Skocz do zawartości

[rower] Enduro hardtail do 3000zł

kermit666

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chciałbym złożyć rower Enduro MTB na sztywnej ramce. Sam nie zabardzo sie na tym znam bo dopiero zaczynam, więc nie wiem jakie części są dobre a jakie nie. Na rower mogę wyłożyć ok. 2500-3000zł. Myślałem o hamulcach Avid three, amorze spinner eagle 130mm, co do ramy to nie wiem jaka geometria jest dobra, tylny naped moze sram 9. Prosze o fachową i szbką pomoc.

Radzę kupić gotowy rower i w przyszłości w razie potrzeby wymienić to i owo.

Wiem to po swoim przykładzie - składałem rower od podstaw.

Wydałem już prawie 4000 na rower z suntourem z przodu, ważący 12,5 kg. Fakt, że mam w nim homogenny napęd xt i Juicy 7. Ale za gotowy rower w podobnej konfiguracji zapłaciłbym co najmniej 500zł mniej.

• 2 tygodnie później...

Jestem nowy na forum więc witam wszystkich!

mam problem w stylu jaki rower kupić od razu uświadamiam was że jestem zielony na temat sprzętu

a więc.....

rowerek będzie używany do jazdy po lesie hopy dropy itp. ale też na podróż dystansową (70-100km w ciągu dnia)

więc wielka różnorodność chciałbym FR ale wychodzi na to że muszę kupić ENDURO

aha jeszcze najważniejsza sprawa - cena tak do 3tyś ale nie pogniewam się za nadwyżki ;] będę go kupował za jakiś miesiąc może później wszystko zależne od dochodu

a teraz oczekiwania od sprzętu

-hamulce hydrauliczne

-kierownica jak do DH (szeroka)

-amorek chciałbym dwu pułkowy ale każdy wie że to podchodzi pod fulla i trzeba się liczyć z dużymi kosztami dlatego przewiduje max 170 skoku

-zębatki i tu mam problem singiel = wytrzymałość przerzutki = łatwiejsza jazda przerzutka która się nie rozsypie przy ostrej jeździe jest droga więc nie wiem co wybrać

-koła zastanawiam się nad duble track ale są ciężkie i drogie

-pedały platformówki kolega bierze jakieś z wymiennymi kolcami kupie chyba takie same razem z nim (taniej wyjdzie za wysyłkę)

-rama nie mam pojęcia

-stery, korba, suport i reszta nie mam pojęcia ;]