czarek0223 Napisano 25 Marca 2009 Udostępnij Napisano 25 Marca 2009 Witam. Jako, ze nigdze nie znalazlem odpowiedzi na to pytanie, pisze tutaj. Czeka mnie kupno przerzutki do tylu. Chcialbym aby byla lekka i wytrzymala (ma wytrzymac telepanie na trasach DH w wierchomli itd...) . Prawie zawsze mialem X-7, ale chcialbym zbic troszke z wagi i nie kupowac x7/x9 (na x-0 mnie nie stac...). Powiedzcie... czy przezutka szosowa Sram Force bedzie wspolpracowala z manetka Sram Trigger X-7/X-9 ??? Przerzutka dedykowana jest do kaset o maksymalnej tarczy 27t. Jak to bedzie dzialalo w przypadku kasety 11-32, 11-30 lub 11-28. Byloby to 9 biegow. Kasety jeszcze nie kupilem, ale prawdopodobnie bedzie to XT. Z przodu mam Truvativa Stylo, 1 blat: 38t. Lancuch to Wippermann Connex 908. Z gory dzieki za rady. Pozdrawiam ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klosiu Napisano 25 Marca 2009 Udostępnij Napisano 25 Marca 2009 A potrzebujesz do DH 32 czy 30 zebow z tylu? Kup szosowa Tiagre dziewieciorzedowa do 27 zebow i problem z glowy, przy okazji lzej bedzie. Bo jak przerzutka jest dedykowana do max 27 zebow, to przy 30 czy 32 kaseta moze stykac sie z gornym kolkiem przerzutki. Co do wspolpracy to ciezko powiedziec, na pewno manetki shimano wspolpracuja z szosowymi przerzutkami, ale zeby ktos tak wykorzystywal Srama, to jeszcze nie slyszalem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dornif Napisano 26 Marca 2009 Udostępnij Napisano 26 Marca 2009 Tak dla jaj założyłem kiedyś kasetę 30z do przerzutki szosowej, tylko to było rx100 shimano. Nie przerzucała na dwie najwyższe koronki (28 i 30), a przy próbie zgrzytała niemiłosiernie i wciągała łańcuch. Jak jest ograniczenie, to po coś je podali ^^ A co do kompatybilności - w szosowych grupach sram wykorzystuje technologię "exact actuaction", która (tylko moim zdaniem) nie będzie kompatybilna z ESP. Na pewno nie jest kompatybilna ani z shimano, ani z campą. Dodaję: Możesz sprawdzić to, mierząc ile mm linki bierze trigger na każdą zmianę biegu. Jeśli będzie to dokładnie 3mm to będą kompatybilne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarek0223 Napisano 26 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2009 Chodzi o to, ze chcialbym przeRZutke i manetke Srama, a nie sh*tmano - nawet jak mialoby to wazyc ciut wiecej. Jesli chodzi o kasete, cos w przedziale 11/28 - 11/34. Bede jezdzil rowniez enduro na tym biku, wiec nie moge wstawic szosowej kasety, bo sie zamecze na podjazdach... Widocznie nie pozostaje mi nic innego jak polowac na uzywane Sramiki... Jesli chodzi o mierzenie linki.... nie bede sie w to bawil, jeszcze sie pomyle i setna mm i nie spasuje. Jakby ktos z was mial jeszcze jakies rady, bede wdzieczny za wszelkie posty. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzymo Napisano 27 Marca 2009 Udostępnij Napisano 27 Marca 2009 Chodzi o to, ze chcialbym przeRZutke i manetke Srama, a nie sh*tmano - nawet jak mialoby to wazyc ciut wiecej.Jesli chodzi o kasete, cos w przedziale 11/28 - 11/34. Z 34 prawie na pewno będą problemy. Bede jezdzil rowniez enduro na tym biku, wiec nie moge wstawic szosowej kasety, bo sie zamecze na podjazdach... Jeśli rzeczywiście potrzebujesz b. miękkich biegów to szosowa odpada. Widocznie nie pozostaje mi nic innego jak polowac na uzywane Sramiki... Można tanio dostać starego SRAMa 9.0 z krótkim wózkiem (taka -> klik), ale nie każdemu będzie odpowiadać wygląd. Do specjalnie wytrzymałych niestety też jej nie można zaliczyć. Jakby ktos z was mial jeszcze jakies rady, bede wdzieczny za wszelkie posty. Ogólnie - jeśli nie przesadzisz z wielkością pierwszych koronek w kasecie to nie powinno być problemu z przerzutką szosową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.