farciarz147 Napisano 7 Kwietnia 2009 Napisano 7 Kwietnia 2009 Witam, jestem początkującym bike'rem i na wiosnę chcąc zakonserwować rower chciałem rozebrac amortyzator w tym celu wziąłem sie za odkręcanie dolnyvh śrub ale na jedej się skończło gyyż śruba wkręciła się o jakiś 1mm i dalej nie hce się odkrecać a co gorsza przykręcić a jak odwróce rower to się leje olej. Co mam robić. Pomóżcie, gdż amortzator ma zaledwie półroku i nie chce ab już kwalifikował się do wymiany.
bendus Napisano 7 Kwietnia 2009 Napisano 7 Kwietnia 2009 Stanęła i się nie kręci w żadną stronę, czy też można nią kręcić, ale ani się nie dokręca , anie nie wkręca? Jeśli to drugie, to po prostu element w który jest wkręcona obraca się razem z nią. Na ogół w mojej starej gili pomagało , gdy ktoś trochę scisnął widelec, gdy odkręcałem. Wówczas nacisk sprężyny zapobiegał obracaniu się tego elementu. I skąd tam olej?
farciarz147 Napisano 7 Kwietnia 2009 Autor Napisano 7 Kwietnia 2009 Obraca się i spod śruby wali olej z tej odkręconej się leje a z tej drugiej czsami kroble urobi po ostrej jeździe Nawet jak naciskam na widelec to nie mogę tego ani skręcić ani rozkręcić.
skjaatel Napisano 7 Kwietnia 2009 Napisano 7 Kwietnia 2009 Nie jestem pewien (coś mi świta), ale, żeby wykręcić tą śrubę to potrzebujesz rstowskiego imbusa (długi) - do zablokowania drugiego w środku.
farciarz147 Napisano 8 Kwietnia 2009 Autor Napisano 8 Kwietnia 2009 Imbus to nie problem ale jak mam się dostać do tej drugiej śrub i z której strony?
skjaatel Napisano 8 Kwietnia 2009 Napisano 8 Kwietnia 2009 musisz odkręcić korki, wyjąć bebechy i wsadzić tam imbusa. Poświeć latarką, zobaczysz
Mod Team bogus Napisano 9 Kwietnia 2009 Mod Team Napisano 9 Kwietnia 2009 Jak wyżej. Potrzebny ci będzie specjalny klucz do korków RST, który cięzko dostać. Ja swojego rozkręcałem kluczem francuskim, oczywiście ze stratą dla korków.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany