lukas_t1 Napisano 15 Marca 2009 Udostępnij Napisano 15 Marca 2009 Bar Ends: (Rogi) Pro SL w/alubolts 59,4 Brake (Front): (Hamulec przedni) incl. Brake (Rear): (Hamulec tylny) incl. Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) Shimano XTR w/XTR Rotors 160/160 w/adapter & alubolts 765,1 Cables: (Pancerze i linki) Shimano 46,6 Cassette: (Kaseta) Shimano XT 263,6 Chain: (łanńuch) Shimano XTR (106pins) + spinka sram 267,6 Crankset: (Korby) Shimano XT 865,9 Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XT w/alubolts 159,8 Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XT w/alubolts 221,9 Fork: (Widelec) Rock Shox Sid Team 06 w/poplock & starnut 1405,3 Frame: (Rama) Pinnacle Team HT w/hanger & alubolts 1635,4 Grips: (Gripy) BBB foam 22,6 Handlebar: (Kierownica) Ritchey WCS wet-black OS 150,3 Headset: (Stery) FSA carbon 49,8 Pedals: (Pedały) Exustar E-PM25 275,4 Seat: (Siodło) Velo carbon 134,8 Seatpost: (Sztyca) Ritchey WCS wet-black 27,2x350 220 Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Pinnacle w/alubolt 17,4 Shifters: (Manetki) Shimano XT w/alubolts 250,3 Skewers: (Zaciski koł) Shimano XTR 118,3 Spacers: (Podkładki pod mostek) Pinnacle carbon 6,6 Starnut: (Gwiazdka) incl. Stem: (Mostek) Ritchey WCS wet-black 4-axis 100mm 119,8 Tire (Front): (Opona przednia) Shwalbe Nobby Nic 1.8 438,8 Tire (Rear): (Opona tylna) Shwalbe Racing Ralph 2.1 473,1 Top Cap: (Top cap) Syntace topcup + alubolt 9,3 Tubes: (Dętki) Maxxis Flywieght 177,6 Wheel Front: (Koło przednie) Shimano XTR 709,3 Wheel Rear: (Koło tylne) Shimano XTR 830,9 Misc : (Inne) uchwyty przewodów hamulcowych: Pinnacle 1,7 gumowe nakładki pancerzy: Jagwire 4,3 neopren: Pinnacle 18,9 RAZEM: 9719,8 Kilka słów komentarza...Rower miał być z założenia ładny i bezawaryjny dlatego próżno tu szukać skrajnie wylajtowanych czesci, chociaz za podobne pieniądze można by mieć rower o dobre pół kilo lżejszy...Rama miała być wyjątkowa i myśle że taka właśnie jest...Pinnacle daje dożywotnią gwarancję i mase ciekawych dodatków...masa ramy nie powala, ale przynajmniej bedzie sztywna Jeśli chodzi o zbijanie wagi to raczej pozostanie tak jak jest...do skrócenia nadaje sie sterówka i kierownica więc tu pare gram ubędzie natomiast nie wchodzi w gre wymiana podzespołów bazowych..ewentualnie naped, gdy go zajade wymienie na pełnego XTRa, myślę, ze nie bede żałował żadnej wydaniej na niego złotówki Nie mogłbym tu wspomnieć o koledzie Snuffim, dla którego słowa podzięki i uznania za cierpliwe i fachowe dobieranie komponentów, pomoc w złożeniu i załatwianie masy czesci Poniżej fotki ENJOY! zdjęcia w lepszej jakości na http://picasaweb.google.pl/niemogewymyslecinnejnazwy/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawwwid Napisano 15 Marca 2009 Udostępnij Napisano 15 Marca 2009 Śliczny Super wyglądają te zaciski kół Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeks Napisano 15 Marca 2009 Udostępnij Napisano 15 Marca 2009 Ciekawa rama, szczególnie tylny widelec wygląda fajnie. Wszystko pachnie nowością Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fifi Napisano 15 Marca 2009 Udostępnij Napisano 15 Marca 2009 No właśnie, praktycznie zerowym kosztem można wymienić zaciski na 50g lżejsze, kolorowe. Rower i zdjęcia powalają na kolana, wszystko nowiutkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Napisano 15 Marca 2009 Udostępnij Napisano 15 Marca 2009 Powiem w skrócie. Mega! Tylko kolor śrubek bym ujednolicił na złoty albo czerwony jak złote to i w mostek i sztycę walnąć tytanowe w tym też kolorze No i zmienić zaciski w sumie. Z całości najbardziej podoba mi się rama i dbałość o detale Cieszy tu oczy bardzo wiele rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudd Napisano 15 Marca 2009 Udostępnij Napisano 15 Marca 2009 Sid nie jest nowiutki (fota nr 12), a o oponach to nawet nie wspomnę Generalnie wypas sprzęt, ale wg mnie za dużo shimano W myślęcinku mam nadzieje że dasz się przejechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz1974paszek Napisano 15 Marca 2009 Udostępnij Napisano 15 Marca 2009 Diabełek. A czy diabełki nie mają czasami czerwonych rogów? -widze że też mam mały wkład w budowe roweru.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukas_t1 Napisano 15 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2009 No właśnie, praktycznie zerowym kosztem można wymienić zaciski na 50g lżejsze, kolorowe.Rower i zdjęcia powalają na kolana, wszystko nowiutkie. wiedzialem ze pierwsze powiecie ze zaciski do wymiany, ja bede twardy, nie i koniec, chociaz pomaranczowe dartmoory by tu ładnie pasowały, jednak wyglad zaciskow xtra rekompensuje ich gigantyczna mase Z całości najbardziej podoba mi się rama i dbałość o detale Cieszy tu oczy bardzo wiele rzeczy. no starałem się Sid nie jest nowiutki (fota nr 12), a o oponach to nawet nie wspomnę ze stargeo bika jest sid, rogi, pedały i opony z dętkami Generalnie wypas sprzęt, ale wg mnie za dużo shimano W myślęcinku mam nadzieje że dasz się przejechać pewnie:D ja jednak jestem wierny japońcom Diabełek. A czy diabełki nie mają czasami czerwonych rogów? -widze że też mam mały wkład w budowe roweru.. tak? nic mi o tym nie wiadomo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 15 Marca 2009 Udostępnij Napisano 15 Marca 2009 Rama konkretna:) masz jakies namiary gdzie można ja w RP kupic? czy tylko sprowadzanie wchodzi w gre? całość wygląda świetnie i pewnie tak samo jeździ. Waga bardzo ładna jak na rower który spokojnie dużo zniesie. Widziałbym tutaj zaciski kcnc i uszczelniacz zamiast dętek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 15 Marca 2009 Udostępnij Napisano 15 Marca 2009 Nie wiedziałem, że takie maszyny jeżdżą po Winogradach Bardzo fajny stylistycznie, wg mnie pomysł z różnokolorowymi śrubkami jest jak najbardziej trafny. A i osprzęt godny Wiem, wiem to brzydkie skojarzenie ale górne łączenie alu-karbon przypomina A10 Mam nadzieję, że kiedyś zobaczę go na żywca Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Martinii Napisano 15 Marca 2009 Udostępnij Napisano 15 Marca 2009 Pinnacle daje dożywotnią gwarancję [...] Czyli gdy rama zakonczy swoj żywot = cos sie w niej zlamie, to gwarancja przepada...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukas_t1 Napisano 15 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2009 Rama konkretna:) masz jakies namiary gdzie można ja w RP kupic? czy tylko sprowadzanie wchodzi w gre? całość wygląda świetnie i pewnie tak samo jeździ. Waga bardzo ładna jak na rower który spokojnie dużo zniesie. Widziałbym tutaj zaciski kcnc i uszczelniacz zamiast dętek. na 99% mozna ja kupic tylko i wyłącznie w UK, śmiem twierdzić że to jedyna rama pinnacle HT w Polsce, bo na 100 sztuk wyprodukowanych ja zająłem dwie uszczelniacz bedzie w dętkach, przyszłościowo tubelessy Czyli gdy rama zakonczy swoj żywot = cos sie w niej zlamie, to gwarancja przepada...? lifetime warranty, interpretuj jak chcesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz1974paszek Napisano 15 Marca 2009 Udostępnij Napisano 15 Marca 2009 Tu ma czerwone - ale uszy http://images36.fotosik.pl/80/39709377675a74d2.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 15 Marca 2009 Udostępnij Napisano 15 Marca 2009 bardzo mnie interesują dwie rzeczy: 1. jak sprawdzą sie te gumowe kondoniki zakładane na pancerze do ochrony ramy - w tym przypadku te co masz założone z przodu przy głowce - zdaj relację z eksploatacji po jakimś czasie szczególnie po jeździe w błocie - ciekawe na ile się to sprawdza. 2. ciekawe czy tylna piasta w tych kołach będzie strzelać jak moja. wrzuć uwagi z testów. na 99% mozna ja kupic tylko i wyłącznie w UK, śmiem twierdzić że to jedyna rama pinnacle HT w Polsce, bo na 100 sztuk wyprodukowanych ja zająłem dwie uszczelniacz bedzie w dętkach, przyszłościowo tubelessy lifetime warranty, interpretuj jak chcesz nie wiem czy w dętkach to dobry i sensowny pomysł - wg informacji od osób które tak jeżdżą metoda z dętką nie sprawdza się wogóle bo uszczelniacz nie ma jak wystrzelić. ja miałem ten dylemat i zdecydowałem się na wersję bez dętek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuku Napisano 15 Marca 2009 Udostępnij Napisano 15 Marca 2009 ładny, naprawdę ładny dobrze skomponowany, choć ja osobiście w śrubkach też zdecydowałbym się na jeden kolor, jak już ktoś doradził. kozacka rama, do tego okraszony pięknym komponentami XTRa - zaciski świetnie tu pasują jeszcze gdyby była przerzutka XTRa z tyłu... to już byłoby cudnie przyjemnego użytkowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeks Napisano 15 Marca 2009 Udostępnij Napisano 15 Marca 2009 Tobo mógłbyś napisać coś więcej na temat dętęk z płynem? Czytałem na lb, że ten patent się sprawdza i sam chcialem go zastosować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
omen Napisano 15 Marca 2009 Udostępnij Napisano 15 Marca 2009 rowerek 1 klasa. tylko te naklejki shimano z tarcz itd pozrywaj czy mi się wydaję czy siodło jest tak trochę krzywo ? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 15 Marca 2009 Udostępnij Napisano 15 Marca 2009 a ja czytałem że się nie sprawdza. wg osoby która to pisała miała najpierw zestaw dętka/opona/lateks a później opona/lateks. wg tamtejszej informacji na pierwszym zestawie nadal łapała kapcie na drugim nie. wg tego co pisała ta osoba ciśnienie nie ma jak wypchnąć mleka przez otwór, bo znajduje sie w tym miejscu opona - a normalnie ciśnienie popycha mleko na zewnatrz z dużą siłą zaklejąjąc "śmieciami" otwór. wydaje się to logiczne dlatego wolałem nie próbować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 15 Marca 2009 Udostępnij Napisano 15 Marca 2009 Tez mialem pytac o te kondonki a dokladnie o ich rozmiar. Wiem ze sa dostepne w dwoch rozmiarach, ja niestety mialem ten mniejszy. Uzywalem je do zabezpieczenia przewodu tylnego hamulca prowadzonego na gorze rury. Lubialy sie gubic, moze dlatego ze byly troche za male i zamocowane w miejscu gdzie czesto wchodzily w kontakt z moimi nogami i nie tylko... Przez srodek oklejalem je tasma. Ale z tego co widze te twoje siedza duzo lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeks Napisano 15 Marca 2009 Udostępnij Napisano 15 Marca 2009 No to w takim razie jestem w kropce z tymi dętkami Chciałem zastosować ten patent ponieważ lubie sobie czasem zmienić opony na maraton, bo RoRO nie sprawdzą się raczej w błocie itp, a nie chcę mi się bawić w zalewanie opon co troche :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukas_t1 Napisano 15 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2009 Tu ma czerwone - ale uszy http://images36.fotosik.pl/80/39709377675a74d2.jpg ?? nie kumam ani diabelka ani wkładu w moj rower bardzo mnie interesują dwie rzeczy:1. jak sprawdzą sie te gumowe kondoniki zakładane na pancerze do ochrony ramy - w tym przypadku te co masz założone z przodu przy głowce - zdaj relację z eksploatacji po jakimś czasie szczególnie po jeździe w błocie - ciekawe na ile się to sprawdza. 2. ciekawe czy tylna piasta w tych kołach będzie strzelać jak moja. wrzuć uwagi z testów. nie wiem czy w dętkach to dobry i sensowny pomysł - wg informacji od osób które tak jeżdżą metoda z dętką nie sprawdza się wogóle bo uszczelniacz nie ma jak wystrzelić. ja miałem ten dylemat i zdecydowałem się na wersję bez dętek. 1. jak sie sprawdza to sie okaze, na razie ładnie wygladają i chronią ramę 2. oby nie! 3. caly poprzedni sezon śmigałem na flywieghtach z uszczelniaczem i ani jednego kapcia nie bylo, a pare razy uszczelniacz musial działać, bo przy zmianie opon płyn byl na zewnatrz detki, miedzy opona, wiec sprawdzone i działa jeszcze gdyby była przerzutka XTRa z tyłu... to już byłoby cudnie przyjemnego użytkowania też żałuje...mogłem sie skusić na xtr shadow, no ale jakos tak stwierdzilem ze sie nie opłaca...teraz jednak ładnie by wygladał czy mi się wydaję czy siodło jest tak trochę krzywo ? wydaje Ci się, jest idealnie prosto Tez mialem pytac o te kondonki a dokladnie o ich rozmiar. Wiem ze sa dostepne w dwoch rozmiarach, ja niestety mialem ten mniejszy. Uzywalem je do zabezpieczenia przewodu tylnego hamulca prowadzonego na gorze rury. Lubialy sie gubic, moze dlatego ze byly troche za male i zamocowane w miejscu gdzie czesto wchodzily w kontakt z moimi nogami i nie tylko... Przez srodek oklejalem je tasma. Ale z tego co widze te twoje siedza duzo lepiej. są dwa rozmiary, do ramy dostałem kilka(nascie), wieksze do przedu ham. mniejsze do pancerza przerzutkowego, rzeczywiscie mniejsze z przewodu hamulcowego mogą spadać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 15 Marca 2009 Udostępnij Napisano 15 Marca 2009 ja wybrałem sposób na wersję bez dętki. zobaczę jak to wogóle funkcjonuje bo doświadczenia nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
creative1989 Napisano 15 Marca 2009 Udostępnij Napisano 15 Marca 2009 Rama piękniutka Szare opony psują trochę wrażenie z oglądania tego bika Nie wiedziałem, że firma od robienia programów do obróbki video zajęła się produkcją ram Coś czuję, że przed zakupem reszty części z XTR kupisz pierw inne siodełko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 15 Marca 2009 Udostępnij Napisano 15 Marca 2009 siodełko esktremalne, ale pewnie na zawodach daje rade. Zastanawia też trochę ładny ale ciężki kokpit. Nie masz obaw co do alu śrub w zaciski hamulca czy zacisku sztycy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snuffi Napisano 15 Marca 2009 Udostępnij Napisano 15 Marca 2009 Ojciec Chrzestny roweru snuffi mówi: Gratuluje Kiedy rzniemy sterówke? Na czwartek musi być full lans Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.