Ma4Ti Napisano 13 Marca 2009 Napisano 13 Marca 2009 Siemka. Mam taki problem i to ze swojej winy. Dzisiaj pompowałem amorka na włączonej blokadzie(zapomniałem o tym całkiem...) i lagi prawie wyszły z goleni dolnych. Spuściłem powietrze, troche pogmerałem i lagi wróciły na swoje miejsce. Amor pracuje tak jak do tej pory, wszystkie regulacje działają ale zostały delikatne luzy które wyglądają na spowodowane tulejami ślizgowymi :) Nie jestem tego pewny czy to aby te tuleje. Może to coś innego? Ile może wynieść koszt naprawy orientacyjnie? Pozdro...
hirikawa Napisano 13 Marca 2009 Napisano 13 Marca 2009 na pewno nie miałeś tych luzów wcześniej? Amory z seria XC Retro mają spory 'luz roboczy' od nowości.
Ma4Ti Napisano 14 Marca 2009 Autor Napisano 14 Marca 2009 Nie zaobserwowałem go wcześniej, ale też do tej pory się tym nie interesowałem za bardzo. Dopiero teraz po odwaleniu tego numeru to zauważyłem. Jeśli byłby to luz roboczy to dzięki bogu... edit-jeszcze teraz dojrzałem że ten spory luz jest tylko w przypadku jak amor jest rozkręcony na 130mm, na 90mm tak się nie buja, chociaż w zasadzie to normalne, że im lagi bardziej schowane tym mniej to pracować będzie...
hirikawa Napisano 14 Marca 2009 Napisano 14 Marca 2009 Tak im bardziej schowany amor tym mniej pracować będzie, to samo jest u mnie w XC600. Przy 100m jest luz, a przy 50mm (włączona ETA) prawie wogóle już go nie ma. Wydaje mi się iż nie ma czym się przejmować i będzie to luz roboczy.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.