Rychlapl Napisano 14 Marca 2009 Napisano 14 Marca 2009 Witam! Z racji tego, że moje Conti Speed King Supersonic wołają już o emeryturę, stanąłem przed dylematem wyboru nowych opon. Muszą być lekkie, dosyć uniwersalne w terenie i nie dawać zbyt dużych oporów. Mówiąc teren, mam na myśli różnorakie maratony. Generalnie opony zmieniam tylko, gdy wiem , ze będę jeździł długo po asfalcie (slicki) a tak to jeden komplet-lenistwo. Speed Kingi dosyć fajnie spisywały się w terenie, generalnie jestem zadowolony. Dawały radę poczynając od suchego Nałęczowa, kończąc na błotnej kąpieli w Bielawie. I teraz pytanie, kupić znów SK S czy może: -Maxxis Larsen TT Kevlar -Schwalbe Racing Ralph -Continental Race King Supersonic Jeździłem ostatnio na IRC Serrac XC, bardzo małe opory na asfalce, ale w zakrętach, chociażby w lesie, rowerek często "sam" wybierał trasę przejazdu. Prosiłbym o opinie poparte własnymi doświadczeniami, ewentualnie z pewnego źródła. Bardzo nie lubię, gdy ktoś się wypowiada na temat czegoś, czego nigdy na oczy nie widział.
Huhu Napisano 15 Marca 2009 Napisano 15 Marca 2009 Racing Ralph to opona raczej na twarde i suche podłoze. Na mokrym królem przyczepności nie jest. Poza tym zuzywa się bardzo szybko, przynajmniej jak na moje odczucie.
Rulez Napisano 15 Marca 2009 Napisano 15 Marca 2009 RR - z mokrym wcale tak źle sobie nie radzi, stosunkowo niskie opory toczenia , a trwałość niezła ... to moje odczucia ... Continental Race King Supersonic , też na oczy widziałem i jeździłem w wersji 2.2 oraz 2.0 - ta pierwsza naprawdę nieźle filtruje małe nierówności , niskie opory toczenia , niezłe trzymanie , wersja 2.0 słabiej amortyzuje.
Rychlapl Napisano 15 Marca 2009 Autor Napisano 15 Marca 2009 Dzięki za informację, w wypadku Race Kingów proponowałbyś więc wersję 2.0 czy 2.2? Chodzi mi o zachowanie w terenie, również asfalt. Dodam, że moje Speed Kingi mam w rozmiarze 2.1
Rulez Napisano 15 Marca 2009 Napisano 15 Marca 2009 Speed Kingi 2.1 są chyba węższe niż race kingi 2.0 , do tego mają większe opory toczenia. Osobiście, wolał bym Race Kingi 2.2.
DjSzyneczki Napisano 15 Lipca 2009 Napisano 15 Lipca 2009 Chce kupic Race king'i na przod i na tyl. zastanawiam sie czy brac jednak 2.0 czy 2.2. Czy ktoś wie jaka bedzie miedzy nimi roznica w oporze toczenia ?
Placek Napisano 5 Sierpnia 2009 Napisano 5 Sierpnia 2009 Z wyczytanych opinii lepiej pchac się w 2,2 zdecydowanie lepsze tłumienie drgań a różnicy w oporach nie do wychwycenia. Ja od siebie dopytam: Bardzo podobną oponą jest Hutchinson Cobra Air Light 2.1. Jak uważacie czy będzie ona szybsza na ubitym od Conti Race king Supersonic 2.2??
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.