Adik Napisano 27 Maja 2009 Udostępnij Napisano 27 Maja 2009 Rower konkret Nie jest mega oryginalny, ale naprawdę nieźle złożony Podoba mi się kombinacja skareb - słoneczko i cały przód roweru. Manetki 3.0 są dla ciebie wygodne?? Bo dla mnie średnio - będę planował x9 kupić, albo zmienić napęd na 3*9. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skiba_TG Napisano 27 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2009 Słoneczko z przodu po przebiegu 1200km spisuje sie bdb, zadnej centry nie ma, Manetki nie sa zle, ale w planach jest zmiana na x7, x9, a napedu na 3*9 nie mam zamiaru zmienic za szybko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arroyo Napisano 27 Maja 2009 Udostępnij Napisano 27 Maja 2009 Piękny kolor ramy, aż bije w oczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skiba_TG Napisano 2 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2009 No i mala zmiana w rowerze: Pedals: (Pedaly) – Exustar EPM 25 - 282g No i zmiana wagi calkowitej na 9740g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bikol Napisano 13 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 stery sa zintegrowane czy pół zintegrowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skiba_TG Napisano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 Szczerze mówiac nie wiem.. rame kupilem razem z prawie nowymi sterami, wiec nie wymienialem, ani nie interesowalem sie jakie to sa.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 13 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 Rama chyba niczym się nie różni od mojego XtC (patrząc na rower mój i Twój ze zdjęcia) więc zapewne stery są zintegrowane. W mojej były FSA Orbit Z. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skiba_TG Napisano 7 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2011 Troche juz minelo od ostatniej aktualizacji, a rower sie zmienia... tak wiec nowa rozpiske wrzucam Bar ends: (Rogi ) – Smica – 60g Bottle Cage: (Koszyk na bidon) - Specialized - 32g Brakes: (Hamulce) - Avid SD7 - 364g Brake Levers: (Klamki) – Avid FR 5 +alu bolt - 151g Cables: (Pancerze i linki ) - Accent Superme / no name - 126g Cassette: (Kaseta) - Shimono XT CSM737 11/28 8speed - 256g Chain: (Lancuch) - Shimano XTR CN-7701- 262g Crankset: (Korby) - Shimano XT M760 z suportem – 836g - Brak malej koronki, oraz niebieskie alu bolt. Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano LX FD-M571 - 138g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) – Sram X-9 - 224g Fork: (Widelec) – Rock Shox SID Race - 1297g - Wymiana z skareba, tytanowe piwoty Frame: (Rama+miski sterow) –Giant XTC 04 - 1646g Grips: (Gripy) - owijka + korki - 26g Handlebar: (Kierownica) – Tioga Taskforce XC - 131g Headset: (Stery) – Cane creek - 58g Pedals: (Pedaly) - Exustar EPM 25 - 282g Seat: (Siodlo) - Selle Italia SLR TT - 144g Seatpost: (Sztyca) – Ritchey WCS 31,6 - 254g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) – Accent Light - 22g Shifters: (manetki) - Sram 3,0 – 136g Skewers: (Zaciski kol) – Dartmoor Bolt-on - 66g Spacers: (Podkładki pod mostek) - KCNC - 13g - 5 mm mniej Stem: (Mostek) - Smica 100mm - 102g Tire (Front): (Opona przednia) – Schwalbe Nobby Nic 2,1 - 518g Tire (Rear): (Opona tylna) - Schwalbe Nobby Nic 2,1 - 530g Top Cap: (Top cap) – no name + alu bolt 6g Tubes: (Dętki) - Maxxis Flyweight – 186g Wheel Front: (Kolo przednie) - 662g -Hub: (Piasta) – Novatec A291 SB -Rim: (Obrecz) - Mavic XM517 -Spokes: (Szprychy) – Sapim Laser -Nipples: (Nyple) – Dartmoor Wheel Rear: (Kolo tylne) - 914g -Hub: (Piasta) – Hugi Sport -Rim: (Obrecz) - Mavic X517 -Spokes: (Szprychy) – DT Revo -Nipples: (Nyple) - no name Rim tape: (Opaska) – Taśma izolacyjna – 16g RAZEM: 9458g Foty: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kusch Napisano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2011 Jak sprawuje się ten SID, jesteś zadowolony z jego pracy (pomijam korzyści wagowe)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skiba_TG Napisano 26 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2011 Amor bardzo ładnie śmiga, jest bardzo czuły, ma wielki zakres regulacji, wiec można go ustawić pod każdego jeźdźca Ja zadowolony jestem w 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rauf Napisano 1 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2011 Mam sentyment do tego modelu, sam kiedyś chyba miałem podobnego Gianta. Wyjdę zaraz na spammera , ale jak przeglądam dział to to kolejny rower który mi się podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KosteQ Napisano 1 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2011 Sid 28 to świetny amor ale dla leciutkiego zawodnika, ja niestety przy moich ~60kg gdy zmieniłem z Sida na Foxa poczułem różnicę w sztywności. Skiba, te manetki są tak lekkie seryjnie czy coś z nimi robiłeś? Rauf, chyba miałeś czy chyba podobnego? różnica jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzymo Napisano 1 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2011 Skiba, te manetki są tak lekkie seryjnie czy coś z nimi robiłeś? Odpowiem, bo mam te same - one tyle ważą. Odchudzić je można (u mnie prawa+pancerze+linka = 107g) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bikol Napisano 3 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2011 Bardzo piekny rower, swietna rama Sam posiadam taka rame na podobnej konfiguracji i jestem mega zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skiba_TG Napisano 4 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2011 Sid 28 to świetny amor ale dla leciutkiego zawodnika, ja niestety przy moich ~60kg gdy zmieniłem z Sida na Foxa poczułem różnicę w sztywności. Skiba, te manetki są tak lekkie seryjnie czy coś z nimi robiłeś? Mi tam sztywność akurat nie przeszkadza, ważę max 70kg, wiec ciężko nie ma Manetki sa w pełni seryjne, choć jak będę owijkę zmieniać to może coś przy nich porobię. Dzieki za pochwaly Rauf, bikol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skiba_TG Napisano 16 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2012 Wiosna przyszła to trzeba rower odświeżyć, tak wiec w rowerze zmieniły się opony, pancerze, koszyk na bidon i wpadło więcej alu śrubek. Poniżej aktualna rozpiska. Bar ends: (Rogi ) – Smica – 60g Bottle Cage: (Koszyk na bidon) - MATTOCK - 40g Brakes: (Hamulce) - Avid SD7 + alu bolt- 348g Brake Levers: (Klamki) – Avid FR 5 +alu bolt - 151g Cables: (Pancerze i linki ) - Niro Turbo plus / no name - 75g Cassette: (Kaseta) - Shimono XT CSM737 11/28 8speed - 256g Chain: (Lancuch) - Shimano XTR CN-7701- 262g Crankset: (Korby) - Shimano XT M760 z suportem – 836g - Brak malej koronki, oraz niebieskie alu bolt. Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano LX FD-M571 +alu bolt - 135g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) – Sram X-9 +alu bolt - 223g Fork: (Widelec) – Rock Shox SID Race (tytanowe piwoty) - 1297g Frame: (Rama+miski sterow) –Giant XTC 04 - 1646g Grips: (Gripy) - owijka + korki - 26g Handlebar: (Kierownica) – Tioga Taskforce XC - 131g Headset: (Stery) – Cane creek - 58g Pedals: (Pedaly) - Exustar EPM 25 - 282g Seat: (Siodlo) - Selle Italia SLR TT - 144g Seatpost: (Sztyca) – Ritchey WCS 31,6 - 254g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) – Accent Light - 22g Shifters: (manetki) - Sram 3,0 – 136g Skewers: (Zaciski kol) – Dartmoor Bolt-on - 66g Spacers: (Podkładki pod mostek) - KCNC - 13g - Stem: (Mostek) - Smica 100mm - 102g Tire (Front): (Opona przednia) – Schwalbe Rocket Ron 2,1- 422g Tire (Rear): (Opona tylna) - Schwalbe Rocket Ron 2,1 - 413g Top Cap: (Top cap) – no name + alu bolt 6g Tubes: (Dętki) - Maxxis Flyweight – 186g Wheel Front: (Kolo przednie) - 662g -Hub: (Piasta) – Novatec A291 SB -Rim: (Obrecz) - Mavic XM517 -Spokes: (Szprychy) – Sapim Laser -Nipples: (Nyple) – Dartmoor Wheel Rear: (Kolo tylne) - 914g -Hub: (Piasta) – Hugi Sport -Rim: (Obrecz) - Mavic X517 -Spokes: (Szprychy) – DT Revo -Nipples: (Nyple) - no name Rim tape: (Opaska) – Taśma izolacyjna – 16g RAZEM: 9181g W najbliższym czasie wpadnie jeszcze nowa owijka na kierownice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dayus Napisano 16 Marca 2012 Udostępnij Napisano 16 Marca 2012 Mnie tu tego Skareba czarnego brakuje. Albo SIDa czarnego;p Te białe pancerze fajne;) Szkoda,ze ramka w oryginale nie miała białych napisów/naklejek zamiast srebrnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomato Napisano 16 Marca 2012 Udostępnij Napisano 16 Marca 2012 Przyjemnie wygląda ten rowerek Wygodnie jeździ Ci się na tak ustawionym siodle ? Troszkę wygląda z boku jak by sztyca była za bardzo wysunięta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skiba_TG Napisano 16 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2012 Sztyca jest wysunięta idealnie do mojego wzrostu (mam 181 cm) rama 19" a sztyca do minimum jeszcze trochę ma.. Mi sie bardzo wygodnie jeździ z takim ustawieniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rybciasum Napisano 19 Marca 2012 Udostępnij Napisano 19 Marca 2012 Nie narzekasz czasem na bóle nadgarstków lub rąk ? bardzo mocno pochylone te siodełko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skiba_TG Napisano 26 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2012 Trochę sie zmienił kokpit, a mianowicie inne klamki i nowa owijka, która okazała się lżejsza od poprzedniej, ale waga całości pozostaje ta sama za sprawa klamek cięższych Brake Levers: (Klamki) – Sram 9,0 SL - 155 g Grips: (Gripy) - owijka Bike Ribbon + korki - 22g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.