Skocz do zawartości

[rower] Co sądzicie o Shogun Gatecrasher 100 i Trax Mountain Edge

DOOMinik

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiam się nad wyborem roweru do jazdy rekreacyjnej. Nie potrzebuje niczego super ale też nie chce aby rower rozleciał się po tygodniu czy miesiącu. W związku z tym proszę kogoś kto się zna na osprzęcie aby mi doradził czy któryś z tych modeli jest warty kupna. Od razu mówię że jestem kompletnym laikiem i teksty typu "do marketu idź jak chcesz rower za tą kasę" mi nie pomogą.

Z góry dziękuje i proszę o pomoc.

http://www.halfords.com/webapp/wcs/stores/...tegoryId_165499

http://www.evanscycles.com/products/shogun...n-bike-ec016842

Czy nikt nie słyszał o tych rowerach? I o osprzęcie w nich zamontowanych.

Na fulle w tej cenie w ogóle nie patrz - czyli 1. rower odpada z marszu. Więcej z nim będzie problemów, niż radości z jazdy. Nie licz na sprawne działanie komponentów (zwłaszcza amortyzatorów), z których jest złożony.

Drugi rower jest lepszy o tyle, że nie posiada tylnego amora - ale, niestety, tylko o tyle. Poza tym to również bardzo słabo wyposażony sprzęt. Ryzyko częstych wizyt w serwisie spore. A i rozmiar ramy... 13" - to dla dziecka max 150 cm wzrostu...

ten amortyzowany odpada - to typowy marketowiec.

ten drugi - ewentualnie - patrząc na opis częsci. jedyne co mnie dziwi ze w tak podstawowym modelu roweru są tak grube opony - 2,35 to duzy rozmiar. no i wielkość tarcz korby sugerująca raczej rower na asfalt a nie na teren. jesli ma byc to rower wlasnie do jazdy w terenie i to rekreacyjnie to te dwie czesci ewentualnie mogą wymagac wymiany (ale nie same z siebie tylko w zaleznosci od preferencji uzytkownika)

kola są zlozone na bezimiennych częsciach ale obecnośc zamykaczy na dzwignię zamiast śrub sugeruje ze mogą byc ok.

za 150 funtow czyli ok 750 zl - mysle ze dobra propozycja.