matthewgray Napisano 20 Marca 2009 Udostępnij Napisano 20 Marca 2009 waham się pomiędzy tymi dwoma modelami: Kross Hexagon V5 Export http://allegro.pl/item587803717_rower_kros...r_promocja.html Hexagon V6 model 2007 http://allegro.pl/item578082875_kross_hexa...cja_2_lata.html Kross Hexagon V6 model 2008 http://www.mudserwis.com/kross-hexagon-v6-2008-p-177.html Rower głównie do jazdy po mieście(ok 70-80%), drogach leśnych i polnych. Czytałem pochlebne opinie o obydwóch modelach i nie wiem na który się zdecydować. V6 ma hamulce tarczowe i szczerze mówiąc nie bardzo mi to pasuje, ale nigdy nie miałem do czynienia i nie wiem jak to jest z tarczówkami. Jak jest z jakością ramy w tych modelach ? Może kupić V6 i z czasem wymienić hamulce na v-brake'i ? A może coś innego do 1000 zł ? Proszę o poradę,po przeczytaniu opinii mam już mętlik w głowie . Co zrobić żeby najlepiej na tym wyjść ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blashek Napisano 22 Marca 2009 Udostępnij Napisano 22 Marca 2009 Ja mam Hexagona V5 tego z eksportu kupiłem go rok temu i bardzo dobrze mi się na nim jeździ. Ramy w obu modelach są takie same jeżeli chodzi o konstrukcje tylko inne malowanie. Wybrałbym V5 ponieważ ma lepszą przerzutkę tył /przód lepszy amor od V6 '08 a wydaje mi się ze te v'ki sobie też poradzą jak na początek. Jedyną rzeczą jaką musiałbyś zmienić w V5 to opony, bo taj jak piszesz 70-80% miasto to te opony się zupełnie NIE NADAJĄ, polecam jak na miasto Maxxis Wormdrive. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gucio112 Napisano 22 Marca 2009 Udostępnij Napisano 22 Marca 2009 Tak jak napisał Blashek, ramy oprócz malowań, nie różnią się niczym. Jakość jest jak dla mnie bardzo dobra, przejechałem na ramie Hexagona V6 10kkm i gdyby nie postępująca cykloza, jeździłbym na niej dalej Według mnie lepszym wyborem będzie jednak V5 w wersji export. W rowerze za taką kwotę od tarczówek nie ma co wymagać, zatem ja bym się nie zdecydował na rower z takowymi hamulcami. Lepszym rozwiązaniem będą tutaj v-brake'i choćby z tego powodu, że nie będziesz miał kłopotów z ich regulacją. Ponadto amor we wszystkich wersjach jest ten sam, tylko przerzutki się różnią. Najlepszy set oczywiście w V5. Także bierz śmiało Hexagona V5 i ciesz się z tysięcy przejechanych kilometrów na nim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matthewgray Napisano 22 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2009 Zamówiłem V5 Export 2008, z tym że za dopłatą wymieniłem hamulce na AVID SD5. Czy to dobry wybór? Zobaczymy jak przyjedzie kurier, myślę że się nie zawiodę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blashek Napisano 22 Marca 2009 Udostępnij Napisano 22 Marca 2009 Avid' y to dobre hamulce. V5 to dobry wybór, powiem jedno "Będzie Pan zadowolony" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.