za metr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 9 Kwietnia 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2009 Witam ja ostatnio sobie wymieniałem pancerze. Na tył liczyłem i wyliczyłem odcinki ok 45cm. Ale za zamawialem na allegro (pancerze accenta) to wziąlem cały metr i okazało sie ze ze idealnie mi pasuje od klamki do V'ki. Wiec tak załozyłem i co powiem. No na pewno ładniej pracuje, lzej (mniej niepotrzebnych zakrętów u mnie przynajmniej) płynniej, ogolnie przyjemniej i ładnie wygląda No i oczywista rzecz ze w ciezkich warunkach bedzie słuzył lepiej, mniej sie bedzie linka brudzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gromosmok Napisano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2009 Ja mam pancerz od klamki aż do hamulca i jes o.k. (pancerz i linki XTR). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Riqar Napisano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2009 Ja mam linki clarks clim 8 pokryte teflonem i pancerze tez clarks`a, chyba prelube czy jakos tak. Cena to od 7 zł do 11 za metr. Jak taki zestaw załozyłem na przód i tył, to pomimo, ze tył jest prawie trzy krotnie dluzszy to nie odczulem roznicy, aby chodzil jakos ciezej niz przod Polecam A co do dzielenia, u mnie tak jes zrobione, ze chcac niechcac musze i tak musze przeperowadzic jedolity i tak, wiec tutaj tobie nie pomoge Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paweł-Sz Napisano 10 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2009 dziękuję za odpowiedzi Ogólnie z nich wynika że lepiej nie dzielić pancerza. Jak mocujecie pancerz do ramy? U mnie są mocowania pod dzielony pancerz i nie chcę przyklejać go taśmą ze względów estetycznych, są jakieś adaptery dostępne żeby go do nich podpiąć? Myślę nad kompletem linek i pancerzy xtr. Generalnie wydaje mi się że na tych mocowaniach pancerza dzielonego w ramie powstają luzy które są wybierane podczas wciskania klamki przez co zwiększa się jej skok przy hamowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.