jabol Napisano 20 Marca 2009 Udostępnij Napisano 20 Marca 2009 Witam, znalazłem takiego levela a2. Za ile opłacałoby się go kupić? http://allegro.pl/item587108322_kross_leve...s_truvativ.html Jak sprawdzałby się ten amortyzator przy wadze 65 kg? Jak będzie z napędem (trochę zużyty i nie z tej samej grupy)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Patriota Napisano 21 Marca 2009 Udostępnij Napisano 21 Marca 2009 na pewno ma wiecej niż te 3000 przejechane bo przy takim przebiegu po 3 latach kto wymienia amortyzator ? hamulce? osprzet? pewnie ktoś przekatował 10k. Te 1000zł bym dał jak bym mógł rower zobaczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jabol Napisano 22 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2009 Hm, właśnie. Napęd i sens wymieniania kół to zagadka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 22 Marca 2009 Udostępnij Napisano 22 Marca 2009 ten rower musiał być używany do czegoś "cięższego". Kto wkłada na tył Freeridową obręcz DM24? Albo koleś ważył 100kg i giął obręcze jak plastelinę, albo po prostu skakał. To, że amor został zmieniony to się nie dziwię. Kto chciałby jeździć na XCR. Może koleś ulepszał rowerek i dlatego zmienił tyle części albo, albo go zajeździł. Zajeżdżona kaseta LX to spory wyczyn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jabol Napisano 22 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2009 Poczekam na tego levela, ale jeśli cena nie będzie dobra, zakupię levela a2 z 2006 za 1000 zł: http://www.interbox.pl/produkty/169/350 Ewentualnie zastanawiam się na rockriderem 5.2 na sram sx4 z decathlonu za 900 zł: http://www.decathlon.com.pl/PL/rockrider-5...rwony-45280787/ Ale level bije na głowę tego rockridera widelcem, lżejszą ramą, ogólnie osprzętem. Zastanawiam się jeszcze nad takim schwinnem: http://allegro.pl/item571683876_schwinn_me...cja_2_lata.html Nie wiem jak będzie działał ten rock shox przy wadze 60-65 kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artro Napisano 22 Marca 2009 Udostępnij Napisano 22 Marca 2009 Zdecydowanie kross a2 06'r Zjezdzona jest korba a nie kaseta Naped do wymiany, bo zaden lancuch ci sie nie przyjmie, a korba zajezdzona :/ Rozwiazaniem moglaby byc wymiana na slx 09' albo kupno noych koronek do tej korby. Tyle, ze kasete tez by trzeba upowac nowa :/ Jednak rower nie wyglada raczej na specjalnie zadbany i watpie zeby wlasciciel czyscil i smarowal go regularnie nie mowiac juz o serwisach kontrolnych :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jabol Napisano 22 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2009 Hm, ale do ilu opłaca się licytować? Do 800? Po wymianie zębatek w korbie, łańcucha i kasety, to będzie całkiem przyzwoity i prestiżowy rower, nie? A czy w korbie SLX można wymieniać zębatki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artro Napisano 22 Marca 2009 Udostępnij Napisano 22 Marca 2009 Nie, nadal bedzie to ciezki podejrzany kloc :/ Bierz nowy i masz spokoj SLX to nic innego ja stare LX wiec tak, mozna Takie Krossiwo: http://allegro.pl/item588940698_kross_leve...hox_dart_3.html Lub takie cos: http://allegro.pl/item580050251_uniwega_al...arczach_lx.html Z tymze musialbys doplacic 4-5 stowek Nie rozumiem o co ci chodzilo z tym prestizowym rowerem, ale roweru to raczej sie nie kupuje dla szpanu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jabol Napisano 22 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2009 No, A4 byłby dobrym wyborem, ale ważeę trochę ponad 60 kg i dart jest na tą wagę zbyt twardy. Musiałbym zmieniać sprężyny. No i mam 162,5 cm wzrostu, przez co szukam ramy 17", teraz mam 19" i jest źle. Ano ten rower ma wysokie grupy osprzętu, więc nie jest to zwykły level a2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiktorsam Napisano 22 Marca 2009 Udostępnij Napisano 22 Marca 2009 A ja mam pytanie - gdzie tam widać zajechaną korbę/kasetę ? Sprzedawca pisze że stan bdb/idealny. Przebieg korby to niby 350 km a kasety 700 więc malutko. Wiadomo może być to nieprawdą ale zastanawiam się na podstawie czego wyciągnęliście takie wnioski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jabol Napisano 22 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2009 Chyba jednak za te powiedzmy 800 zł to dobra propozycja. Ma piasty pod tarcze. Sama korba kosztuje 300 zł. Jednak nie wiadomo czy np. koła nie są krzywe. Jeśli zobaczę, że cena będzie wysoka, kupię nowego levela A2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rastatajm Napisano 23 Marca 2009 Udostępnij Napisano 23 Marca 2009 Ja też bym się nie pakował w taką używkę. Kupisz nowy to będziesz wiedział na czym jeździsz. Będziesz miał możliwość wymiany tego co chcesz, a nie tego co będziesz musiał, bo coś na pewno posypie się po paru tygodniach. I te części które byś sobie zmieniał możesz sprzedać w dobrej cenie bo w końcu nie będą tak bardzo zniszczone. Także bierz nowego Levela. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 23 Marca 2009 Udostępnij Napisano 23 Marca 2009 Dziwne ze ktos pakowal do levela kendy knarly.. ten rower wyglada na troche przechodzony tzn mimo tak niewielkiego przebiegu dostal w kosc i zaloze sie ze byl jezdzony w bloto i zime. Nie kupuj go... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Patriota Napisano 23 Marca 2009 Udostępnij Napisano 23 Marca 2009 A może zadzownić i sie zapytać co i jak? lepiej kupić za 700 złoty taką używke i włożyć 300-400zł i ma sie na pewno lepszy rower niż a2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jabol Napisano 23 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2009 Byłem dzisiaj w sklepie, mieli oprócz levela a2 2006 bardzo ciekawego unibike evolutiona 2008 który był 200 zł droższy. Specyfikacja Levela A2 2006: Rama 26'' Alu 6061 Widelec Suntour XCR Biegi 24 Przerzutka przód SUNTOUR Przerzutka tył Shimano ACERA Hamulec przód TEKTRO MT14 Hamulec tył TEKTRO MT14 Manetki Shimano ALIVIO Korba Truvativ X-flow Suport Truvativ Łańcuch KMC Z 9900 Kaseta SRAM PG-830 Opony Schwalbe Black Jack 26x2.1 - waga 950 g Obręcze Alexrims X2100 Kierownica Truvativ Wspornik kierownicy Truvativ Wspornik siodła ZOOM Stery VP-AC41 Siodło Active Pedały VP 519 Waga ? Nie wiem ile waży A2 na XCRze Specyfikacja Unibike Evolution 2008: Waga: ? Materiał ramy: aluminium 6061 Widelec: SR Suntour XCM MLO Stery: FSA ZS-4, półzintegrowane Mostek: Uno, aluminiowy Kierownica: Uno, aluminiowa, gięta Sztyca: Uno, aluminiowy Siodełko: Selle Royal Viper Piasty: Shimano RM60 Obręcze: Rodi Airline 1 Opony: Schwalbe Racing Ralph 26x2.25 Manetki: Shimano Acera EF60 EZ-Fire Plus Przerzutka przód: Shimano Alivio M412 Przerzutka tył: Shimano Deore M531 Dźwignia hamulca: Shimano Acera EF60 EZ-Fire Plus Hamulce: Shimano Acera M421, V-Brake Korby: Shimano Alivio M410, 42-32-22 z. Środek suportu: TH 7420 ST Pedały: Wellgo, aluminiowo-stalowe Łańcuch: SRAM PC38 ze spinką Kaseta: Shimano Altus HG30, 11-32 z., 8 b. Oba rowery widziałem na własne oczy i unibike też robi wrażenie, może nawet wygląda ładniej od A2. Unibike mogę mieć od ręki, ale na A2 muszę poczekać. Na korzyść A2 przemawia pewnie lżejsza rama, lepszy widelec i cena o 200 zł niższa. Na korzyść Unibike przemawia lepszy napęd (alivio/deore) i dostępność od ręki. Na razie bardziej jestem za A2, ale trzeba się jeszcze zastanowić. Co wybrać? W grę jeszcze wchodzi Schwinn Mesa GS: http://allegro.pl/item571683876_schwinn_me...cja_2_lata.html Ma dziadowskie, marketowe klamki, ale to szczegół ;-) A jeśli linkuję schwinna, to i rockridera 5.2 też trzeba mam go za 900zł: http://www.decathlon.com.pl/PL/rockrider-5...rwony-45280787/ Zgłupieć można... :szalony: proszę o radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiktorsam Napisano 23 Marca 2009 Udostępnij Napisano 23 Marca 2009 Dziwne ze ktos pakowal do levela kendy knarly.. ten rower wyglada na troche przechodzony tzn mimo tak niewielkiego przebiegu dostal w kosc i zaloze sie ze byl jezdzony w bloto i zime. Nie kupuj go... Kurcze jasnowidze . Nie bronię tego roweru ale dziwi mnie wydawanie opinii na podstawie zdjęć. Ja jeżdżę zimą i w błocie - to znaczy że mój rower to szmelc ? Zawsze m się wydawało że rower mtb z racji swojego przeznaczenia od czasu do czasu błoto będzie widział, a jazda w zimie - rozumiem że nie każdy lubi, ale nie demonizujmy jej. Ja nie zauważyłem jakichś wielkich uszkodzeń od jazdy w śniegu - ot łańcuch szybciej rdzewieje , ale i tak na wiosnę zmieniam cały napęd na nowy ... Ciekawe jak bym wystawił swoją maszynę na allegro - rama też jakiś podstawowy kross, a reszta wymieniana na bieżąco - nie dlatego że się psuje, ale dlatego że się zaraziłem cyklozą, a stare podzespoły idą do roweru mojej kobiety. To dopiero by były teorie dlaczego wsadzone jest to i to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 24 Marca 2009 Udostępnij Napisano 24 Marca 2009 Wiedzialem ze bedzie glos w takim stylu jak twoj. Ja owszem rowniez jezdze w zimie blocie i to bardzo czesto bo po prostu to lubie. Na podstawie zdjec mozna troche wywnioskowac jesli widziales w zyciu troche rowerow. Mi chodzi o to, ze jesli kupuje rower uzywany to nie chcialbym zeby sie okazalo ze ktos jezdzil nim duzo w blocie i zimie jesli o rower odpowiednio nie zadbal a ten wyglada na taki ale to moja opinia. Od sniegu i blota szybciej zuzywaja sie klocki hamulcowe, amortyzator wymaga czestszego serwisu czytaj wymiany oleju i czyszczenia, lozyska w piastach takiego roweru to wielka niewiadoma. Wszystko to w przypadku, gdy wlasciciel nie zagladal do roweru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.