almaster Napisano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2009 Jak w temacie. Mam deore xt shadow 2008 i długi wózek. Kaseta 9 rzędowa także deore xt. Od ostatniego czasu, gdy wrzucam na 2-9, bądź 3-9, przy lekkiej nawet dziurze wózek strasznie się telepocze, przez co też zachowuje się głośno, bo "rzuca" łańcuchem. Co może być nie tak? Bardzo, ale to bardzo proszę o pomoc. Dodam iż wcześniej nie miałem takich problemów. Jakby nagle to się stało...Jeśli ktoś wie...co mam zrobić? Jeśli dokręcić, to w jakich okolicach? Jestem laikiem, więc prosze o wyrozumiałość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 9 Kwietnia 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2009 Hmmm skoro wczesniej tak nie było a teraz jest czyli sie cuś zepsuło. Za napiecie lańcucha odpowiadają sprezyny przy wózku i mocowaniu. Nie jestem pewien ale np. coś mogło sie stać ze spręzyną (najpredzej tą przy wózku), mogła pęknąć, wyskoczyć i automatycznie spadło napięcie łańcucha. Tak mi sie wydaje. Sproboj ją sciągnąc o obadaj w rekach siły sprezyn, porównaj z nowa w sklepie. Jezeli wydają sie takie same trzeba brać coś innego pod uwage. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ecia Napisano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2009 A jesteś pewien, że to wózek? Może ci się poluzowała śruba mocująca przerzutkę do haka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Patriota Napisano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2009 Może zadługi łańcuch? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...