DJRadioActive Napisano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2009 Witam wszystkich:) Problem jak w tytule, dotyczy kupna roweru Giant TCR Compact. http://www.allegro.pl/item591495384_giant_tcr_compact.html Dodam że jeżdżę prywatnie, nie po zawodach, można powiedzieć półprofesjonalnie, na sezon robie ok 3000 km. Pozdrawiam Cezary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amoniak Napisano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2009 wiekowy ten TCR wszystko zależy od stanu technicznego 3000 km to w miesiąc na szosie da radę zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marc1n Napisano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2009 Przestarzały technologicznie, z częściami w standartach których się już nie produkuje praktycznie via główka 1" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amoniak Napisano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2009 Marc1n nie przesadzaj w szosie 1 cal to jeszcze nie taki archaizm można spokojnie kupić widelec carbnonowy na cal tak samo jak i stery dobrej jakości druga sprawa to stan techniczny komponentów. W takim rowerze płaci się za stan w jakim on jest. Napęd na 8 biegów jest stosunkowo tani ale zostały już komponenty niższych grup 2200 i sora. najważniejsze w jakim stanie są łapy bo jak mają jakiś feler to sobie od razu odpuść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marc1n Napisano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2009 Ale prawda taka, że można kupić już coś z nowego sprzętu za cene 2000pln a nie zostawać na etapie "przeszłości" A ten rower nic takiego nie pokazuje niesamowitego, nawet wyposażeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amoniak Napisano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2009 No i to prawda za dwa koła można już coś niezłego wyczaić nówka na 105 za nieco po nad 2 koła http://allegro.pl/item600271538_szosowy_kr...nia_okazja.html Po pierwsze nówka czyli wiadomo, że niezajeżdżona po drugie hampelki dualpivot po trzecie REWELACYJNA korba po czwarte widelec wprawdzie alu ale wolę nowe alu niż używany carbon no i w razie gdyby przyszło zmieniać mostek widelec czy stery nie ma problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DJRadioActive Napisano 4 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2009 Dzięki za info:) Wiem wiem że 3 tys klocków można zrobić w miesiąc, ale ja nie mam zamiaru tyle robić ( raczej ). Osobiście jakoś ufam bardziej firmom zagranicznym, chociaż jeździłem Krossem Hexagonem 3 lata robiąć około 5 tys km bez specjlanych napraw/wymian. Giant niby tajwański, ale opinie ma pozytywne. Rower na zniszczony nie wygląda, nie wiem czy wierzyć że to jest rower powystawowy i że ma tylko 100 km przebiegu... Amoniak co masz na myśli pisząć ,,łapy"?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amoniak Napisano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2009 No to kolego z szosą nie miałeś doświadczenia. Ja akurat mam obecnie szosowego krossa i miałem też starego gianta TCR właśnie ale troszkę późniejszego niż ten z aukcji. szcerze szosowcy to dość snobistyczne środowisko ani kross ani giant nie mają tam dobrej marki. Ja wybrał bym nówkę krossa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DJRadioActive Napisano 5 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2009 OK, ale z drugiej strony TCR Gianta są tą wyższą serią, nie wiem jak gdy produkowany był ten. Więc teoretycznie TCR powinien więcej wytrzymać niż Kross, zakładając że nie jest zajeżdżony Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.