neverBF Napisano 5 Marca 2009 Napisano 5 Marca 2009 Hej. Szukam w miarę lekkiej opony, takiej, która sprawdziłaby się na asfalcie, szutrze i cięższym terenie. Dobrze by było, gdyby za szybko nie zniknęła...moje typy póki co: MAXXIS CROSSMARK MICHELIN XC DRY 2 continental VAPOR PRO GEAX SAGUARO A może set Geax Saguarro na tył+ XC Dry 2/ maxxis + na przód? Macie inne propozycje?
premier2 Napisano 5 Marca 2009 Napisano 5 Marca 2009 Witam, przyłączam się do pytania, z tym że interesują mnie tylko pozycje 1 i 3. Mam ciężki dylemat, będę kupował w przyszłym tygodniu i potrzebuję opini kogoś kto jeździł na obu opnkach.
neverBF Napisano 5 Marca 2009 Autor Napisano 5 Marca 2009 <premier2> z tego co się już dowiedziałem, to Micheliny XC dry 2 są dobrymi gumami, wagowo troszkę przegrywają z Maxxis xMark ale wydają się z nimi konkurować...
wiktorsam Napisano 5 Marca 2009 Napisano 5 Marca 2009 Niestety ciężko znaleźć uniwersalną oponę dobrą do wszystkiego. Sam szukałem takiej oponki i zdecydowałem się na kenda karma kevlar. Generalnie jest całkiem fajna, na asfalt super, w lesie bdb, piasek gorzej. Skały, szutry nie wiem - nie ma u mnie takich terenów . Zimą trzyma się super - no ale zima się kończy . Co do zużywania - obecnie około 4000 km zrobiłem na nich i przednia bez oznak zużycia - widać na czole bieżnika jeszcze zgrzewy, tylna straciła niecały milimetr. Zamieniłem je miejscami, więc myślę że zrobię spokojnie jeszcze jakieś 8 tyś. Jak ktoś nadużywa tylnego hamulca to wiadomo zużyje je szybciej.
@lek Napisano 5 Marca 2009 Napisano 5 Marca 2009 MAXXIS CROSSMARK mogę z całą odpowiedzialnością polecić Przejechałem na nich 6 maratonów u Grabka i tylko raz złapałem kapcia, ale to dobiłem koło na cegle Oponki fajnie się toczą, mają dobre trzymanie na korzeniach i kamieniach. Nie znikają tak szybko, nawet jak się jeździ dużo po asfalcie
premier2 Napisano 5 Marca 2009 Napisano 5 Marca 2009 <premier2> z tego co się już dowiedziałem, to Micheliny XC dry 2 są dobrymi gumami, wagowo troszkę przegrywają z Maxxis xMark ale wydają się z nimi konkurować... dzięki, ale nie chcę michałków, jakoś nie mam przekonania. Albo Conti albo Maxxis. PS. Conti ma oplot 180tpi a Maxxis tylko 60tpi, hm... Właśnie kończe jeździć na innych Conti i nie zdarzyło mi się złapać gumy inaczej niż przez snejka. @lek masz może jakieś zdjęcia swoich opon?
neverBF Napisano 5 Marca 2009 Autor Napisano 5 Marca 2009 A zestaw Panaracer mach SK //Conti Vapor Pro tył, Maxxis na przód? Panaracery ciężkie, ale dość pancerne.
premier2 Napisano 6 Marca 2009 Napisano 6 Marca 2009 Jednak chyba kupię Crossmarki, zobaczymy, jak się jeździ na maxxisach. Gdzie je najtaniej dostanę? Na razie znalazłem po 79zł/szt + wysyłka. Szukam dalej...
Andrew Napisano 6 Marca 2009 Napisano 6 Marca 2009 Ujeżdżam Crossmarka od pół roku i jestem bardzo zadowolony. Bardzo powoli się ściera za sprawą mieszanki 70A. Nie złapałem jeszcze gumy mimo, że śmigałem po szkłach, gruzie itp. Teraz zbieram na drugą sztukę na przód. Po 3 bary i rower sam jedzie Zaskakujące są niesamowicie małe opory toczenia na asfalcie przy zachowaniu odpowiedniej przyczepności w terenie. Niewiele opon to potrafi. Miesiąc temu Xmark był na allegro po 59zł(kevlar). Teraz jest za 49zł wersja drutowa...
premier2 Napisano 6 Marca 2009 Napisano 6 Marca 2009 Taa, miesiąc temu . Dzisiaj w sklepie, który zresztą się wystawia na alledrogo dostałem cenę 90-95zł.
Andrew Napisano 7 Marca 2009 Napisano 7 Marca 2009 na allegro 75+10 wysyłka, więc też trochę kiepsko. Pojawiła się wersja eXCeption, odchudzona o 100g i to chyba będzie moje kolejne zamówienie. Teraz już nie znajdziesz tej opony za mniej niż 75zł. Powoli rozpoczyna się sezon i ceny mogą tylko wzrosnąć
neverBF Napisano 7 Marca 2009 Autor Napisano 7 Marca 2009 Wersja exception materiał 62a, zwykła 70a. Czym się to objawia w praktyce oprócz zmniejszenia masy? Dodatkowo Exception 120 TPI, zwykła 60
Andrew Napisano 18 Marca 2009 Napisano 18 Marca 2009 Wersja exception materiał 62a, zwykła 70a. Czym się to objawia w praktyce oprócz zmniejszenia masy? Dodatkowo Exception 120 TPI, zwykła 60 62a jest miększa od 70a czyli będzie szybciej się ścierać. Przyczepność będzie nieco lepsza. Ja zamówiłem komplet 62a głównie ze względu na mniejszą o 90g masę. Dla mnie to ważne, bo mój rower waży tyle co freeridówka
creative1989 Napisano 2 Maja 2009 Napisano 2 Maja 2009 Co myślicie o Race King zwijana za 79zł- więc nie supersonic w połączeniu z Conti Leader Pro, który raczej pójdzie na przód? Jeżdżę 60% teren(podjazdy raczej na korzeniach i utwardzonej ziemi niż na piachu), reszta miasto/droga. Czy może xMark będzie lepszy niż Race King?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.