Artro Napisano 13 Marca 2009 Udostępnij Napisano 13 Marca 2009 Siema, sluchajcie naszedl mnie taki szatanski pomysl, zeby odwrocic mostek "do gory nogami" tak, zeby zmienic kat nachylenia na -5 stopni. Chodzi glownie o te zeby wiecej energii szlo w pedaly. Teraz tylko mam pytanie, czy takie odchylenie nie spowoduje ze na byle zjezdzie zalicze piekne OTB i czy nie ma przeciwskazan technicznych??. Teraz tylko mam problem natury technicznej, bo w tej kwestii jestem absolutnym laikiem Co mam po kolei zrobic? Wszystkie podkladki dystansowe mam pod mostkiem. Odkrecic ta srubke na samym szczycie jakos czy da rade tylko odkrecic boczne sruby mostka? Dodam ze mostek to Truvativ Team Pozdrawiam, Artro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arroyo Napisano 13 Marca 2009 Udostępnij Napisano 13 Marca 2009 Pomysł trochę nieciekawy... ale w sumie nic trudnego. Odkręcasz 4 śruby trzymające kierę, odkręcasz również śrubkę na szczycie rury sterowej oraz śrubkę która ściska mostek z rurą sterową. Przestawiasz mostek, skręcasz wszystko ponownie do tak zwanej "kupy"... i po dniu jazdy skręcasz wszystko na powrót jak było bo kręgosłup odmawia posłuszeństwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 13 Marca 2009 Udostępnij Napisano 13 Marca 2009 Odkręćić górną śrubkę , zdjąć kapsel, odkrecić śruby trzymające kierownicę, odkręcić śruby z boku mostka , zdjąć mostek i zamontować odwrotnie , założyć kapsel i dokręcić górną śrubę tak aby skasować luzy zamontować kierownicę , ustawić mostek w osi roweru, dokręcić boczne śruby mostka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...