Polon Napisano 28 Marca 2009 Udostępnij Napisano 28 Marca 2009 Witam. To mój pierwszy post na forum... Nie znam się za bardzo na rowerach, a mam bardzo głupi problem. Musiałem poprawić "położenie koła", bo się sporo przesunęło w prawo. Gdy to zrobiłem hamulce (te taki główki, to co do obręczy się przytyka) ocierały się o obręcz. Niby przesunąłem o tyle co się dało (te główki), ale było mało miejsca i teraz muszę ręką poprawiać to jak jadę, bo mi się trze ;/ Co mam teraz zrobić, bo to jest trochę denerwujące...? I jak się nazywają fachowo te moje "główki" od hamulca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ecia Napisano 28 Marca 2009 Udostępnij Napisano 28 Marca 2009 Mówi się potocznie "klocki". Przeczytaj sobie na początek ten temat z FAQ: http://www.forumrowerowe.org/index.php?showtopic=41824 i postępuj zgodnie z wytycznymi. Problem powinien się rozwiązać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polon Napisano 28 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2009 Czyli mam coś z tymi podkładkami zrobić albo linkę inaczej naciągnąć? Ale bardziej zdaje mi się że tu chodzi o podkładki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ecia Napisano 28 Marca 2009 Udostępnij Napisano 28 Marca 2009 Po prostu musisz od nowa wyregulować hamulce. Robi się to śrubkami - wszystko jest dokładnie opisane w podanym temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel1315 Napisano 30 Marca 2009 Udostępnij Napisano 30 Marca 2009 Dokręć śrubkę regulującą z tej strony z której ociera. Klocki na stałe powinny się przesunąć w jedną strone. Tylko jak z jednej dokręcasz to z drugiej strony odkręcasz te śrubkę ;] Zdjęcie z budową hamulca jest na stronie którą podał admin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...