Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Bar Ends: (Rogi) - Edge - 57 g

Brake (Front): (Hamulec przedni) - Avid SD7 - 183 g

Brake (Rear): (Hamulec tylny) - Avid SD7 - 180 g

Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) - Avid FR5 - 149 g

Cables: (Pancerze i linki) - Fibrax - 160 g

Cassette: (Kaseta) - Sram PG-850R 12/26T 8sp - 221 g

Chain: (łanńuch) - ConneX 804 - 302 g

Crankset: (Korby) - SLX + śruby Alu + 22T Alu - 859 g

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano XT '09 - 159 g

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - Sram x-7 '07 - 269 g

Fork: (Widelec) - RS Reba SL 100 mm '08 + PopLock + gwiazdka - 1729 g

Frame: (Rama) - Felt Q900 19,5' '08 - 1771 g

Grips: (Gripy) - BopLight - 42 g

Handlebar: (Kierownica) - BopLight Team 580/31,8 mm - 166 g

Headset: (Stery) - Cane Creek - 90 g

Pedals: (Pedały) - SPD PD-M540 - 352 g

Seat: (Siodło) - Velo Prolite - 195 g

Seatpost: (Sztyca) - BobLight Team 27,2/400 mm - 257 g

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - Felt - 20 g

Shifters: (Manetki) - Sram Trigger x-7 3x8sp - 250 g

Skewers: (Zaciski koł) - Dartmoor Bolt-On - 67 g

Spacers: (Podkładki pod mostek) - Felt 5 mm - 4 g

Stem: (Mostek) - BopLight Team 100/31,8 mm - 128 g

Tire (Front): (Opona przednia) - Kenda Karma 26x2.0 - 449 g

Tire (Rear): (Opona tylna) - Kenda Karma 26x2.0 - 443 g

Tubes: (Dętki) - Geax 26' - 283 g

Wheel Front: (Koło przednie) - CrossRide V-brake - 816 g

Wheel Rear: (Koło tylne) - CrossRide V-brake - 979 g

 

Razem: 10 580 gram

 

Tak prezentuje się mój rowerek na sezon 2009 :) . Póki co w najbliższym czasie nie przewiduje żadnych zmian, może w przyszłości jakieś carbonowe rurki, ale tu blokada psychiczna w postaci moich 75 kg i ceny :( . Rower używany głównie dla przyjemności, czasami w maratonach i wyścigach XC.

 

hpim1662.th.jpg hpim1661.th.jpg hpim1663.th.jpg

Napisano

75kg to jeszcze nie problem przy karbonie, gorzej z finansami.

 

Jak trochę pojeździsz to się podziel wrażeniami z jazdy na szosowej kasecie. Też się zastanawiam czy nie założyć takiej przy wymianie napędu.

Napisano

te twoje kendy jakies lekkie ;) 449 i 443, moje egzemplarze ważą 492 i 497, musialy ci sie jakies super lekkie trafic, albo gdzieś wkradł się błąd, jesli ta pierwsza opcja to - zamień sie ? ;d

rower ci się nawet udał muszę przyznać, q900 z bialym lakierem bardzo dobrze wyglada. pozatym masz predyspozycje tutaj na duzo ponizej 10 kilo.

Napisano

Opony to Karmy z oplotem 60 TPI, z tym że po 1500 km. Jak były nowe to ważyły coś w okolicach 460 gram.

Miało już nie być zmian na ten sezon, ale cykloza okazała się silniejsza :P . Kupiłem Grip Shift'y Sram'a x-0 3x8. Waga manetek bez linek to 170 gram do tego skrócenie chwytów, nowa ich waga to 30 gram. Zmiana nie spowodowana manią lekkości lecz atrakcyjną ceną i spostrzeżeniami z górskich maratonów i wyścigów XC.

Może i da się z tego roweru wyciągnąć wagę poniżej 10 kg, ale on ma przede wszystkim jeździć i być niezawodny. Poza tym wiąże się to z ogromnymi kosztami ;) .

Dzięki za opinie i uwagi :) .

 

Prosił bym moderatorów o zmianę tematu i pierwszego posta:

Grips: (Gripy) - BopLight - 30 g

Shifters: (Manetki) - Sram Grip Shift x-0 3x8sp - 170 g

Razem: 10 488 gram

Napisano

Martinii manetki wydają charakterystyczny "strzał" jak to określiłeś. To moje pierwsze gripy ale z tego co zauważyłem u kumpli ich zachowują się tak samo.

 

Schwefel zrobiłem już kilkadziesiąt km na tej szosowej kasecie w terenie i na asfalcie i jak dla mnie jest świetna. Z tym, że mieszkam na nizinach (Wielkopolska, Kalisz). Na podjazdach też świetnie daje rade, w końcu używam przełożenia 1:1 :) . Jedynie w góry może być niewystarczająca, ale żaden problem kupić kasetę o innym zestopniowaniu plus łańcuch, koszt raptem 100 pare złotych. A jeżdżąc w góry raz do roku nie widzę sensu wożenia na codzień ze sobą kasety większej niż 28T.

Napisano

Miło zobaczyć tak lekkiego Q900.

 

Daje mi to jakieś nadzieje, że mój też kiedyś schudnie, bo jak na razie to waży dokładnie 2 kg więcej od Twojego.

Chyba tylko Reba może mnie uratować..

  • 4 miesiące temu...
Napisano

Ostatnich dni zaszła mała zmiana w napędzie. Zajechaną i z pogiętym wózkiem x-7, zastąpiło "nowe" x-0 wyrwane z allegro. Rower stracił przez to na wadze jakies 55 gram. Nie dużo ale zawsze coś :P .

Schwefel gdybyś nadal się zastanawiał nad szosową kasetą do górala, to polecam. Sprawdzona była wszechstronnie w górach na forumowym zlocie. Był tylko 1 podjazd gdzie brakowało większej ilości zębów - pod "Orła". Udało mi się tam podjechać tylko raz, zygzakiem, ale zawsze :D .

 

Bar Ends: (Rogi) - Edge - 57 g

Brake (Front): (Hamulec przedni) - Avid SD7 - 183 g

Brake (Rear): (Hamulec tylny) - Avid SD7 - 180 g

Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) - Avid FR5 - 149 g

Cables: (Pancerze i linki) - Fibrax - 160 g

Cassette: (Kaseta) - Sram PG-850R 12/26T 8sp - 221 g

Chain: (łanńuch) - ConneX 804 - 302 g

Crankset: (Korby) - SLX + śruby Alu + 22T Alu - 859 g

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano XT '09 - 159 g

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - Sram x-0 '08 - 215 g

Fork: (Widelec) - RS Reba SL 100 mm '08 + PopLock + gwiazdka - 1729 g

Frame: (Rama) - Felt Q900 19,5' '08 - 1771 g

Grips: (Gripy) - BopLight - 42 g

Handlebar: (Kierownica) - BopLight Team 580/31,8 mm - 166 g

Headset: (Stery) - Cane Creek - 90 g

Pedals: (Pedały) - SPD PD-M540 - 352 g

Seat: (Siodło) - Velo Prolite - 195 g

Seatpost: (Sztyca) - BobLight Team 27,2/400 mm - 257 g

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - Felt - 20 g

Shifters: (Manetki) - Sram Trigger x-7 3x8sp - 250 g

Skewers: (Zaciski koł) - Dartmoor Bolt-On - 67 g

Spacers: (Podkładki pod mostek) - Felt 5 mm - 4 g

Stem: (Mostek) - BopLight Team 100/31,8 mm - 128 g

Tire (Front): (Opona przednia) - Kenda Karma 26x2.0 - 449 g

Tire (Rear): (Opona tylna) - Kenda Karma 26x2.0 - 443 g

Tubes: (Dętki) - Geax 26' - 283 g

Wheel Front: (Koło przednie) - CrossRide V-brake - 816 g

Wheel Rear: (Koło tylne) - CrossRide V-brake - 979 g

Razem: 10 434 gram

Napisano

Działanie bardzo podobne do x-7, tylko z tą róznicą, że wszystko to dzieje sie szybciej i płynniej. Wszystko pewnie dzięki twardszej sprężynie i łożyskowanym kółeczką. Ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolony, jak można nie być :) .

A Ty Stachu co zrobiłeś z XTR'em?

Napisano

Moja "zmieniarka" spodobała się pewnej gałęzi, w połączeniu z tylnim kołem wózek przestał być całością z resztą przerzutki ;) No ale cóż trzeba żyć dalej i szukać czegoś nowego, bo zamiast naprawiać to na razie wole zainwestować w coś nowego(sram) a XTR poleży w szafce i poczeka na lepsze czasy :) pochwal się za ile kupiłeś X.0 bo wydaje mi się, że atakowaliśmy tą samą aukcje :)

Napisano

Tak to już bywa z tylnymi przerzutkami... moja w ten sam sposób została potraktowana w Kobylej Górze, a potem dobita w górach. A tą x-0 udało się złapać za 290 zeta, i powstał dylemat czy nowa x-9 czy używana x-0, wybrałem drugą opcję i mam nadzieje, że jeszcze sporo kilometrów przede mną na tej przerzutce.

Napisano

A to nie ta sama aukcja, bo na mojej poszła za 15..zł wygrałbym aukcje ale panom z alegro coś nie pasowało i mi godz przed końcem aukcji zablokowali konto. Dobrze zrobiłeś, za takie pieniądze to się opłaca, tylko jak się coś spier..... to trzeba drugie tyle za naprawe. Pojeździsz podobno są niezniszczalne z wyjątkiem X-O gerusa;p

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...